AndroidHealthClinic

Stereotypes : Bodybuilders

Oud...

Leuk fimpje had hem nog nooit gezien ken me alleen super irriteren aan die reacties van de straat wat zijn veel nederlanders toch naif.

Klopt helemaal. bepaalt soort mensen die aan bodybuilding doen.

Wat een walgelijke vent die presentator

goed gedaan.
Maakt op geen enkel moment de bodybuildingsport belachelijk.

Leuk filmpje.

Presentator is een beetje vervelend vind ik, doet een beetje teveel zijn best... zie hem nep lachen op 3.10..

De bodybuilder in kwestie moest wel eventjes nadenken toen de presentator vroeg ''gebruik jij anabolen'', waarop je hem even zag denken ''sh*t, mama krijgt dit ook te zien op tv'' ... Hij mag niet liegen dus zegt hij maar dat hij het wel 'geprobeerd' heeft, maar voor zo'n fysiek moet je toch echt wel heel wat kuren hoor :roflol:

Ook geeft hij toe dat bodybuilders geen conditie hebben, maar dat geld natuurlijk niet voor iedereen.

Dat bodybuilders soms aggressief zijn is ook niet helemaal een fabeltjes, tenminste ik heb genoeg gebruikers met een aardige riod rage door de gym zien stieren :D

Leuk filmpje verder, ook wel grappig hoe sommige mensen zulke domme opmerkingen maken over de sport. Ik citeer mevrouw op 3:40: ''Je kan niet puur natuur, want dan zou je de hele dag in de sportschool moeten hangen''

:roflol:

Laatst bewerkt:
bodybuilders gebruiken geen spierstimuleerend middelen

2vtnnyg.gif

Respect voor deze true natural, ik ga gelijk wat performance shizzle halen na het zien van dit filmpje.

Geniaal , dan heb ik het vooral over de onwetendheid van de mensen op straat. Voor de rest niet erg intressant

wat een papi die presentator...

Net alsof alleen bb'ers een slechte conditie hebben :roflol:

Die presentator verdient duidelijk een tattoeage op ze eikel die flink mislukt.

Damn net fysiek heeft die gast , alleen zijn schouders mogen wat beter.

Je bedoelt z'n rug :D
Is een (ex-)lid van bodybuilding.com, kerel heeft geweldige fysiek maar heeft weinig rug :) Maar wat boeit de rug als je er zo uitziet denk ik dan:D
& misschien hadden ze wel een andere bodybuilder moeten nemen, vond deze nogal verlegen en durfde niet veel uit te weiden over zaken ;(

Terug
Naar boven