XXL Nutrition

Stem Nee en krijg Karma!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nee gestemt.................................karma graag :cool:

Alle domme mensen stemmen nee heb ik ontdekt. Huisvrouwen, studenten, bodybuilders, ze stemmen allemaal nee. De wat hoger opgeleiden mensen, mensen met verstand en zakenlui etc stemmen allemaal ja.

Ik moet nog stemmen, ook voor mn zus.

Dat wordt 2 maal volmondig

NEE!!!

Brutez zei:
Alle domme mensen stemmen nee heb ik ontdekt. Huisvrouwen, studenten, bodybuilders, ze stemmen allemaal nee. De wat hoger opgeleiden mensen, mensen met verstand en zakenlui etc stemmen allemaal ja.

Studenten zijn doorgaans de zakenmensen van morgen! :rolleyes: :D

Ik stem ja.

Jullie hebben nog een uur om me te stoppen. :D

aiaiai nu begin ik toch wel heel erg te twijfelen... betere argumenten tegen heb ik nog niet gehoord...

Rectificatie: 't wordt straks een ja. :o

Na een uur babbelen met iemand die wel in staat was mij uit te leggen waar de grondwet voor staat en ook in staat was mijn argumenten tegen (tragere besluitvorming, hoge kosten behouden, veto inleveren en niet meer beslissen over dingen als drugs- en euthanasiebeleid) kon ontkrachten.

goed bezig J :thumbs:

MrJ zei:
Rectificatie: 't wordt straks een ja. :o

Na een uur babbelen met iemand die wel in staat was mij uit te leggen waar de grondwet voor staat en ook in staat was mijn argumenten tegen (tragere besluitvorming, hoge kosten behouden, veto inleveren en niet meer beslissen over dingen als drugs- en euthanasiebeleid) kon ontkrachten.
ik ben benieuwd; hoe heeft ie het argument dat nederland te veel betaalt kunnen ontkrachten? :)

boogie zei:
ik ben benieuwd; hoe heeft ie het argument dat nederland te veel betaalt kunnen ontkrachten? :)

Is een hele oude berekening. NL is gewoon rijker geworden en moet dus relatief veel betalen evenals veel scandinavische landen.

Nu kan het helemaal niet teruggedraaid worden omdat de UK dit natuurlijk meteen veto'ed. Straks kunnen meerdere landen een motie indienen die niet dmv 1 simpele veto tegengehouden kan worden. Dan geld dus een meerderheid van de landen. :)

Daarbij komt ook dat het nu zo is dat de Nederlandse bijdrage automatisch verhoogd word als er geen nieuw accoord komt. In de nieuwe grondwet staat dat de bijdrage bevroren word in dat geval. Erg gunstig voor landen als Nederland die nu in verhouding te veel betalen.

Ik stem niet...

omdat ik Belg ben, sorry. :D

ik ben er uit hoor, ik stem tegen :moon:

correctie: toch voor :D

Waar blijft die karma..???
Vanavond de champagne ontkurken...... :cool:

Champagne ontkurken omdat er voor nog meer stilstand gezorgd is :rolleyes:

stilstand == achteruitgang!

eq_909 zei:
Champagne ontkurken omdat er voor nog meer stilstand gezorgd is :rolleyes:

stilstand == achteruitgang!

Overal in de werled razen ze gewoon door alleen Europa, met Nederland voorop, staat stil :roflol:

En maar karma uitdelen.. :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven