Ik denk dat je goed vergist.
NSMB is er om atleten samen te brengen en een goede opleiding te geven ( indien dit gewenst word ) en om de organisatie groter en beter over te brengen naar het publiek.
De inschrijving van de NSMB bedraagt 35 euro per jaar en daar voor krijg je een ongevallen verzekering in de plaats ( op training en wedstrijden in het hele land )
Die geld boete is voor mensen die zich inschrijven en niet komen opdagen met een ongeldige reden en voor mensen die positief bevonden zijn in de federatie + schorsing.
Het niet deel nemen bij wedstrijden die niet door ons zijn opgericht klopt wel, maar er zit iets achter. Elke organisatie kan de samen werking van de NSMB aanvragen, wat voor zien wij de beker voor de 1ste 3 ( gratis ) de atleten + De verzekering voor de atleten.
En daar zit het hem dat andere organisaties niet profiteren van de verzekering + deze andere wedstrijden worden ook niet gebruikt voor het Ranking systeem dat in 2010 zal worden gebruikt op de web site (
www.desterkstemanvanbelgie ).
+ Ook streven we dat er in alle wedstrijden uit de zelfde oefeningen met gekozen worden ( zie web site onder "De Sport" en klik "Officieële onderdelen" aan )
Met alle respect voor u wedstrijd maar deze vol doet niet aan de normen nu.
bv iedereen kan Stones trainen of aanschaffen ( is het intresantst omwille van komt zo goed als in elke amateur, semi prof en prof wedstrijd voor ) en de Bals of steel niet.
Ik weet dat ze niet moeilijk te maken zijn en dat iedereen ze kan komen trainen bij jou, maar waar zit het nu in dat ... Bv waar de Bals of steel wel voor zullen kunnen dienen is een loading race ... Dit zijn kleine details , maar we willen van het kermis imago af en naar het zelfde niveau als EURO sport ( oefingen gepaart he ) om dat mensen en sponser dit beter erkennen.
Iedereen kan lid worden en kan ook lid worden van de Afgevaardigde van de NSMB ( door middel van stemming onder de leden )
BV de zetel zijn vaste mensen Patrick De Wiest , Kurt De Smet en Jimmy Laureys
( zij kunnen enkel vervangen worden door zelf ontslag )
De vertegenwoordigers bestaan uit Stefan Van Der Ha en David De Vos.
*Normaal zijn het er 3 maar niemand anders voelde hem geroepen en de verantwoordelijk heid te nemen*
Deze 5 (6 in 2010) staan in voor de Organisatie, trainingen, web site, sponsors en inzamelingen van geld, materiaalenz ... Alles word beslist onder deze mensen niemand beslist alleen , behalve als er een gelijkstand word gevonden tijdens een stemming ( dit gebeurt via vergadering, e-mail en soms maar zelden via telefoon ) valt alle macht in de handen van de Voorzitter ( president NSMB ) Patrick De Wiest. ( dit is tot heden nog nooit gebeurt

)
Als er vragen zijn kan u hem of één van de afgevaardigde contacteren.
Zoals ik nog al zei " ik ben de NSMB niet , Maar ik ben er wel een deel van"
Deze principes worden ook gebruikt bij tal van andere federaties en bekend er bij.
( lokale: IFBB, NABBA,WALIVO,LRV, enz ... )
Dus wij doe niet veel anders dan een andere federatie ( eigenlijk niks ) en we strijden voor gelijkheid van de atleten en de gekentheid en duidelijkheid voor ons publiek en fans.
Ik hoop dat dit duidelijk genoeg is voorlopig
Jongen van de federatie vul gerust aan wat ik vergeten moest zijn, ik kan ni alles onthouden he ...

thnx