XXL Nutrition

Cutting with Zeenius 🤰🏻

Bezoekers in dit topic

Meiden werken niet. Meiden moeten mooi zijn en de man moet werken. :P
ik vind dit een zeer denigrerende opmerking van je, Bert
Wacht maar tot je goede fînanciering hebt. Komen de zalando dozen per pallet geleverd. Heb je pallas haar kast al gezien? :roflol: :o :emo: ( report mij niet aub bedoel het goed xoxo)
niks mis met m’n financiering, ik haat shoppen gewoon en het boeit me gewoon geen flikker :dunno:
BB_ , geen opmerking hierover?
Is alles ok??
wat zou die moeten zeggen dan?
Vandaar de vraag... Bah :barf:
Ik deed volgens mij 8x72.5 voor de forum challenge dus 5x83 moet vast lukken.
Alle ecto boys verzamelennnn
:roflol:
 
niks mis met m’n financiering, ik haat shoppen gewoon en het boeit me gewoon geen flikker :dunno:

Dat is wel een enorm pluspunt voor veel mannen zou ik zo zeggen.... kolere, wat zou dat fijn zijn een vrouw die niet houdt van shoppen!
 
Als minimalistisch en kledij in 1 zin staan. Is het een algemene verwachting dat BB_ hier toch ietwat seksueel getinte opmerking over maakt.
Beetje respect naar fitgirls toe aub
 
  • Haha
Waarderingen: BB_

Bijlagen

  • giphy (1).gif
    giphy (1).gif
    175,2 KB · Weergaven: 93
ik verveel me dus ik dacht ik geef ff een update. ik ben weer helemaal beter, so that's good. mijn gewicht schommelt tussen 68-69 kg nu, vandaag ingewogen op 68,5 kg. dat is zo'n 2kg minder dan einde van mijn cut. ik track niks, let niet op mijn eiwitten of uberhaupt iets dus ik heb alles laten gaan :meal:

ook besloten gewoon niks te doen qua sport tot gym weer open is. see you in 2021 waar ik weer helemaal opnieuw ga beginnen :emo::wave:
Dat is wel een enorm pluspunt voor veel mannen zou ik zo zeggen.... kolere, wat zou dat fijn zijn een vrouw die niet houdt van shoppen!
one of a kind :engel:
Maar... een volleybalkont, toch?
Ja, dat is wel weer jammer...
:roflol:
Als minimalistisch en kledij in 1 zin staan. Is het een algemene verwachting dat BB_ hier toch ietwat seksueel getinte opmerking over maakt.
ik snap hem!!
Hey laat mijn meiske is met rust vuile aasgieren

Inb4 white knight
:kiss:
 
oei, in
 
Back
Naar boven