Fitness Seller

Stemmen! Welk horloge?

Peiling Peiling Welke?!

• AR2411

Stemmen: 67 53,6%
  • AR0428

Stemmen: 58 46,4%

• Totaal stemmers
    125
Klokje van de eerste, bandje van de tweede.

Nummertje 2

Geen van beide, ik raad je serieus aan geen horloge te kopen van fashion merken. Ga voor een echt horlogemerk, heb je meer plezier van!

Sluit ik me ook bij aan, maar als ik echt moet kiezen, dan liever de eerste. Ziet er eleganter uit en heeft minutenaanduiding.

• Topic Starter Topic Starter
Mooi, kan je nu je geld besteden aan een toffe zonnebril. Polletje? :D

Heb al een goede Ray Ban afgelopen jaar gekocht.

Wel heb ik nu voor auto rijden een normale bril. Zou dus die Ray Ban het liefste met geslepen glazen willen. :D

Wel nice trouwens dat je ze tegenwoordig kan customizen, compleet met gravering in lens. De 'Big T' voor €264,- :D :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

bigt-oakley.png

Kan je er beter GetXXL in laten graveren, stijgt ie gelijk gigantisch in waarde, dan is die louzy €264,- voor die gecustomizede zonnebril ten minste zeker zijn geld waard. :)

Wel nice trouwens dat je ze tegenwoordig kan customizen, compleet met gravering in lens. De 'Big T' voor €264,- :D :

Wist ik niet dat je dat kon. Die is idd wel heel kick, maar geven die glazen ook niet een gelig beeld?
Ik zie bij een brillenzaak bij mij in de buurt al een jaar of 2 eentje liggen van titanium voor 225,- T kriebelt wel moet ik zeggen :D

De tweede ziet er echt een stuk beter uit, check mss eens jet set, wel een stuk goedkoper maar ze zien er wel beter uit vind ik!
Heb zelf een van de san remo serie.

Imo geen van beide! Koop je een horloge koop er dan een van een echt horloge merk ipv een kleding merk. But thats just my .2 cents

Wist ik niet dat je dat kon. Die is idd wel heel kick, maar geven die glazen ook niet een gelig beeld?
Ik zie bij een brillenzaak bij mij in de buurt al een jaar of 2 eentje liggen van titanium voor 225,- T kriebelt wel moet ik zeggen :D
Heb net een mat zwarte met zwarte lenzen van dit model gekocht, die gebruiken ze in het Amerikaanse leger ook, zit erg goed en je krijgt er een handige case bij. Lenzen in andere kleuren en vorm kan je later bijbestellen. Zeker een aanrader en vanaf de Oakley site bestellen is binnen de 2 dagen in huis.

Als ik mocht kiezen zeker de AR2411, ziet er wat fijner en strakker uit dan die andere.. Mooi ding.
Hugo Boss heeft trouwens ook een nieuwe lijn horloges, zitten echt dikke tussen soms (zelfde prijsklasse ook)

Ik wil deze!

Doorsparen en een IWC kopen.

Geen, koop een echte merk horloge waar je wel wat aan hebt in plaats van overrated Armani prul.

Alsof je meteen (tien)duizenden zou moeten spenderen voor een goed horloge..

Terug
Naar boven