Hertje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ReyMysterio zei:Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MrJ opnieuw punten kan geven.
Jullie zijn wel heel erg he alles voor de karma!
Trouwens Testo vertelde mij net dat hij JA gaat stemmen wat doen we daar mee jongens negatieve karma?
...oja..eeehm..ik stem ook toevallig nee hoor

bur zei:Stilstand fl**ker toch op, niemand staat hier in Nederland stil in het bedrijfsleven.
Philips, Unilever, Shell, Ahold moet ik nog ff doorgaan.
Nederland is 1 van de beste landen om een bv of nv te starten.
bur zei:Beter nog Ik heb NEE gestemd, ze bekijken het allemaal daar.
Stilstand fl**ker toch op, niemand staat hier in Nederland stil in het bedrijfsleven.
Philips, Unilever, Shell, Ahold moet ik nog ff doorgaan.
Nederland is 1 van de beste landen om een bv of nv te starten.
eq_909 zei:Slaap nog maar even door zou ik zeggen, wel niet schrikken als je wakker word he!
Je kan het niet ontkennen dat Nederland ingehaald gaat worden door landen als China/India. De grote Nederlandse technische bedrijven zijn nu zo veel aan het investeren daar. Vroeger deden ze daar alleen maar productie werk, nu vind er daar ook meer en meer R&D plaats.
, de meeste bedrijven halen hun hele handeltje alweer weg uit Azie.Brutez zei:Nederland doet het in Europa economisch zo'n beetje het slechtste. En aangezien China en Amerika gewoon doorgassen komen we wel degelijk in de problemen.
Voor als jullie het nog niet wisten: De grondwet heeft niets met Turkije te maken, het heeft niets met het songfestival te maken, het heeft niets met Balkenende te maken.. De meeste weten niet eens waar tegen ze nee zeggen..