Fitness Seller

Sterkste man van Nederland 2014

Bezoekers in dit topic

Mooie uitslag. Kom maar op met de filmpjes!
 
Iemand die toevallig mijn 380kg deadlift heeft gefilmd?
 
Fantastische wedstrijd van Moonen, de titel die hij vorig jaar kwijtraakte komt hem alsnog toe :)

Jarno kreeg een blackout(Erg jammer en flauw dat het stonespodium met de rug naar een deel van het publiek werd gezet, enige smetje op een prachtige wedstrijd).op de stones, en raakte zo zijn verdiende 3e plek kwijt.

Dennis had de absolute gunfactor bij mij, ontzettend sneu dat hij op deze manier uit moest vallen.

Ik vond het ook wel een smetje dat ze de stang bij de deadlift voor Matthieu verkeerd hadden geladen ;)
 
geweldige dag gehad!

Gefeliciteerd aan alle deelnemers!
 
Ik lees nergens dat er een grote grove fout bij het vrachtwagen trekken is gemaakt
dat de vrachtwagen in zijn achteruit stond toen kelvin moest trekken dat kosten kelvin zijn wedstrijd
dat hij dan nog derde wordt is een kwestie van karakter
hele maal kapot tot het derde onderdeel .
bij het vierde onderdeel kwam hij weer bij dus dat hij nog derde is geworden is een kwestie van heel karakter

DUS KEVIN IK HEB HEEL VEEL RESPECT VOOR WAT JIJ HEBT GEPRESENTEERD
JIJ KOMT NIET VAN DE AARDE MAAR JIJ KOMT VAN MARS
 
Moet zeggen: hartstikke knap een vrachtwagen door zijn versnelling trekken en dan total loss verdergaan.
Een verdiende mooie 3de plek!
 
Vond het eerlijk gezegd ook ongelovelijk hoe de gewichten er bij de deadlift op werden gedaan, ze bleven rekenen en zelfs een keer de ene kant zwaarder dan de andere...

Maar al met al een mooie wedstrijd!
 
Ik lees nergens dat er een grote grove fout bij het vrachtwagen trekken is gemaakt
dat de vrachtwagen in zijn achteruit stond toen kelvin moest trekken dat kosten kelvin zijn wedstrijd
dat hij dan nog derde wordt is een kwestie van karakter
hele maal kapot tot het derde onderdeel .
bij het vierde onderdeel kwam hij weer bij dus dat hij nog derde is geworden is een kwestie van heel karakter

DUS KEVIN IK HEB HEEL VEEL RESPECT VOOR WAT JIJ HEBT GEPRESENTEERD
JIJ KOMT NIET VAN DE AARDE MAAR JIJ KOMT VAN MARS

Was een mooie "presentatie" inderdaad:)
 
Vond het eerlijk gezegd ook ongelovelijk hoe de gewichten er bij de deadlift op werden gedaan, ze bleven rekenen en zelfs een keer de ene kant zwaarder dan de andere...

Maar al met al een mooie wedstrijd!

Met 4 man aan het rekenen.. Schande!
De tribune begon ook: 4 onthouden, x 2, gedeeld door 6, -/- 20:)
 
Met 4 man aan het rekenen.. Schande!
De tribune begon ook: 4 onthouden, x 2, gedeeld door 6, -/- 20:)


hahah!! Indd zo zaten wij er ook al bij ja... En ook als ze de 380 al een keer had gehad en hij moest er een paar keer later weer op begon het rekenen weer...
 
Het verkeerd verwisselen van de gewichten bij matthieu zijn deadlift was idd erg slecht.... Daarbij een vrachtwagen in zijn achteruit zetten is ook ronduit slecht.... Respect voor kelvin die hem toch gewoon door trekt :)

Verder was het een mooie zonnige dag met een topprestatie van Niels, maar wat was Alex ook sterk zeg!
Wij hebben met een bus vol fans de longen uit ons lijf geschreeuwd voor Niels en matthieu :)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

nogmaals, trots op je lexie! LIMBURG power!

En natuurlijk trots op Baby Shaw, 6e plaats, beest!
 
Zijn de uitslagen per onderdeel ed nog ergens te bewonderen?
 
Gefeliciteerd Alex. Mooi ook na die 3e plaats op de SCL.
 
Ik heb ze naar Max doorgestuurd voor de smtl website. Dus binnenkort op www.strongman-limburg.nl

Bedankt voor de felicitaties peeps!!!

Ik heb hier een artikel uit het dagblad van het noorden over je overwinning (al staat er een foto van Jarno bij). Heb je die al? Anders kan ik hem wel opsturen.
 
Weet iemand wanneer dit uitgezonden wordt?
 
Back
Naar boven