MuscleMeat

Stem Nee en krijg Karma!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zojuist NEE gestemd!:)

Ik ga dus NU nee stemmen. Dag allumaaaaaal :wave:

Beter nog Ik heb NEE gestemd, ze bekijken het allemaal daar.

Stilstand fl**ker toch op, niemand staat hier in Nederland stil in het bedrijfsleven.

Philips, Unilever, Shell, Ahold moet ik nog ff doorgaan.

Nederland is 1 van de beste landen om een bv of nv te starten.

nee!

ik stem nee!

Ik heb ja én nee gestemd :)

ReyMysterio zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je MrJ opnieuw punten kan geven.

Jullie zijn wel heel erg he alles voor de karma!
Trouwens Testo vertelde mij net dat hij JA gaat stemmen wat doen we daar mee jongens negatieve karma?

Karma sl*tten...een beetje voor karma bedelen he?TSSSSS:finger: ...oja..eeehm..ik stem ook toevallig nee hoor :rolleyes: :eyebrow:

Ik heb nee gestemd en hoef geen karma :cool:

tsss... zo zie je maar weer hoe laag de nee-stem-lobby gaat, er worden zelfs al op dit forum stemmen gekocht.... gebrek aan argumenten zeker ?

(Al vond ik die opmerking van ehm.. Dijkstal (?) van de VVD over communisten en fascisten ook nogal laag)

bur zei:
Stilstand fl**ker toch op, niemand staat hier in Nederland stil in het bedrijfsleven.

Slaap nog maar even door zou ik zeggen, wel niet schrikken als je wakker word he!

Je kan het niet ontkennen dat Nederland ingehaald gaat worden door landen als China/India. De grote Nederlandse technische bedrijven zijn nu zo veel aan het investeren daar. Vroeger deden ze daar alleen maar productie werk, nu vind er daar ook meer en meer R&D plaats.

ik heb nee gestemt

bur zei:
Beter nog Ik heb NEE gestemd, ze bekijken het allemaal daar.

Nederland doet het in Europa economisch zo'n beetje het slechtste. En aangezien China en Amerika gewoon doorgassen komen we wel degelijk in de problemen.

Voor als jullie het nog niet wisten: De grondwet heeft niets met Turkije te maken, het heeft niets met het songfestival te maken, het heeft niets met Balkenende te maken.. De meeste weten niet eens waar tegen ze nee zeggen..

Maar leg mij eens uit, Brutez, hoe het nieuwe grondwettelijke verdrag ons beter wapent tegen de China en Amerika i.p.v. de oude verdragen?

eq_909 zei:
Slaap nog maar even door zou ik zeggen, wel niet schrikken als je wakker word he!

Je kan het niet ontkennen dat Nederland ingehaald gaat worden door landen als China/India. De grote Nederlandse technische bedrijven zijn nu zo veel aan het investeren daar. Vroeger deden ze daar alleen maar productie werk, nu vind er daar ook meer en meer R&D plaats.

Hmz als jij het zegt :rolleyes: , de meeste bedrijven halen hun hele handeltje alweer weg uit Azie.

Waarom omdat die gasten daar alles kopieren, de europese Multinationals ontwikkelen goedkoper producten in Azie alleen een half jaar later is er een identiek produkt alleen stukken goedkoper vanwege de ontbrekende ontwikkelingskosten.

Dus dat is niet helemaal waar wat je zegt maar misschien zijn jou ervaringen op dat gebied anders.

Brutez zei:
Nederland doet het in Europa economisch zo'n beetje het slechtste. En aangezien China en Amerika gewoon doorgassen komen we wel degelijk in de problemen.

Voor als jullie het nog niet wisten: De grondwet heeft niets met Turkije te maken, het heeft niets met het songfestival te maken, het heeft niets met Balkenende te maken.. De meeste weten niet eens waar tegen ze nee zeggen..

Ik zeg NEE tegen het feit dat er maar van alles door onze strot word geduwd, zonder ook maar enigszins goed onderbouwde argumenten.

In Brussel willen ze teveel en te snel. Op een gegeven ogenblik is het gewoon genoeg.

wat willen ze teveel en te snel, bur?
en jij vind dus dat we voor elk nieuwe artikel naar de stembus moeten?

Dat Aziaten meester zijn in het kopieren en goedkoper produceren van producten is helemaal waar! Maar de mensen die ik spreek (mensen die in de R&D wereld werkzaam zijn) zeggen allemaal dat dit aan het veranderen is. Ze worden zelf ook steeds beter in het bedenken van nieuwe technieken.

Daarbij komt ook nog dat China en India ongeveer 1/3 van de totale wereldbevolking vormen. Dus op den duur zullen er daar altijd meer hoog opgeleide mensen komen en is het dus voor internationals aantrekkelijker om daar vestigingen te starten.

edit:
nogmaals stilstand = achteruitgang!

Met die grondwet heb je juist minder regeltjes etc. 1 duidelijke grondwet voor heel europa. Er word niets door je strot geduwd. Nog zo'n muf argument..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven