chopperbob
Huge Freak
- Waardering
- 247
Ik ook

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik ookHmm. Zie Roy van der Wulp en Cor-Paul Bezemer toch echt als een bedreiging.

Hmm. Zie Roy van der Wulp en Cor-Paul Bezemer toch echt als een bedreiging.

hahaha je hebt wel erg hoge verwachtingen van mij erwin ! Jullie vergeten bovendien Jeffrey Meex in de top 5 ! die gaat die zeker halen... ik zelf ga er nog niks over zeggen want heb toch nooit gelijk xD
ik denk dat m'n conditie een stuk beter is dan die van de meesten hoorcorpaul, met alle respect maar ik denk dattie het op conditie gaat afleggen tegenover een hoop jongens. dat denk ik, heb em nooit zien trainen namelijk. en kwa maximale kracht gaatie ook niet in de top 5 komen![]()
snelheid is een ander verhaal.OK. Ik zal hem van de deelnemerslijst afhalen en iemand anders gelukkig maken. Weet niet uit mijn hoofd wie er eerste op de reservelijst staat. Update volgt.Hee Roy, heeft Roy v/d Wulp zich nog bij jou afgemeld? Heb hem gisteren nog gesproken en de kans dat hij dit jaar nog een wedstrijd kan doen is wel heel klein.
Nee, Vlissingen valt al buiten de bijbelbelt
Als je op de reservelijst wil komen, dan moet je me ff je gegevens PM'en of via Hyves toesturen, Mr. Deadlift