XXL Nutrition

Stem Nee en krijg Karma!

Status
Niet open voor verdere reacties.
boogie zei:
wat willen ze teveel en te snel, bur?
en jij vind dus dat we voor elk nieuwe artikel naar de stembus moeten?

nee natuurlijk niet, je kan het ook overdrijven.

Als je het in eigen land niet eens allemaal op een rijtje hebt de AIVD bijvoorbeeld.
dat gevoel heb ik nou eenmaal dat het allemaal maar door onze strot wordt geduwd.

Maar neem nu de Euro die word erdoorheen gedrukt door iemand die zegt dat alle negatieve dingen over de euro niet waar zijn vervolgens zegt hij (ik noem geen namen) dat hij weleens met de waarheid speelt voor ONS eigen bestwil.

Laten ze eerst hier de boel nu maar op een rijtje zetten voordat ze nog meer dingen gaan veranderen.

Brutez zei:
Met die grondwet heb je juist minder regeltjes etc. 1 duidelijke grondwet voor heel europa. Er word niets door je strot geduwd. Nog zo'n muf argument..

het is mijn beweegreden om tegen te stemmen.

En als jij dat een muf argument vind so be it. ;)

Waarom kan dat niet tegelijkertijd bur?

De AIVD en euro hebben niks met de EGW te maken, dus ik zie niet in waarom we nu zouden moeten wachten met stemmer hierover? (zeg hiermee dus niet dat je voor/tegen moet stemmen, maar heb het over de stemming opzich)

Eigenlijk zou men alleen tegen mogen stemmen als men 3 goede argumenten daar voor heeft. Nou lijkt het echt op Br33zAh gedrag. EEJ ik ga tegen stemmen om die Turken te fokke, ooh oooh ja dan doe ik dat ook. En en en en met die euro hebben ze ons genaait, ik ga dus zeker tegen stemmen.

Ik weet zeker dat 90% van de tegenstemmers niet weten waar ze nee tegen zeggen.

stilstand = achteruitgang!

Je moet wat Karmapunten verdelen om eq..

Brutez zei:
Alle domme mensen stemmen nee heb ik ontdekt. Huisvrouwen, studenten, bodybuilders, ze stemmen allemaal nee. De wat hoger opgeleiden mensen, mensen met verstand en zakenlui etc stemmen allemaal ja.

Niet helemaal waar in onze sportschool waren 2 die ja gestemd hadden..
Mijn trainingsmaat(malafide zakenman) en een geestelijk gehandicapte ik maakte dus de grap met hem zit je dus op 1 golflengte. :cool: :D

Dat is nou ook precies hét grote nadeel van een referendum! Op deze manier peil je niet de gestelde vraag, maar eerder het sentiment dat heerst.

Daarbij blijf ik van mening dat dit soort vraagstukken te moeilijk is voor het merendeel van de bevolking. Waarom laten we dit nou niet over aan mensen die er echt verstand van hebben? Ik ga de mensen op straat toch ook niet vragen voor mij een quantum mechanische golfvergelijking op te lossen? ;)

Iguana zei:
Niet helemaal waar in onze sportschool waren 2 die ja gestemd hadden..
Mijn trainingsmaat(malafide zakenman) en een geestelijk gehandicapte ik maakte dus de grap met hem zit je dus op 1 golflengte. :cool: :D

In wat voor sportschool train jij?? Bij ons mogen geen malafide zakenmannnen en geestelijk gehandicapte komen..

Maargoed ik heb mijn redenen voor een nee..
Een nee die is gebaseerd louter op gevoel en haat tegen het huidige kabinet is in mijn ogen een domme en niet zaakgerelateerde nee......

alle nederlanders die ja gestemd hebben zijn van harte welkom in vlaanderen, dan kunnen we eens kijken hoe goed nederland op kan tegen amerika/china/een verenigd europa/ :D

PS: en breng vooral tiësto mee :)

Laatst bewerkt:
eq_909 zei:
Dat is nou ook precies hét grote nadeel van een referendum! Op deze manier peil je niet de gestelde vraag, maar eerder het sentiment dat heerst.

Daarbij blijf ik van mening dat dit soort vraagstukken te moeilijk is voor het merendeel van de bevolking. Waarom laten we dit nou niet over aan mensen die er echt verstand van hebben? Ik ga de mensen op straat toch ook niet vragen voor mij een quantum mechanische golfvergelijking op te lossen? ;)

wat ik insinueer zeg jij :eek:

@flippodud:

Ik woon een kilometer of 5 van de Belgische grens, misschien dat ik daarom wel zo verstandig ben ;) :P

Verkapte karmah**r topic.

Verkeerde sectie, verkeerd onderwerp. Slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven