MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Sterkste man van Merchtem

Met mijn professionele begeleiding? Kan niet mislopen :p

Met mijn professionele begeleiding? Kan niet mislopen :p

+ ik train vanaf september in leuven met mensen die me gaan helpen met mijn powerliftingtechniek en ik schakel over op rippetoe. de eerste jaren zal je nog geen schrik van me moeten hebben ;)

• Topic Starter Topic Starter
voila, ik heb het aangepast.

En zijt maar zeker Wauter, dit jaar stonden er nog nullen achter uw naam maar dat zal volgend jaar niet meer het geval zijn!!
Misschien dat ge de Sanca kunt afdrogen :D
En de Woopy misschien ook, maar dan gaat ge wel uwe hooggooi-techniek moeten aanpassen, en gij ni alleen trouwens. hehe.

En zijt maar zeker Wauter, dit jaar stonden er nog nullen achter uw naam maar dat zal volgend jaar niet meer het geval zijn!!
En de Woopy misschien ook, maar dan gaat ge wel uwe hooggooi-techniek moeten aanpassen, en gij ni alleen trouwens. hehe.

wees daar maar zeker van!

jij hebt toch ook graag dat je naam correct gespeld is? Enja, ik ga strongmen wat serieuzer opnemen;)

Hehehe, tuurlijk wel :P Maar ik doel eerder op het feit of je nu ook gebeten bent door het virus

Shut the **** up :roflol:

Terug
Naar boven