AndroidHealthClinic

Sterkste man van Nederland 2014

Deadlift max, loglift max, yoke 400+.. Dan zakt kelvin een paar plaatsen in mijn voorspelling.
Alex
Niels
Kelvin

Je moet een 7 voudig kampioen niet onderschatten. Het spelletje is meer dan alleen kracht.

Ik zou Jarno niet zomaar afschrijven

Ik zou niemand afschrijven.

Ik zal die dag ook een kijkje nemen. Voor het eerst in een paar jaar niet op vakantie rondt die tijd.

Skinnie is Jarno gewoon aan het motiveren. :D

Als hij geen vervelende blessure heeft overgehouden van CL holland dan is hij zeker titel kandidaat in mijn ogen.

Vergeet Jan Wagenaar niet, heb gehoord dat hij momenteel top gaat.

Zou hij al pissig zijn?:)

een voorspelling is maar een voorspelling en Jarno afschrijven doet natuurlijk niemand.

Mijn evaluatie puur omdat het kan en ik het leuk vind om te doen.

1 Truckpull voor Kelvin gevolgd door Alex met touw eventueel voor Niels op basis van armpower. Jarno zal het op dit onderdeel lastig hebben en ik gok ergens plek 4.

= 12 pnt Kelvin
= 11 pnt Lex
= 10 pnt Niels
= 9 pnt Jarno

2 Log wordt close. Ik geef hem toch aan Alex gevolgd door Jarno en daarna Niels, Dennis en dan Jan en Marvin.

=12 pnt Alex
=11 pnt Jarno
=10 pnt Niels
Kelvin zal ergens rond 5 punten uitkomen

3 DL Moeilijk om Jarno in te schatten maar zag er sterker uit dan Lex op team. Dennis was in vorm hier en deed goed mee hier. Niels is bekend voor zijn sterke rug en volgde Jitse vorig jaar behoorlijk.

=12 pnt Niels
=11 pnt Jarno
=10/9 punt Lex of Dennis

4 Medley erg moeilijk te voorspellen maar Kelvin en Niels zullen hoog eindigen net als Marvin. Ook Lex is hier sterk in geworden en beweegt goed. Jarno is professioneel op dit soort onderdelen en maakt weinig fouten maar Kelvin heeft woeste power en Niels is erg atletisch. Ik doe eens gek

=12 punten Kelvin
=11 punten Niels
=10 punten Marvin

5 Yoke hier verliezen Kelvin en Niels de punten. Ik ben ook erg benieuwd naar Randolf en hoe zijn rug het houd.
=12 punten Jan
=11 punten Jarno
=10 punten Lex

6 Stones, hier is echt een evolutie aan de gang geweest in het NL circuit. Kelvin en Niels zijn ongelofelijk hierop.
12 pnt Niels
11 pnt Kelvin
10 pnt Lex
9/8 Jarno / Dennis.

Lex komt dan in mijn voorspelling uit op ergens 70
Niels ergens op 58 / Jarno komt dan ergens ook rond de 58
Kelvin komt dan ergens in mijn voorspelling uit op 51-55 pnt

Ik ben ontzettend benieuwd het kan echt alle kanten op gaan, ik heb geen idee van de vorm van Jan en naar de rug nu van Randolf en Marvin. Als mensen er tussen zien te nestelen in sommige onderdelen kan het puntenaantal nogal varieren maar het was leuk om er eens over na te denken en persoonlijk zou ik het wel erg tof vinden als het dit jaar Lex zou worden.

Dit jaar baal ik ervan dat ik moet werken..:(

Gijs je weet dat Jan een zware knieblessure heeft gehad hè? Patellapees afgescheurd. 1e plaats met yoke in dat veld lijkt me niet aannemelijk. Verder kan ik me wel vinden in je analyse

@Gijs

Op de truckpull kun je nog wel eens verrast worden door Bas, kijk al zijn uitslagen maar eens na :)

@Gijs

Op de truckpull kun je nog wel eens verrast worden door Bas, kijk al zijn uitslagen maar eens na :)

Ah ja idd en enzo op stones echter ben ik even van de favorieten uitgegaan. Op de yoke zal het bv erg belangrijk worden of randolf, bas, marvin hem uitdoen en hoeveel punten er dus tussen de top en niels komen. Hetzelfde met truck en jarno. Soms gaat jarno als een speer op truck maar op cl was er wel eeb gat tussen lex en niels. Als jongens zoals bas daar weer tussen komen kan alles weer veranderen

Ah ja idd en enzo op stones echter ben ik even van de favorieten uitgegaan. Op de yoke zal het bv erg belangrijk worden of randolf, bas, marvin hem uitdoen en hoeveel punten er dus tussen de top en niels komen. Hetzelfde met truck en jarno. Soms gaat jarno als een speer op truck maar op cl was er wel eeb gat tussen lex en niels. Als jongens zoals bas daar weer tussen komen kan alles weer veranderen

Precies, veel zal worden beslist door de mensen die zich op onderdelen tussen de grote 3 nestelen, yoke zal imo minder bepalend zijn dan op scl omdat veel hem hier zullen laten staan als hij te zwaar is :)

ik krijg al rugpijn als ik naar die yoke kijk.. wat een aanslag op je lichaam pfff, mag van mij lichter

Erg benieuwd dit jaar, een spannende wedstrijd wordt het zeker en misschien wel een historische, als Jarno weer weet te winnen.

Erg benieuwd dit jaar, een spannende wedstrijd wordt het zeker en misschien wel een historische, als Jarno weer weet te winnen.

Ik denk hoe dan ook een historisch jaar. Jarno stond voorheen toch altijd een niveau boven de rest, als hij meedeed dan wist je gewoon dat hij de titel zou pakken. Dit jaar is het eerste jaar waarbij dat niet meer zo zeker is. De rest heeft sprongen gemaakt.

Ik ga mijn best doen er weer bij te kunnen zijn.

Ja idd! Die tijd is nu wel aangebroken!

Misschien, maar het lijkt me sterk dat de finale van nl zwaarder zal zijn dan de cl.

Ik vind dat iedereen Jarno wel enorm uitvlakt ondanks dat hij de afgelopen jaren elke wedstrijd met 3 vingers in zijn neus heeft gewonnen.
Ik denk dat het tussen Jarno, Alex en Niels zal gaan. Ik hoop op een spannende strijd.

Terug
Naar boven