AndroidHealthClinic

Stemmen! Welk horloge?

Peiling Peiling Welke?!

• AR2411

Stemmen: 67 53,6%
  • AR0428

Stemmen: 58 46,4%

• Totaal stemmers
    125
Zijn imo allebei wel cool.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 14:15 ----------

In dat geval is een G-shock misschien wat voor je: [Link niet meer beschikbaar]

Dan zou ik eerder voor een Ice Watch gaan. Vind ik persoonlijk wat cooler. Heb zelf een donkergroene en ben daar wel tevreden over.

Zijn imo allebei wel cool.

---------- Post added di 7 jun 2011 at 14:15 ----------

Dan zou ik eerder voor een Ice Watch gaan. Vind ik persoonlijk wat cooler. Heb zelf een donkergroene en ben daar wel tevreden over.
Heb de website even bekeken, zie niet goed hoe dat cooler is. Maar ieder zijn smaak.

2de lijkt me beter en duurder

De 2e is juist eleganter doordat de eerste drukker is en zo meer richting een functioneel horloge gaat. De 2e is echt een dress watch en de eerste wat meer casual.[/B]

Een dress watch of minder druk horloge is daarom niet eleganter dan een casual of drukker horloge..

Idd geen van beide, maar gestemd op nr2.

51% 49% nuttige enquete so far :p

Die tweede lijkt mij zo'n iets te groot horloge voor metromannen. Laatst hoorde ik dat de metroman niet meer populair is bij de vrouwen. Haha. :D

Een dress watch of minder druk horloge is daarom niet eleganter dan een casual of drukker horloge..
Ik vind elegantie of gebrek daaraan en de factoren waardoor iets dress of casual is toch wel sterk met elkaar te maken hebben. Dress moet niet té druk worden en casual niet te elegant. Dus het is relatief, in dit geval kunnen beide horloges dress zijn, beiden zou ik niet als casual indelen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Kan geen keuze maken, zeker niet nu ik weer meer keuze had door een ruimer budget.

Oplossing; Huidige horloge fixen (metalen bandje is stuk en moet vervangen worden). Kan ik er weer 4 jaar mee vooruit en heb dan hopelijk genoeg cash voor een Omega.

/Anti climax topic :D

Bovenste. Maar vind er eigenlijk maar niks aan.

Kan geen keuze maken, zeker niet nu ik weer meer keuze had door een ruimer budget.

Oplossing; Huidige horloge fixen (metalen bandje is stuk en moet vervangen worden). Kan ik er weer 4 jaar mee vooruit en heb dan hopelijk genoeg cash voor een Omega.

/Anti climax topic :D

Mooi, kan je nu je geld besteden aan een toffe zonnebril. Polletje? :D

Voor €200 heb je wel een leuke Oakley.

€100,- een leuke Ray-Ban Wayfarer ;)

Terug
Naar boven