wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Het zijn toch zeikerds ze man, "wring er nog een paar druppels uit"
dan denk ik bij mezelf dat ik niet met een dweil pis é

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok dan is het goed, zou het anders heel vreemd vinden.dopingcontrole is voor alle deelnemers, van waar ze ook zijn... dus ook Nederlanders ja
Ok dan is het goed, zou het anders heel vreemd vinden.
Toch nog best een lastige wedstrijd als ik dat zo lees. Neem aan dat je wat rust neemt deze week Woopy.
Proficiat Joeri!
Netjes dat Woopy het hooggoien domineerde![]()
Volgend jaar probeer ik er weer bij te zijn Joeri

Het was een toffe wedstrijd, goed georganiseerd ook
Ik ben blij met mijn 5de plaats, en vooral met mijn 2de plaats op het hooggooien![]()

[/COLOR]Ik weet ni meer wie het was, maar da bolleke van 110 ging er na de zoveelste poging toch nog juist op. Ik zeg het nog eens, dit jaar zaten er echt heel schone en spannende acties tussen.
maar toch op het einde nog net alles er uitgeperst!Dat was ik, kreeg er maar geen grip opmaar toch op het einde nog net alles er uitgeperst!
Volgend jaar ben ik wederom zeker van de partij!

Zo erg ...
( Belachlijker kan ni, maar meer daar over in het topic van België of de NSMB )
Omdat ik geen lid ben en ik niet van plan ben om lid te worden want dat houd enerzijds mijn creativiteit teveel tegen en anderzijds houd dat een beperking in van mijn vrijheid.
Ik begrijp wel dat je daar nieuwsgierig naar bent maar eigelijk hoort uw vraag niet thuis in dit topic.
Dat was ik, kreeg er maar geen grip opmaar toch op het einde nog net alles er uitgeperst!
Volgend jaar ben ik wederom zeker van de partij!
proficiat met je doorzettingsvermogen op de bollen, ik was nog meer verbaasd van yannick, 140 kilo zeg 
Das nog erger Wauter ...
( Shut up what you dont know about ... )
*
Als je Joeri dan respecteert , niet op dit topic ... ( hij had het meer maals gevraagt ... )
Het is wel leuk om te zien dat Florent zijn woord heeft gehouden voor één keer en is komen op dagen.
Puik werk iedereen en veel geluk verder nog ...
Ik heb nog altijd veel bewondering en respect voor je wat je doet om belgie op de kaart te zetten in het strongmenmillieu. Ik ga er hier niet verder over uitwijden.