- Waardering
- 434
die heb je ook voor 200,-Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
die heb je ook voor 200,-In dat geval is een G-shock misschien wat voor je: [Link niet meer beschikbaar]Hier moet ik zelf echter een beetje op terug komen aangezien ik hem ook casual wil dragen.
Of 2 horloges kopen, kan ook....
In dat geval is een G-shock misschien wat voor je: [Link niet meer beschikbaar]
Als je al stoer wil gaan doen met een armani 'horloge'..., of je koopt iets puur functioneel of je koopt een echte horloge. Mijn mening dan he, principes.

Heb de website even bekeken, zie niet goed hoe dat cooler is. Maar ieder zijn smaak.Zijn imo allebei wel cool.
---------- Post added di 7 jun 2011 at 14:15 ----------
Dan zou ik eerder voor een Ice Watch gaan. Vind ik persoonlijk wat cooler. Heb zelf een donkergroene en ben daar wel tevreden over.
Heb de website even bekeken, zie niet goed hoe dat cooler is. Maar ieder zijn smaak.

Kijk bij Hamilton, IWC etc met goeie binnenwerken.Heb de website even bekeken, zie niet goed hoe dat cooler is. Maar ieder zijn smaak.
Ik zat naar een heel andere te kijken, was een gek kleurtjeIk zei ook "persoonlijk".
Ik heb deze: [Link niet meer beschikbaar]
Toch niks mis mee?
Deze ziet er idd cool uit. 
De 2e is juist eleganter doordat de eerste drukker is en zo meer richting een functioneel horloge gaat. De 2e is echt een dress watch en de eerste wat meer casual.[/B]
Ik vind elegantie of gebrek daaraan en de factoren waardoor iets dress of casual is toch wel sterk met elkaar te maken hebben. Dress moet niet té druk worden en casual niet te elegant. Dus het is relatief, in dit geval kunnen beide horloges dress zijn, beiden zou ik niet als casual indelen.Een dress watch of minder druk horloge is daarom niet eleganter dan een casual of drukker horloge..
Kan geen keuze maken, zeker niet nu ik weer meer keuze had door een ruimer budget.
Oplossing; Huidige horloge fixen (metalen bandje is stuk en moet vervangen worden). Kan ik er weer 4 jaar mee vooruit en heb dan hopelijk genoeg cash voor een Omega.
/Anti climax topic![]()