Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Presentator is een beetje vervelend vind ik, doet een beetje teveel zijn best... zie hem nep lachen op 3.10..
Die presentator verdient duidelijk een tattoeage op ze eikel die flink mislukt.
+1

Ik denk dat het met de conditie van veel bodybuilders wel meevalt, gezien de hoeveelheid cardio etc in de cut
Is maar net waar je voor kiest. Ik doe wel degelijk conditie opbouwende cardio, dan heb je er tenminste wat aan.maakt niet zoveel uit denk ik aangezien dat niet echt conditie-opbouwende cardio is
Mc. chick zei lang, lang geleden...
Ik heb 11kg vvm gegained in de afgelopen 3maanden, denk niet dat iemand mij dat hier na kan doen. Voel me zekerder, heb geen slechte conditie- wel een kleintje..
![]()

er staat ook iets door SGT Mossad(zogenaamd)
WTF: Nu zie ik het. Een of andere drol zit daar de boel te flessen.![]()

+1Bodybuilders zijn agressief: ROID RAGE ftw !
Allemaal bullshit praatjes, de mensen op straat hebben geen discipline om het vol te blijven houden. En doordaar gaan ze maar allemaal praatjes verzinnen omdat ze gewoon stinkend jaloers zijn om de mensen die het wel volhouden.
WTF: Nu zie ik het. Een of andere drol zit daar de boel te flessen.![]()
- Omdat een domme vraag is
- Hij heeft sponsers
- Omdat degene die er verstand van hebben wel weten dat hij gebruikt en degene die er geen verstand hebben alleen maar vooroordelen erover hebben en het niet hoeven te weten.