Dat was inderdaad erg jammer!
Hij was wel sterk genoeg maar ik had het idee dat hij iets te hard duwde en door zijn lengte kon hij de bal niet direct corrigeren. Ik dacht overigens dat ze later zeiden dat hij 2 punten had gescoord op dat onderdeel, maar weet niet wat het totaal aantal punten is wat te behalen is bij de stones. Erg spijtig voor Fouad, want de power was er absoluut bij hem.
Ik stond er bij en keek erna!!!klokken,coachen,schreeuwen en kijken wat de scheidsrechter besliste en ik heb die bevestiging ook meegekregen die onze vriendelijke vriend de referee meneer Berend Venenberg aangaf.
Ja ik weet ook dat dat kogeltje in dat gaatje moet en ik wil hier absoluut niet weer een discussie over maken want als het gaatje er is dan moet die in dat gaatje okay punt:
Maar zoals ik al eerder eens gezegd heb en aangetoondt heb de wedstrijdleiding beslist voor de wedstrijd wat de bedoeling ervan is en anders tijdens de wedstrijd als er zich een situatie zich voordoet zoals bij Fouad!!
Nou tijdens de wedstrijd werd door de Headreferee Berend Venenberg beslist, Fouad wou op dat moment stoppen en keek Berend venenberg aan,nadat de kogel van het ene plateau naar het andere plateau rolde,(Fouad probeerde de kogel nog te pakken maar rolde verder.)om door te gaan met de tweede kogel en zo gebeurde het,hij pushte de derde en de vierde Fouad was bij die 4 kogels strak in tijd.
maar in de tussen tijd werd die eerste kogel weer op de plaats gelegd en moest hij die eerste kogel er weer opleggen de officiele tijd was toen al verstreken,want ik klokte de tijd mee om aan fouad door te geven (waarom dan nog die eerste kogel erop leggen als het toch geen zin meer had?)
de uiteindelijke beslissing van de wedstrijdleiding was dat ze hem 2 punten gaven.
Naar mijn Inziens is hier vantevoren niet overgepraat wel of niet in een gaatje.
dus die discussie hoeven we niet aan te gaan!
Is hetzelfde wat veel mensen niet gezien hebben dat Fouad met een gewicht van 140kilogram startte op de boomstam terwijl die andere jongens de eerste push moesten doen voor 130 kilo.
Fouad pushte die eerste boom van 140 kilo maar wist niet dat hij er al 140 op had liggen en ging ervan uit dat dit er 130 kilo waren,is toch ff een verschil van 10 kilo,en dat niet alleen het was ook nog eens zijn eerste push.
laat het dan meteen mis zijn gegaan op dat moment,had de wedstrijdleiding dan ook gezegd van kom maar je mag nog een keer opnieuw of van je bent al geweest je hebt hem niet kunnen drukken.
Ik weet het,het is altijd achteraf gelul.
Maar over zo'n dingen mag toch best gesproken worden.
ze mogen dan wel een concequentere referee nemen.
rood is rood bij voetbal en nee is nee en dan gaan ze niet meer in discussie dan blijft die rood.
In Fouad zijn geval was het rood toen kreeg hij okay groen licht van ga maar door want hij vraagt er nog eens extra om,en dan uiteindelijk moet hij toch nog eens voor de eerste gaan en uiteindelijk qua punten krijgt die nog eens heeeeeeeeeel donkerrood ik vind dat Berend Venenberg zich zelf eens achter de oren moet kratsen.
wat is het nu dan ja,nee

f is het nee,ja of kijken hoe de wind waait waait mijn jasje want dit gevoel krijg ik hier van.
Ik ga dit een nieuwe uitspraak noemen:en met mij nog veel meer andere mensen.
Ik noem dit vanaf vandaag het Berend Venenberg gevoel.