XXL Nutrition

Stemmen! Welk horloge?

Peiling Peiling Welke?!

• AR2411

Stemmen: 67 53,6%
  • AR0428

Stemmen: 58 46,4%

• Totaal stemmers
    125

MrJ

10 year + member
Elite Member
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
187
Lengte
1m83
Massa
89kg
Vetpercentage
12%
Geen van beide, ik raad je serieus aan geen horloge te kopen van fashion merken. Ga voor een echt horlogemerk, heb je meer plezier van!

Ik post hem wel voordat iemand anders hem gaat posten:
de middelste.

Onderste idd, al zijn er wel mooiere horloges

Vind ze beide niet echt mooi maar als ik toch zou moeten kiezen zeker de eerste. Teken is minder opzichtelijk en zo, wijzers zijn eleganter, is in zijn geheel minder grof waardoor ze gewoon mooier, verfijnder is en bovendien ook duurder toont....

Laatst bewerkt:
Ik het ten alle tijden een telefoon of computerklok bij de hand :trollface: 2de btw

• Topic Starter Topic Starter
Geen van beide, ik raad je serieus aan geen horloge te kopen van fashion merken. Ga voor een echt horlogemerk, heb je meer plezier van!

Budget is helaas een issue. Iets met auto en lekkage badkamer waardoor er 200,- overblijft voor een horloge deze maand.

Heb van mijn vorige horloge, een Seiko, 6 jaar plezier gehad dus als ik het met deze 2 jaar uithoud ben ik tevreden. :)

Ga voor nummer 1 MrJ, die heb ik ook in het wit.
Een zeer stijlvolle horloge!!

Van deze horloges lijkt de eerste iets meer klasse te hebben. Vreemd genoeg is de tweede duurder.

Uit die 2 zou ik kiezen voor de AR0428, maar zou eerder voor iets anders gaan. Wat je zelf al zegt, een Seiko. Waarom perse deze maand een nieuwe horloge? spaar ff door en koop iets goeds :) Zelf heb ik een Seiko Sportura, echt mooie horloges al zeg ik het zelf :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Uitgaande op looks zou ik voor de eerste gaan.

Gast, heb je wel eens goed gekeken. Als je toch eentje van EA wilt, kijk dan eens goed rond. Veel mooiere dingen.

Uit die 2 zou ik kiezen voor de AR0428, maar zou eerder voor iets anders gaan. Wat je zelf al zegt, een Seiko. Waarom perse deze maand een nieuwe horloge? spaar ff door en koop iets goeds :) Zelf heb ik een Seiko Sportura, echt mooie horloges al zeg ik het zelf :cool:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Omdat ik altijd een horloge draag op t sporten na. Mijn huidige is net stuk en wil dus asap een nieuwe. Een maandje extra wachten is een nono. :D

Wel grappig, de meeste onderbouwing is voor de 4211 maar de poll is voor de 0428. :p

2 = vet. Waarom? dat uur/datum of whatever vakje zit aan de rechterkant. Geeft met meer stijl dan zo plat onderin

Budget is helaas een issue. Iets met auto en lekkage badkamer waardoor er 200,- overblijft voor een horloge deze maand.

Heb van mijn vorige horloge, een Seiko, 6 jaar plezier gehad dus als ik het met deze 2 jaar uithoud ben ik tevreden. :)

Met 200 euro kan je al een leuk horloge van Fossil oid kopen hoor.

2 = vet. Waarom? dat uur/datum of whatever vakje zit aan de rechterkant. Geeft met meer stijl dan zo plat onderin

Dat was 1 van mijn twijfel punten, de datum rechts is wel mooi. Als 2411 die datum daar had was het klaar. :)

De 0428 is trouwens wel behoorlijk zwaar...

---------- Post added ma 6 jun 2011 at 20:45 ----------

Met 200 euro kan je al een leuk horloge van Fossil oid kopen hoor.

Vb?

Geen van beide, hou niet van ronde klokjes.

Terug
Naar boven