XXL Nutrition

Sterkste junior van Nederland 24 juni

ZoutZak zei:
Oh dat valt mee, die 150kg ging er hier de eerste keer vlot op. Had wel eens 170 willen proberen, maargoed ik was er toch niet bij.

wie weet de uitslag dan ???
of tenminste de top 5 en waar ze vandaan komen?????

ZoutZak zei:
Oh dat valt mee, die 150kg ging er hier de eerste keer vlot op. Had wel eens 170 willen proberen, maargoed ik was er toch niet bij.

Kreeg onder natte omstandigheden 100 nog niet. Ik doe iets niet goed met die oefening:p

RichardV zei:
Kreeg onder natte omstandigheden 100 nog niet. Ik doe iets niet goed met die oefening:p
Het is gewoon onmogelijk om die steen om jouw pens heen te liften ouwe :D hehe jk

Vorig jaar faalde ik met een verkeerde techniek ook op de 110, terwijl dit jaar 120 en 150 echt met ogenschijnlijk gemak gingen! En dat terwijl ik vorig jaar zwaarder was en meer kg's lifte! Techniek is belangrijk...

ZoutZak zei:
Het is gewoon onmogelijk om die steen om jouw pens heen te liften ouwe :D hehe jk

Vorig jaar faalde ik met een verkeerde techniek ook op de 110, terwijl dit jaar 120 en 150 echt met ogenschijnlijk gemak gingen! En dat terwijl ik vorig jaar zwaarder was en meer kg's lifte! Techniek is belangrijk...

O hij moet om de pens heen:D

techniek is idd heel belangrijk.. en ook de omstandigheden.. de stones waren ook het laatste onderdeel.. en had toen al een hele dag (in de zon) gehad.

1ste is geworden. peter wiegman uit steenwijkerwold
2de is geworden. johan langhorst uit sneek

de rest van de uitslagen weet ik zo niet

Als er iemand foto's heeft zou ik die graag willen gebruiken voor op de website. Ikm heb nl. van Wout geen enkele foto ontvangen. Ook zou ik graag info willen hebben van de deelnemers, zoals leeftijd en gewicht. Je kunt me een privé e-mail sturen als je wilt.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hierbij wat foto's

wat werd er getild bij de log press?

de boomstam was rond de 85 kilo:)

beetje klote, er zijn verder geen foto's gemaakt. Er was namelijk geen officiele fotograaf bij. Ik heb deze foto's van een vriend van me gekregen.
Dus als iemand anders nog foto's heeft.:cool:

• Topic Starter Topic Starter
"MONSTERMUGJE" links op de foto met dat rode rondje eromheen:D

• Topic Starter Topic Starter
idd! Ik vul die hele linkse hoek op met mijn "monsterfysiek"!:D

Terug
Naar boven