Fitness Seller

Aankondiging Sterkste student van Nederland 2014

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik hier wel wat dubbel in vind is het feit dat het de Sterkste Student van NL genoemd wordt, maar geen sterkste man wedstrijd is. Er is een duidelijk verschil tussen powerliften en sterkste man. Denk dat het op deze manier toch wat verwarrend is. Nu bestaat de mogelijkheid om een "echte" sterkste student van NL te organiseren En dan heb je deze wedstrijd. Vind het wat ongelukkig.

Wens je natuurlijk wel heel veel succes en misschien organiseren jullie nog een echte sterkste man wedstrijd.
Met de opzet en organisatie hiervan kan ik jullie eventueel wel helpen.

In elke krachtdiscipline kan men de 'sterkste' zijn, of dat nou kogelstoten, gewichtheffen, powerliften of het deelnemen aan een sterkste man wedstrijd is. De sterkste zijn betekent in deze context de sterkste powerlifter. Daarnaast staat bovenaan de poster ook duidelijk dat het om een powerlifting wedstrijd gaat. Ik snap dat het voor sommige allicht tot verwarring kan leiden, maar voor de neutrale toeschouwer zal 'De sterkste student' een beter te begrijpen begrip zijn dan 'De sterkste -powerliftende- student'. Dus vandaar dat we hiervoor hebben gekozen. Bedankt voor het aanbod en misschien dat we in de toekomst nog wel wedstrijden op dat gebied gaan organiseren.

Er staat decemeber op je poster

Haha, ik zie het nu pas. Goed opgemerkt, gelukkig is nog niks gedrukt. Gaan het aanpassen.

Ook handig dat het in groningen is :p

Voor veel mensen is dat gewoon te ver reizen denk ik om mee te doen.

Tsja, Voor de mensen in zuid Nederland is dit geen gunstige locatie inderdaad, maar een roadtrip naar Groningen kan ook erg leuk zijn.

Ik zag de flyer rondslingeren in het PL hok van het USC in Amsterdam, goed voor elkaar wat PR betreft.

• Topic Starter Topic Starter
Nee man, ik ben sowieso geen student meer. Laten we het bij dat excuus houden:D

Haha, sterk zat! Zijn er ook geen andere goden in Amsterdam die de overstap durven te maken?

Overigens even een algemeen bericht!

Wanneer je geen student bent, maar wel wil deelnemen dan is dit mogelijk. Wil je dus deelnemen, geef je dan nu op via onderstaande link:

[Link niet meer beschikbaar]

We hebben als bestuur besloten om oud-studenten tot twee jaar na afronding van hun studie toe te laten tot deelname aan deze wedstrijd. Val je buiten deze criteria, maar wil je wel mee doen: Neem dan contact op met de organisatie! Of mij even Pm'en hier.

---------- Toegevoegd om 19:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:05 ----------

Om het topic wat levendiger te maken, hier wat beelden van mensen die in voorbereiding zijn voor de meet:

http://www.youtube.com/watch?v=TbI5eYK-yVw

http://www.youtube.com/watch?v=5qPS6_GWU44&list=UUapPFsqsQWLQOuYGCcMoRYA

Terug
Naar boven