XXL Nutrition

steriel maken

Bezoekers in dit topic

Zat gasten die peptides, HGH, slin en bijvoorbeeld TrenA ED zetten. No way dat je dan ff 10 slinnaalden per dag gaat gebruiken, volgens mij ken ik bijna niemand die die dingen niet hergebruikt.

Ik heb dat vroeger met medicatie ook zo moeten doen. Ik heb een jaar interferon gebruikt. Moest toen elke week een slinspuitje maken en om de twee dagen een derde van de inhoud in mijn buikvet zetten. Werd mij zo aangeleerd door de dokter.
 
Zat gasten die peptides, HGH, slin en bijvoorbeeld TrenA ED zetten. No way dat je dan ff 10 slinnaalden per dag gaat gebruiken, volgens mij ken ik bijna niemand die die dingen niet hergebruikt.

En ik ken weer niemand die naalden hergebruikt. Ook niet als de meerdere zijn ED/EOD.
Een van de grootste veroorzakers van infecties door de eindgebruiker, is het hergebruiken van naalden. Waarom zou je dit risico willen lopen? Naaldjes kosten echt geen drol.
Better safe than sorry.
 
Zat gasten die peptides, HGH, slin en bijvoorbeeld TrenA ED zetten. No way dat je dan ff 10 slinnaalden per dag gaat gebruiken, volgens mij ken ik bijna niemand die die dingen niet hergebruikt.

Laat ik het zo zeggen, heb zelf te maken met naalden op me werk.En geloof me als je je verdiept wat er
eventueel fout kan gaan, ook al zijn het naalden die je bij jezelf gebruikt..........
Dan ga je echt er geen 1 meer zogenaad steriel proberen te maken.
Wat je trouwens ook niet gaat lukken aangezien de naalden hol zijn en deze pas in een autoclaaf met voor en na vacuüm echt ontdaan zijn van lichaamssappen.

Wat ik ook zet ook hgh altijd nieuw.Weegt niet op een nieuwe naald en of eventuele problemen.
 
Insu spuitje kan je makkelijk 5 keer gebruiken [emoji16] daarnas wordt hij wel aardig bot
 
Back
Naar boven