AndroidHealthClinic

Sterk... voor een 19-jarige dan.

Natuurlijk doet dat wel wat af aan de prestatie. Een 350 kg squat zonder "anabole androgene steroïden">AAS vind ik knapper dan een 350kg squat na gebruik van "anabole androgene steroïden">AAS..

Een 19-jarige gast met een 350 kg squat is insane.. met of zonder AAS.

Als je mijn quote die jij quote goed leest, zie je dat ik zeg dat er heel weinig mensen zijn die überhaupt aan dit niveau kunnen komen. Ik heb het interview bekeken en ben onder de indruk van de trainingswijze.

Verder denk ik wel dat deze jongen ondanks 8 trainingen p/week, 12 uur slaap, duizenden kcals en alle inzet van de wereld, "anabole androgene steroïden">AAS gebruikt. Dat doet absoluut niks af aan de prestatie. Ben niet zo'n Anti-"anabole androgene steroïden">Aas gast die alles aan "anabole androgene steroïden">AAS-gebruik toewijst hoor.

Succes verder mocht je een log bijhouden.
Correctie: 13 trainingen per week.:D

Maar goed; of hij op dit moment gebruikt of niet zullen we nooit zeker weten. Helaas hebben we ook erg weinig vergelijkingsmateriaal over of dit naturel mogelijk is, want wie traint er nu eenmaal nog meer zo?

Waar ik me aan stoor is het makkelijk wegwuiven van zijn prestaties dat velen doen. Jij niet, inderdaad. Maar veel teveel n00bs zeggen: "anaboleuh! Dan kan ik het ook!". Daar erger ik me aan.

En of het clean mogelijk is of niet: als we de verhalen mogen geloven, trainde Paul Anderson ook elke dag. En daarvan was de kans toch wel heel erg groot dat hij levenslang clean was.
Klein stukje docu over Anderson: [Link niet meer beschikbaar]

Een 19-jarige gast met een 350 kg squat is insane.. met of zonder "anabole androgene steroïden">AAS.

Je begrijpt me niet goed geloof ik. Ik zeg niet dat zijn prestatie niet insane is als hij gebruikt, ik zeg alleen dat het nog meer insane is zonder.
Overigens ben ik er niet van overtuigd dat hij gebruikt.

Echt belachelijk dat dit topic over het al dan niet gebruik van Mendes moet gaan.
Wat hij doet is ongelooflijk en hij zal allicht wel AAS gebruik. Ik denk niet dat je dit anders trekt. Maar maakt geen ene k*t uit. Deze gast is gewoon insane.

Gemakkelijke clean nog en nipte mis in de jerk.

Nice :)

Ziek!

Terug
Naar boven