ZoutZak zei:Oh dat valt mee, die 150kg ging er hier de eerste keer vlot op. Had wel eens 170 willen proberen, maargoed ik was er toch niet bij.
wie weet de uitslag dan

of tenminste de top 5 en waar ze vandaan komen
??Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZoutZak zei:Oh dat valt mee, die 150kg ging er hier de eerste keer vlot op. Had wel eens 170 willen proberen, maargoed ik was er toch niet bij.

??ZoutZak zei:Oh dat valt mee, die 150kg ging er hier de eerste keer vlot op. Had wel eens 170 willen proberen, maargoed ik was er toch niet bij.

Het is gewoon onmogelijk om die steen om jouw pens heen te liften ouweRichardV zei:Kreeg onder natte omstandigheden 100 nog niet. Ik doe iets niet goed met die oefening![]()
hehe jkZoutZak zei:Het is gewoon onmogelijk om die steen om jouw pens heen te liften ouwehehe jk
Vorig jaar faalde ik met een verkeerde techniek ook op de 110, terwijl dit jaar 120 en 150 echt met ogenschijnlijk gemak gingen! En dat terwijl ik vorig jaar zwaarder was en meer kg's lifte! Techniek is belangrijk...

Mugje zei:[Afbeelding niet meer beschikbaar]
"MONSTERMUGJE" links op de foto met dat rode rondje eromheen![]()