MuscleMeat

Sterkste man van Nederland 2014

Vergeten jullie johan Langhorst niet die gaat ook goed scoren
Ik zou niet weten wat de uitslag word maar dat het spannend word is zeker

Zie jullie op 12 juli

Jan rent gewoon met een 400 Yoke hoor. Johan komt ook bizar geniaal op tijd in vorm, en kelvin is gewoon barbaar. Friesland heeft flinke vuurkracht dit jaar weer. Verder denk ik toch jarno toch de meeste kans maakt als hij meedoet. Hij heeft em niet voor niks al 7 x gewonnen en doet dit al zowat 18 jaar. Reken er maar op dat hij met een knaller wil afsluiten. Lex is natuurlijk publieksfavoriet. En Niels grote kanshebber op basis getoonde prestatie. Word een heftige strijd.

Is er een adres van waar het is??

Klinkt als een spannende finale!

Is jan uitgestapt ???? of blessure

Matthieu doet mee ipv jan wagenaar. Zie mattieu zijn FB

Triceps blessure geloof ik

Jammer Jan!

Matthieu my big man. A dream come true. Tof voor je om op het hoogste podium mee te kunnen doen.

Vanaf hoelaat is het ?

The legend in !

Jan triceps ingescheurd indd ,jammer is in erg goede shape maar is niks aan te doen.

rot voor Jan... dit verandert mijn voorspelling enigzins:
1 niels
2 alex
3 dennis

en met de stones zou het mooi zijn als ze de stone even boven het hoofd tillen voor ze hem er op leggen.

Word een spannende strijd!! Er zullen heel wat verassingen komen van veel deelnemers
En ik hoop dat iedereen heel blijft dit jaar!

rot voor Jan... dit verandert mijn voorspelling enigzins:
1 niels
2 alex
3 dennis

en met de stones zou het mooi zijn als ze de stone even boven het hoofd tillen voor ze hem er op leggen.

Het moet volgens mij wel HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL HEEL raar lopen als Jarno niet bij de eerste 3 zit.

Ik heb vandaag de afleveringen van 2008 2010 en 2012 nog eens weer bekeken, en als je ziet met welk gemak het altijd ging terwijl er eigenlijk ieder jaar van tevoren dezelfde discussie was hier is en blijft Jarno in mijn ogen gewoon de topfavoriet zaterdag.

Ik heb vandaag de afleveringen van 2008 2010 en 2012 nog eens weer bekeken, en als je ziet met welk gemak het altijd ging terwijl er eigenlijk ieder jaar van tevoren dezelfde discussie was hier is en blijft Jarno in mijn ogen gewoon de topfavoriet zaterdag.

Waar kun je die terugkijken? Ik dacht dat alleen vorig jaar op rtl.nl stond?

Terug
Naar boven