MuscleMeat

Sterk... voor een 19-jarige dan.

Er is wel een leuke discussie gaande op het forum van lyle mcdonald...

Conclusie: a whole lot of drugs! (Een van de dingen die die kerel zegt: "We don't compete in weightlifting competition because the competition is too weak") = we don't want drug testing ;)

Er is wel een leuke discussie gaande op het forum van lyle mcdonald...

Conclusie: a whole lot of drugs! (Een van de dingen die die kerel zegt: "We don't compete in weightlifting competition because the competition is too weak") = we don't want drug testing ;)

Ze zouden dan toch eens meer moeten verdiepen in de geschiedenis van Broz en zijn pupillen, aangezien ze wel degelijk wedstrijden doen.

Maar ik ben het met Broz eens: echte druk krijg je op wedstrijden waar jestrijdt om een echte titel. Mendes zit nu op zo'n raar punt dat hij geen enkele tegenstand heeft bij de junioren, maar nog niet goed genoeg is voor de echte top van de senioren. Ik zou dan ook geen wedstrijden doen voor de zomaar.

En wat betreft drugs: zou me niets verbazen. Maar dan nog: ik heb persoonlijk tientallen mensen gekend die zwaar gebruikten. Het aantal daarvan dat als 19-jarige 350 raw kon kniebuigen? Nul. Zelfs met 250 is het nul. Dus drugs zijn maar een (eventueel) klein deel van het verhaal.

Laatst bewerkt:
Ze zouden dan toch eens meer moeten verdiepen in de geschiedenis van Broz en zijn pupillen, aangezien ze wel degelijk wedstrijden doen.

Maar ik ben het met Broz eens: echte druk krijg je op wedstrijden waar jestrijdt om een echte titel. Mendes zit nu op zo'n raar punt dat hij geen enkele tegenstand heeft bij de junioren, maar nog niet goed genoeg is voor de echte top van de senioren. Ik zou dan ook geen wedstrijden doen voor de zomaar.

En wat betreft drugs: zou me niets verbazen. Maar dan nog: ik heb persoonlijk tientallen mensen gekend die zwaar gebruikten. Het aantal daarvan dat als 19-jarige 350 raw kon kniebuigen? Nul. Zelfs met 250 is het nul. Dus drugs zijn maar een (eventueel) klein deel van het verhaal.

Onzin, Mendes kan heel goed meedraaien op de WC. Het is ook verstandiger om daaraan mee te doen want als je zonder wedstrijdervaring op topniveau mee gaat doen op de Olympics, dan denk ik dat je dan aardig hard op je muil gaat.

Mino, jij beweert dus dat Mendes geheel clean zou zijn.

Ik zou het nog eens in twijfel nemen

Mino, jij beweert dus dat Mendes geheel clean zou zijn.

Ik zou het nog eens in twijfel nemen

Nee Mendes is niet clean en dat beweer ik niet. Maar eerder over het feit dat hij niet mee kan draaien op andere wedstrijden want de WC kan hij prima mee draaien of het nou in 2010 of 2011 of misschien wel 2012 is hij kan daar goed meedraaien en er iets van leren in plaats van gelijk naar de olympics te gaan want nogmaals ik verwacht niet dat hij daar echt hoog zal plaatsen als dat z'n 1e pro wedstrijd wordt.

En hoe wil hij meedoen aan de olympics? Hij is niet clean (niet dat de rest wel allemaal clean is, maar goed).

Imho is geen wedstrijden draaien gewoon bs. Omdat de competitie te zwak is vind ik eerlijk gezegd nogal een bullshit argument. Dus als je ergens met afstand beter bent dan de rest, dan doe je maar niet mee aan wedstrijden?? Dat riekt..

Ik wil zijn prestaties niet in diskrediet brengen, maar het is wel een fishy story

Laatst bewerkt:
Onzin, Mendes kan heel goed meedraaien op de WC. Het is ook verstandiger om daaraan mee te doen want als je zonder wedstrijdervaring op topniveau mee gaat doen op de Olympics, dan denk ik dat je dan aardig hard op je muil gaat.

Behalve dan de regels, is er weinig waar je wedstrijdervaring voor nodig hebt. Behalve dan als het gaat om echte druk. En echte druk heb je pas met tegenstanders van je eigen niveau, als je strijdt om een echte prijs. Dat is voor hem niet van toepassing nu. Vreemd genoeg wel als hij een stuk minder sterk zou zijn.

---------- Toegevoegd om 12:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

En hoe wil hij meedoen aan de olympics? Hij is niet clean (niet dat de rest wel allemaal clean is, maar goed).

Imho is geen wedstrijden draaien gewoon bs. Omdat de competitie te zwak is vind ik eerlijk gezegd nogal een bullshit argument. Dus als je ergens met afstand beter bent dan de rest, dan doe je maar niet mee aan wedstrijden?? Dat riekt..

Ik wil zijn prestaties niet in diskrediet brengen, maar het is wel een fishy story

Dus jij doet aan wedstrijden mee om kansloze beginners te verslaan? Stoer.

In de woorden van zijn coach:
1)He has lifted in over 8 meets, 2 of which were tested.

2)He has NEVER withdrawn from a meet nor has ANY of my lifters!

3)The meet that I made that claim about was not even with him. It was with my 94kilo lifter, and it was the Junior Nationals. It was supposed to be a tested meet to put rumors to rest and they decided to not spend the money to test the athletes. It is not our fault that happened. He finished 2nd and they informed us AFTER the meet that they were not testing. We were disappointed.

...

I have had the conversation before about meets. What you fail to realize it this: If someone makes a team, goes to another country to lift and comes in 15th place, what real "high pressure scenario" did he encounter? I have been to many Sr World Championships. When I see the US team lifting down the hall, 200 yards away from the main venue in a room the size of our gym while the best fight it out the next day on the main stage, I realized that unless you are in contention for a medal you will never feel any sort of pressure. How can there be pressure when your fate is sealed to lose because you are unprepared?

http://tnation.tmuscle.com/free_onl..._american_200_kilo_snatch?id=3768224&pageNo=0

Laatst bewerkt:
Lol als je weet dat je meedoet met een meet/wedstrijd ga je maanden van te voren niet meer gebruiken om die tests te vermijden of je gebruikt shit wat ze niet kunnen spotten, zijn meerdere manieren voor. Als je getest moet worden is het in de offseason want dan is het gebruik juist aanwezig.

Dit wil iedereen wel kunnen ;D

zeer laag trainingsvolume vergeleken hoe bodybuilders benen trainen + steroïden versnellen je herstel

Haha. Gemiddeld doen ze daar een stuk of 10 lifts boven 90% van hun max en dan doen ze nog tussen de 30-50 reps totaal met een kilo of 20-30 minder dan hun max die dag. En dat vaak twee keer per dag.

Heel laag volume inderdaad. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Tito
Dus volgens jullie kun je alleen dagelijks squatten met de nodige AAS?

Heb je het al eens geprobeerd?!

Die kerel gebruikt echt wel doping hoor, dit kan gewoon niet op een natuurlijke manier.

Terug
Naar boven