Fitness Seller

Sterkste man van Muscle Beach

wesley..beter kom je in zaandam meedoen daar zit wel een max deadlift in:D

aahaaa hard...kenk je eindelijk eens in actie zien

mooie wedstrijd mooie gewichten eff denken

Jaha Rinie, hier zal ik niet met een stopwatch om lopen :D

ja ga je het ijndelijk doen

zal ik ook mee doen helemaal onvoorbereid?

wedstrijd is al vol eagel one

Lijst is al vol dacht ik.

was een grapje van mij mike,
maar je hebt mooie onderdelen met nette gewichten
goed om te kijkken hoe ver je staat qua prestatie

pittige wedstrijd in ieder geval voor mij

Had jij gister nou ook nog Yoke gelopen Rinie?

je hebt nog tot augustus om er voor te trainnen toch ik denk dat je dan halverwege juli augustus gaat afvragen of de gewichten niet zwaarder moetten

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

ja met 260 dat na 5 jaar was best hevvy

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

sorry ja met 260 eerst 160
maar ik was al klaar met trainnen ik had borst en schouders gedaan
en daarna kwam rick met doe je mee maar ik wou nog eff niet

je hebt nog tot augustus om er voor te trainnen toch ik denk dat je dan halverwege juli augustus gaat afvragen of de gewichten niet zwaarder moetten

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

ja met 260 dat na 5 jaar was best hevvy

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

sorry ja met 260 eerst 160
maar ik was al klaar met trainnen ik had borst en schouders gedaan
en daarna kwam rick met doe je mee maar ik wou nog eff niet

yoke word de killer, moet nodig eens met core werk beginnen

re

2-3 x per week squatten, 2 x deadliften
en onderdelen moet wel genoeg zijn denk ik :p

na biest-houtakker ga ik me concentreren op yoke. jammer dat hier in de buurt geen yoke is.

probeer deadlift bij 1x per week te houden je rug is er belanrijk bij squat gebruik je ook je rug dus geef die rust

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

edine , die wedstrijd in dordt is wel wat voor je een goedde voorberijding en zeker die van kerkrade

Dordt is alleen voor dordtenaren, parkstad ga ik nog ff kijken dacht ik ook al aan inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Beste krachtsporters,

Zoals een aantal van jullie al gehoord heeft, gaat het evenement Muscle Beach niet door. Hierdoor zien wij ons genoodzaakt om deze wedstrijd af te zeggen.

Maar als wij een wedstrijd beloven, dan komt er ook een. Daarom zullen wij zometeen het topic: Sterkste man van 'Bruisend' Brielle openen, welke op 28 augustus zal plaatsvinden tijdens het evenement 'Bruisend Brielle'.

Met vriendelijke groet,

Roy, Gijs en Liona

BAM jonguh! BOEM

Terug
Naar boven