Fitness Seller

Belangrijk Nieuws Sterkste man van Merchtem

Sja gefrustreerde mislukte sporters zijn het :p

dopingcontrole is voor alle deelnemers, van waar ze ook zijn... dus ook Nederlanders ja
Ok dan is het goed, zou het anders heel vreemd vinden.

Toch nog best een lastige wedstrijd als ik dat zo lees. Neem aan dat je wat rust neemt deze week Woopy.

Veel onderdelen vielen toch zwaarder dan ik verwacht had :) Ik had bv niet gerekend op verzuring in de schouders bij het tractorduwen :p

Woensdag korte squattraining maar voor de rest rust ja :)

Ok dan is het goed, zou het anders heel vreemd vinden.

Toch nog best een lastige wedstrijd als ik dat zo lees. Neem aan dat je wat rust neemt deze week Woopy.

ik ben van plan toch te trainen tot woensdag, ik voel niet zoveel behalve wat aan mijn lats

• Topic Starter Topic Starter
Hierbij wil ik iedereen feliciteren die meegedaan heeft. Ikzelf vond de wedstrijd ook zeer geslaagd. Ik denk dat dit de beste wedstrijd ooit al was in Merchtem. En ik denk zelfs dat er iets meer volk was dan vorige jaren. In elk geval aan de reacties te horen van het publiek (na de wedstrijd) komen ze volgend jaar allemaal terug kijken. Dit kan ik nu al zeggen voor volgend jaar: zelfde plaats maar niet meer in augustus maar ergens begin mei.

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:34 ----------

Proficiat Joeri! :thumbs:

Netjes dat Woopy het hooggoien domineerde :eek: :D

Volgend jaar probeer ik er weer bij te zijn Joeri

dat ga ik onthouden Sanca ! ! ! :)

---------- Toegevoegd om 16:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:36 ----------

Het was een toffe wedstrijd, goed georganiseerd ook :)
Ik ben blij met mijn 5de plaats, en vooral met mijn 2de plaats op het hooggooien :D

Spannender kon je het niet maken met het hooggooien.
Ik weet niet of je het publiek gehoord hebt maar die stonden allemaal achter u!!
Na de wedstrijd in het café hebben ze nogal gestoefd over u.
Ik ga proberen om voor volgend jaar terug iets te maken zodat je ons wederom in de spanning kunt houden. :D
Want potverdomme, ik dat toch dat je er ging uitliggen, en dan opeens botst da bandje er toch ni juist over zeker. Echt schoon om te zien ! ! !

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Ik weet ni meer wie het was, maar da bolleke van 110 ging er na de zoveelste poging toch nog juist op. Ik zeg het nog eens, dit jaar zaten er echt heel schone en spannende acties tussen.

Joeri, wrom doede feitelijk niet mee aan SM van Belgie ... ?

[/COLOR]Ik weet ni meer wie het was, maar da bolleke van 110 ging er na de zoveelste poging toch nog juist op. Ik zeg het nog eens, dit jaar zaten er echt heel schone en spannende acties tussen.

Dat was ik, kreeg er maar geen grip op :) maar toch op het einde nog net alles er uitgeperst!

Volgend jaar ben ik wederom zeker van de partij!

Omdat ik geen lid ben en ik niet van plan ben om lid te worden want dat houd enerzijds mijn creativiteit teveel tegen en anderzijds houd dat een beperking in van mijn vrijheid.
Ik begrijp wel dat je daar nieuwsgierig naar bent maar eigelijk hoort uw vraag niet thuis in dit topic.

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Dat was ik, kreeg er maar geen grip op :) maar toch op het einde nog net alles er uitgeperst!

volgend jaar nen bol meer dan he :)

Zo erg ...

( Belachlijker kan ni, maar meer daar over in het topic van België of de NSMB )

Omdat ik geen lid ben en ik niet van plan ben om lid te worden want dat houd enerzijds mijn creativiteit teveel tegen en anderzijds houd dat een beperking in van mijn vrijheid.
Ik begrijp wel dat je daar nieuwsgierig naar bent maar eigelijk hoort uw vraag niet thuis in dit topic.

no comment.

Ik doe ook opnieuw mee dan, misschien valt het zelfs op mijn verjaardag :D proficiat met je doorzettingsvermogen op de bollen, ik was nog meer verbaasd van yannick, 140 kilo zeg :)
Ik respecteer yoeri zijn keuze overdat zijn niet lidmaatschap, ik vind het dan ook jammer dat iemand dat belachelijk vind. Yoeri bewijst op zijn eigen manier dat hij ook het strongmengegeven meer bekend maakt en dat is toch wat jullie beiden willen?

Das nog erger Wauter ...

( Shut up what you dont know about ... )
*

Als je Joeri dan respecteert , niet op dit topic ... ( hij had het meer maals gevraagt ... )

Het is wel leuk om te zien dat Florent zijn woord heeft gehouden voor één keer en is komen op dagen.

Puik werk iedereen en veel geluk verder nog ...

Als je Joeri dan respecteert , niet op dit topic ... ( hij had het meer maals gevraagt ... )

Het is wel leuk om te zien dat Florent zijn woord heeft gehouden voor één keer en is komen op dagen.

Puik werk iedereen en veel geluk verder nog ...

Dat ik yoeri zijn mening over één ding respecteer wilt niet zeggen dat ik jou niet respecteer é ;) Ik heb nog altijd veel bewondering en respect voor je wat je doet om belgie op de kaart te zetten in het strongmenmillieu. Ik ga er hier niet verder over uitwijden.

Goe plan ;)

hehe, doe dan toch maar voort in dit topic. T'kan geen kwaad meer.
Dus snoob stelt mij een vraag en ik heb er eerlijk op geantwoord. En voor degenen die er niet van op de hoogte zijn, er zijn nog athleten die zich niet (of nog niet) aangesloten hebben bij de NSMB. Dus zo speciaal is het nu ook niet he, dat ik mij niet aansluit.
De oprichting van de NSMB is een goed iets. Ik hoop dat deze organisatie nog lang mag blijven bestaan. Maar het is toch niet verplicht om zich aan te sluiten, als krachtsportathleet ! ? Ikzelf, ik heb er geen baat bij om me aan te sluiten. Dan hoef ik dat toch niet te doen. Ik vind het alleen erg jammer dat er regels zijn die zeggen dat je als lid alleen maar mag meedoen aan wedstrijden die de NSMB organiseert, zoniet dan krijg je een geldboete van 70 euro dacht ik. Of vergis ik mij?

Terug
Naar boven