- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen van beide, ik raad je serieus aan geen horloge te kopen van fashion merken. Ga voor een echt horlogemerk, heb je meer plezier van!

Geen van beide, ik raad je serieus aan geen horloge te kopen van fashion merken. Ga voor een echt horlogemerk, heb je meer plezier van!
Mooi, kan je nu je geld besteden aan een toffe zonnebril. Polletje?![]()

Wel nice trouwens dat je ze tegenwoordig kan customizen, compleet met gravering in lens. De 'Big T' voor €264,-
:Wel nice trouwens dat je ze tegenwoordig kan customizen, compleet met gravering in lens. De 'Big T' voor €264,-:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb net een mat zwarte met zwarte lenzen van dit model gekocht, die gebruiken ze in het Amerikaanse leger ook, zit erg goed en je krijgt er een handige case bij. Lenzen in andere kleuren en vorm kan je later bijbestellen. Zeker een aanrader en vanaf de Oakley site bestellen is binnen de 2 dagen in huis.Wist ik niet dat je dat kon. Die is idd wel heel kick, maar geven die glazen ook niet een gelig beeld?
Ik zie bij een brillenzaak bij mij in de buurt al een jaar of 2 eentje liggen van titanium voor 225,- T kriebelt wel moet ik zeggen![]()
Geen, koop een echte merk horloge waar je wel wat aan hebt in plaats van overrated Armani prul.

Niet iedereen wil 15k neerleggen voor een Hublot of iets dergelijks![]()