XXL Nutrition

Stereotypes : Bodybuilders

Ja het is ook niet voor niets een deleted scene. Je krijgt alleen maar gezeik als je het toegeeft, ik ben ook een voorstander van eerlijk- en openheid maar de gemiddelde mens weet erg geen **** vanaf dus krijg je alleen maar domme reacties zoals 'je pik krimpt ervan' enz.

ik vind de chick van stereotypes veel beterr :D

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

btw ik vind de bb'ers hier veel aardiger dan de meeste nl'ers die ik ken

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------

"Dankzij bodybuilding kan ik mijn echte coïtusualiteit verbergen achter een mannelijk fysiek. Groetjes T" wie was dat??

oud. heb ik al eens gepost.

chalid is wel eerlijk :thumbs:

He dat is Khalid uit ALmere, die traint bij mij bij Spartacus echt een beer, wel klein denk 1m 67/1m70 ofzow..

Khalid :thumb:

hij ziet er niet al te snugger uit als ik hem zo hoor praten, ook veel te verlegen dat het bijna triest wordt (zie hem constant wegkijken bij de bijtende vragen die hem gesteld worden :roflol:).

Is trouwens wel een oud filmpje, hij traint niet meer bij die gym uit dat filmpje en hij rijdt tegenwoordig in een dikke mercedes i.p.v. dat opeltje:P

---------- Toegevoegd om 18:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:29 ----------

hij ziet er niet al te snugger uit als ik hem zo hoor praten, ook veel te verlegen dat het bijna triest wordt (zie hem constant wegkijken bij de bijtende vragen die hem gesteld worden :roflol:).

Hij weet veel hoor, maar sijn nederlansch ish nie sow goettt verder gewoon een chille gast waaraan je altijd wat kan vragen.

06:06 liar liar :roflol:

Laatst bewerkt:
bodybuilders zijn helemaal niet agressief...maar als ik die lui op straat zie wil ik SPONTAAN ZE HUN HOOFD SLAAN MET EEN DUMBELL:mad::hamer:

en neersteken natuurlijk :p

Niet de beste reclame maar hij is wel eerlijk, alleen jammer dat het gelijk betrekking moet hebben op het mereldeel van de bodybuilders..

Terug
Naar boven