Fitness Seller

Sterkste man van Nederland 2014

Bezoekers in dit topic

Zou super zijn!

Eindelijk de 1e plek voor Alex. Heeft hij lang op gewacht maar dan ook dik verdiend!

Ook Niels super prestatie weer! Top mannen!
 
ik zie nu dit op fb

''Top 3 van de Sterkste man van Nederland 2014. Verder verslag volgt snel.
1ste Alex Moonen
2de Niels Gordijn
3de Kelvin de Ruiter''

bron; Real strength


kelvin 3e das een verassing zeg jarno harms geblesseerd??
 
ff wachten tot we zeker weten dat het definitief is

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

kelvin 3e das een verassing zeg jarno harms geblesseerd??

hoezo is dat een verrassing ? kelvin is oersterk

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

ja dus

goooo sexy lexy !


Volledige uitslag sterkste man van Nederland 2014!!!

12de Randolf Panders 16 punten
11de Bas van der Molen 20 punten
10de Mattieu Onderdijk24 punten
9de Johan Langhorst 31 punten
8ste Foaud Hsaini 32.5 punten
7de Marvin Mulder35.5 punten
6de Enzo Tauro37 punten
5de Dennis van Beusekom 45.5 punten
4de Jarno Hams48 punten
3de Kelvin de Ruiter
2de Niels Gordijn
1ste Alex Moonen
 
Mooie uitslag hoor. Ik heb wat filmpjes van Niels voorbij zien komen en ik kan me alleen maar indenken wat een mooie wedstrijd dat geweest is.
Ik had het Alex ook wel gegund, zeker na vorig jaar. Ik zie'm nog gaan. Mooie comeback dus :)
Matthieu ook top gedaan zeg.

Tof allemaal. Weet iemand trouwens of Jitse nog terugkomt na die gruwelijke blessure vorig jaar? Dat was ook wel kanjer namelijk.
 
ff wachten tot we zeker weten dat het definitief is

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------



hoezo is dat een verrassing ? kelvin is oersterk

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

ja dus

goooo sexy lexy !


Volledige uitslag sterkste man van Nederland 2014!!!

12de Randolf Panders 16 punten
11de Bas van der Molen 20 punten
10de Mattieu Onderdijk24 punten
9de Johan Langhorst 31 punten
8ste Foaud Hsaini 32.5 punten
7de Marvin Mulder35.5 punten
6de Enzo Tauro37 punten
5de Dennis van Beusekom 45.5 punten
4de Jarno Hams48 punten
3de Kelvin de Ruiter
2de Niels Gordijn
1ste Alex Moonen


ja ik weet dat kelvin oersterk is ik was ook weer erg onder de indruk van hem in lopik waar hij die bezetenheid vandaan haalt echt indrukwekkend maar ik bedoel boven jarno harms eindigen is super
 
Mooie uitslag hoor. Ik heb wat filmpjes van Niels voorbij zien komen en ik kan me alleen maar indenken wat een mooie wedstrijd dat geweest is.
Ik had het Alex ook wel gegund, zeker na vorig jaar. Ik zie'm nog gaan. Mooie comeback dus :)
Matthieu ook top gedaan zeg.

Tof allemaal. Weet iemand trouwens of Jitse nog terugkomt na die gruwelijke blessure vorig jaar? Dat was ook wel kanjer namelijk.

zag laatst al wat aardige deadlift en squat vids van Jitse op het forum staan dacht ik ? In het filmen van lifts topic
 
Punten van de top 3 nog niet bekend?
 
Gefeliciteerd Alex. Wat een energie toen je Niels zag vallen. Toen schakelde je nog een tandje bij leek het wel.
 
Gefeliciteerd Alex. Wat een energie toen je Niels zag vallen. Toen schakelde je nog een tandje bij leek het wel.

Niels viel bij ??? Laadrace ?
 
Top van Alex, eindelijk na al die jaren zo dichtbij te zijn geweest. Helemaal een top prestatie omdat Niels een monster sterke deadlift heeft en de stones zijn onderdeel is.

Niels van 3 naar 2. Volgend jaar de titel?
 
Ik lees op facebook dat Dennis zijn biceps heeft gescheurd bij de stones
 
We hebben allemaal wel gezien de afgelopen jaren hoeveel pech Alex heeft gehad en hoe hard hij heeft gewerkt.
Fantastisch dus gewoon en heel erg verdiend. Gefeliciteerd Alex! En alle andere deelnemers ook natuurlijk.
 
gefeliciteerd lex en niels!
 
nice gefeliciteerd Alex
 
Laatst bewerkt:
Fantastische wedstrijd van Moonen, de titel die hij vorig jaar kwijtraakte komt hem alsnog toe :)

Jarno kreeg een blackout(Erg jammer en flauw dat het stonespodium met de rug naar een deel van het publiek werd gezet, enige smetje op een prachtige wedstrijd).op de stones, en raakte zo zijn verdiende 3e plek kwijt.

Dennis had de absolute gunfactor bij mij, ontzettend sneu dat hij op deze manier uit moest vallen.
 
Was een spannende en leuke wedstrijd om te zien.

Toch weer mooi om te zien dat een aantal jongens toch weer hogere gewichten kunnen tillen en het niveau ieder jaar weer omhoog schroeven. Jongens als Niels deed regelmatig verbazen. Jarno deed het zeker niet slecht, maar volgens mij net buiten topvorm. Ben benieuwd hoe de uitslag had geweest als hij optimaal presteerde. Ook pech dat het bij de yoke fout ging, want er zat goed tempo in. (iets met de knie?) Had graag Jitse mee zien doen om te zien wie dit jaar de sterkste is, maar zal (denk ik) door zijn blessure van vorig jaar iets te lang uit de running zijn geweest afgelopen jaar. Hoop dat ie volgend jaar weer van de partij is. Alex vandaag verdiend gewonnen - gefeliciteerd!

Complimenten aan alle atleten van vandaag!
 
Deadlift max, loglift max, yoke 400+.. Dan zakt kelvin een paar plaatsen in mijn voorspelling.
Alex
Niels
Kelvin

:)

Denk dat Niels gewonnen had zonder die 2 foutjes bij de laadrace
Top3 gefeliciteerd!!
 
Heel mooie wedstrijd, en nogmaals proficiat aan Alex :)
 
Back
Naar boven