Fitness Seller

Stereotypes : Bodybuilders

Ed van amsterdam ofzo

Mc. chick zei lang, lang geleden...
Ik heb 11kg vvm gegained in de afgelopen 3maanden, denk niet dat iemand mij dat hier na kan doen. Voel me zekerder, heb geen slechte conditie- wel een kleintje..

:roflol:

voor zijn doen was dit pittig ^^:P

Wat een walgelijke vent die presentator

Presentator is een beetje vervelend vind ik, doet een beetje teveel zijn best... zie hem nep lachen op 3.10..

Die presentator verdient duidelijk een tattoeage op ze eikel die flink mislukt.

Hahahaha die vent komt hier uit het dorp. Rob Kemps heet hij. Hij werk (of werkte) hier altijd in de friettent.

Hij kan beter frieten bakken dan presenteren, dat wel.

Ik denk dat het met de conditie van veel bodybuilders wel meevalt, gezien de hoeveelheid cardio etc in de cut

Mc. chick zei lang, lang geleden...
Ik heb 11kg vvm gegained in de afgelopen 3maanden, denk niet dat iemand mij dat hier na kan doen. Voel me zekerder, heb geen slechte conditie- wel een kleintje..

???

WTF: Nu zie ik het. Een of andere drol zit daar de boel te flessen. :roflol:

Laatst bewerkt:
Onwetendheid... en zelf zitten ze allemaal met zakken chips 's avonds op de bank GTST te kijken. :)

'Dieet ofzo' *neemt een trekje van zn sigaret*

Bodybuilders zijn agressief: ROID RAGE ftw !

Allemaal bullshit praatjes, de mensen op straat hebben geen discipline om het vol te blijven houden. En doordaar gaan ze maar allemaal praatjes verzinnen omdat ze gewoon stinkend jaloers zijn om de mensen die het wel volhouden.

Khalid geeft wel goede antwoorden. En als je zoveel massa heb heb je echt wel een slechte conditie.

???

er staat ook iets door SGT Mossad(zogenaamd):P
Bodybuilders zijn agressief: ROID RAGE ftw !

Allemaal bullshit praatjes, de mensen op straat hebben geen discipline om het vol te blijven houden. En doordaar gaan ze maar allemaal praatjes verzinnen omdat ze gewoon stinkend jaloers zijn om de mensen die het wel volhouden.
+1

Klote link doet t bij mij niet. GVD. :Mad:

Ik krijg roid rage! jwz.

bij mij doet hij het ook niet. :(

link is deaud.

Typisch :roflol:

Anoniem zei ongeveer 2 uur geleden
Dankzij bodybuilding kan ik mijn echte coïtusualiteit verbergen achter een mannelijk fysiek. Groetjes T

Dave Hawk zei lang, lang geleden...
Iemand bekend met de robbert's tripple? HET shocksysteem!

SGT Mossad! zei lang, lang geleden...
Pompen ouwe! Ribbed abs this summer!

---------- Toegevoegd om 16:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:50 ----------

Khalid geeft wel goede antwoorden.

-1

Waarom het gebruik van AAS ontkennen?

-1

Waarom het gebruik van AAS ontkennen?

- Omdat een domme vraag is
- Hij heeft sponsers
- Omdat degene die er verstand van hebben wel weten dat hij gebruikt en degene die er geen verstand hebben alleen maar vooroordelen erover hebben en het niet hoeven te weten.

Terug
Naar boven