Fitness Seller

Sterkste man van Muscle Beach

• Topic Starter Topic Starter
Hmm. Zie Roy van der Wulp en Cor-Paul Bezemer toch echt als een bedreiging.

hahaha je hebt wel erg hoge verwachtingen van mij erwin ! Jullie vergeten bovendien Jeffrey Meex in de top 5 ! die gaat die zeker halen... ik zelf ga er nog niks over zeggen want heb toch nooit gelijk xD

Hmm. Zie Roy van der Wulp en Cor-Paul Bezemer toch echt als een bedreiging.

roy van der wulp = big roy van dj's? ik heb niet het idee dat die goeie ouwe bb-er een bedreiging is voor jou op sm-events, maar kan het mis hebben.

corpaul, met alle respect maar ik denk dattie het op conditie gaat afleggen tegenover een hoop jongens. dat denk ik, heb em nooit zien trainen namelijk. en kwa maximale kracht gaatie ook niet in de top 5 komen ;)

het enige wat ik corpaul van weet is dat hij die ene wedstrijd heeft gewonnen, maar dat was dan ook wel een heeeeel andere wedstrijd dan deze en al helemaal een compleet ander deelnemersveld.

hahaha je hebt wel erg hoge verwachtingen van mij erwin ! Jullie vergeten bovendien Jeffrey Meex in de top 5 ! die gaat die zeker halen... ik zelf ga er nog niks over zeggen want heb toch nooit gelijk xD

jup, zeker mate, ik denk dat je veel mensen gaat verrassen

enne ik verwacht kevin trouwens ook in de top 10

Laatst bewerkt:
corpaul, met alle respect maar ik denk dattie het op conditie gaat afleggen tegenover een hoop jongens. dat denk ik, heb em nooit zien trainen namelijk. en kwa maximale kracht gaatie ook niet in de top 5 komen ;)
ik denk dat m'n conditie een stuk beter is dan die van de meesten hoor :) snelheid is een ander verhaal.

maar ik zou tevreden zijn met een mooie middenmoot plaats in dit deelnemersveld.

deze wedstrijd kun je denk wel vergelijken met een lichte B?
zou mooi zijn als ik de een-na-laatste plek haal

ik ga voor niks minder dan goud

Gijs.
De goede naam is Jeffrey Meex (jeffrey24)

Dit is zeker een wedstrijd waar ik me echt op ga concentreren en op ga geven.
Voor de rest een super deelnemersveld.

??

Laatst bewerkt:
Hee Roy, heeft Roy v/d Wulp zich nog bij jou afgemeld? Heb hem gisteren nog gesproken en de kans dat hij dit jaar nog een wedstrijd kan doen is wel heel klein.

leuke game!...kzal er over nadenken..vlissingen waar de fock ligt dat>?

Zeeland :p

jezus christus

nee de crucifix zit er niet in!

• Topic Starter Topic Starter
Hee Roy, heeft Roy v/d Wulp zich nog bij jou afgemeld? Heb hem gisteren nog gesproken en de kans dat hij dit jaar nog een wedstrijd kan doen is wel heel klein.
OK. Ik zal hem van de deelnemerslijst afhalen en iemand anders gelukkig maken. Weet niet uit mijn hoofd wie er eerste op de reservelijst staat. Update volgt.

Nee, Vlissingen valt al buiten de bijbelbelt :D Als je op de reservelijst wil komen, dan moet je me ff je gegevens PM'en of via Hyves toesturen, Mr. Deadlift :cool:

Mohammed a.k.a. Frits Telefoongids hahaha

@ roy als et nu al overgaat op de reservelijst, dan vind ik et wel best..ik hoor wel hoe het gegaan is(Y)

@eddine jaa man kmoest nieuwe hyves aan maken..khad some psycho bitches die ik ff moest afschudden..op deze manier benk undercover:D

Gijs komt er nog een max deadlift in of niet :D

Terug
Naar boven