AndroidHealthClinic

Sterkste man van Liedekerke

tot 80 en tot 100kg, dit zijn toch geen sterkste man wedstrijden meer.

denk dat deze wedstrijd eerder bedoeld is voor mensen die een keer van de sport willen proeven :)

Volgens mij doe je dat al door de gewichten niet al te zwaar te maken. Sterke atleten willen een uitdaging en gaan echt niet hier aan deelnemen.

Zal lastig worden een vol deelnemersveld bij elkaar te krijgen met deze randvoorwaarden vermoed ik.

ja zou niet echt fijn zijn als ik daar alleen zou staan in de -100 :roflol:

vind de TS(organisator) anders ook maar weinig info geven.

Wel een beetje raar dat +100kg mensen niet mogen meedoen ???

waarom doe jij niet mee woopy?

Omdat ik op die dag hopelijk in Malta naar de finale van de WSM zit te kijken :p

En ik ben niet van plan om nog lichte wedstrijden te doen ook eigenlijk.

how maar :D finale WSM, gelukzak :D

Ik moet natuurlijk wel toegeven dat de keuze tussen Liedekerke en Malta hartverscheurend is :(

dat kan ik geloven ja :roflol:

ja zou niet echt fijn zijn als ik daar alleen zou staan in de -100 :roflol:

vind de TS(organisator) anders ook maar weinig info geven.

Ik ken wel iemand die in jouw categorie zal meedoen, kan nog een leuke strijd worden tussen jullie twee:D Het is een lichte wedstrijd, is het dan niet meer dan logisch dat de deelnemers licht zullen zijn?

haha ik ben al blij als ik niet laatste word :roflol:

Ik ken wel iemand die in jouw categorie zal meedoen, kan nog een leuke strijd worden tussen jullie twee:D Het is een lichte wedstrijd, is het dan niet meer dan logisch dat de deelnemers licht zullen zijn?

Bwa, het is niet omdat je 100+ weegt, dat je ook heel sterk bent he. Sommige mensen zijn gewoon dik :p (of als je 1m90+ bent zit je ook al rap boven de 100kg)

Jij bent ook gewoon sterk, dus jij valt niet onder de mensen waar ik op doelde :p

vind wel dat er meer informatie mag komen...
-hoe ver moet je lopen met de farmers? met turn?
-hoeveel voorwerpen zijn er in de laadrace?
-hoe zwaar is de truck?
-hoe zwaar zijn die auto's en hoeveel moet je er flippen?
-tijdslimiet op de onderdelen?

• Topic Starter Topic Starter
Inschrijvingen "sterkste man van Liedekerke"

Leuk dat er reeds zoveel reactie gekomen is op onze wedstrijd!

De proeven zullen leuk zijn, en zeker te doen zijn voor de meeste atleten.

Niet vergeten in te schrijven via info@nrgcenter.be of op 0475/21.05.87

Tot op 4 oktober (wedstrijd begint om 13.00)!

zou u zo vriendelijk willen zijn op mijn vragen te antwoorden? dan heb ik een idee op wat ik nog moet trainen(alles duh, maar op wat nog meer)

Wij organiseren op zo 4 oktober "de sterkste man van Liedekerke" en zoeken nog deelnemers. Er zal een gewichtsklasse -80kg zijn en een klasse tot 100kg. Meer info op [Link niet meer beschikbaar] of 0475/21.05.87
Waarom tot 100kg? Er zijn al zat mensen in de C klasse die al 100kg+ zijn.

Terug
Naar boven