XXL Nutrition

Sterkste man van vlaanderen 28.07.2007

squatbeast

Advanced Bodybuilder
Waardering
30
Lengte
1m93
Massa
160kg
Hallo iedereen ;

Vorig jaar was deze wedstrijd een sucses we hadden 13 deelnemers en een toeschouwers veld volgens de plaatselijke media van 3500 man .

Bij deze oproep doe ik aan potensieele deelnemers , nederlanders zijn welkom ( we hebben er al 2 Ramond Mercks & Jan-pieter Neuteboom ) .
Maar de voorkeur gaat toch naar Belgen omdat hier toch zo weining zijn gebruiken we alle middelen om aan land genoten te geraken als strong man.

Volgend jaar zal deze organisatie ook voor 4 wedstrijden zorgen ( waaronder vlaanderen en de sterkste man van belgie , dan nog een belgische strong man cup en een Benelux strong man cup ) ( hier onder hebben we ook nog 2 andere organisators sterkste man van merchtem en wommelgem )
Dus dit wil zeggen dat het in 2008 gaat stijgen op wedstrijd van in belgie en mogelijkheden .

Dus hier was ik

Sterkste man van vlaanderen 28 juli 2007

Hoogstraat 46 9150 bazel ( kruibeke ) Belgie . ( oost-vlaanderen )

Aanvang atleten 15 u , aanvang wedstrijd 16 u .

6 events

en cash prijzen te winnen en een ton aan natuura prijzen

- 1st plaats 500 euro
- 2de plaats 250 euro
- 3de plaats 125 euro

De 1ste 3 belgen mogen op internationaal vlak uitkomen voor belgie en de verblijfs en vervoers kosten worden vergoed door de bond ( IFSA )

Inschrijven kan op dit e-mail adres en telefoon nr.

Tel.: +32(0)3 774 45 62
E-mail: info@patsactivitycenter.be

Met vriendelijke groeten TM IFSA Belgium .

ha den jimmy, ziet er coole wedstrijd uit, wat zijn de 6 events of zijn die nog niet bekend?

• Topic Starter Topic Starter
De events verschillen niet veel van vorig jaar (info op real dutch power )

En de sponsors zijn ook nog wat dingen in elkaar aan het zetten .

- farmers walk
- medley
- car deadlift
- Stones
- Boomstam

Het laaste ligt nog in de handen van de sponsors vrienden .
Maar ik laat tijdig iets weten , en Belgisch atleten die het nog nooit gedaan hebben een event die kunnen gerust bij mij thuis komen oefenen. Ik heb verschillende onderdelen en ook die van vlaanderen , behalve de laaste dan ;D ( enkel zondag training op events , helaas kan niet anders met mijn werk ).

lijkt me een leuke wedstrijd
jamer dat het zo ver bij mij vandaan is
anders was ik zeker komen kijken

zeer jammer dat t zo ver is anders wilde ik nog komen kijken!!

Ik ga voor top 3 belgen, zal er gaan spannen! :)

en prijzen in natura? :knipoog:

mooie prijzenpot : the winner takes it all (en wie zou dat kunnen zijn ?)

zijn er geen troostprijzen voor alle deelnemers, onder het moto "deelnemen is belangrijker dan winnen"

er zijn troost prijzen voor de andere deelnemers ja .

Allemaal natura prijzen ( pot shake , creatine , voledige trainings out-fit power house , en natuurlijk een dvd van het evenement word wel later opgestuurt met de post of men kan die komen afhallen , enz ... )

+ Natuurlijk een ton aan ervaaring voor elke deelnemer en gewoon leuk om te doen .
naar mij moet je je niet spiegelen als belg maar ga gewoon voor de top 5 meer niet , in de jaren word je wel concurentie ( hoop ik ;D )

De belgen moeten wat meer durven en terug leren afzien .
Ik heb in nederland kerels gezien van 18 a 20 jaar en zo'n 90 a 100 kg , die van zich afbijten op wedstrijd niveau amaai , daar kunnen sommige zware atleten nog niet aan tippen.
Dus kan neer zetten , proberen en misschien geraak je wel gebeten door de sport .

wacht maar af :D

het is heel goed dat je gemotiveerd bent om ooit deel te nemen maar het is nu dat ik atleten nodig heb .
Er zijn toch wel ergens in belgie gewillige mannen die willen meedoen of proberen.
Of zijn de belgen nu allemaal bang van het sterkste man op zich of van mij ??
Wie zou het zeggen.

Komaan lef bij elkaar , laat zien dat er nog belgen zijn met kloten .
Ik moet mezelf toch niks wijs maken dat ik de 1nige sterkste man in belgie ben er zijn er toch nog ( hoop ik ).

Hier zitten toch nog belgen op de forum , kennen jullie niemand of ben jezelf aan het twijfelen , schrijf je gewoon in of vraag info op het e-mail adres. ( wie niet waagt , niet wint )

Nja dit jaar moet ik er niet aan denken om mee te doen aan een wedstrijd met een deelnemersveld en proeven als dit, alst ga mee de herexamens merchtem es proberen.

Mss es de betere gyms es bellen ofzo? of een brief sturen met informatie, denk nie da iedereen op forums zit van de sterkere mannen.

Ik kom wel kijken ! :p

Ken je zo'n gyms zet het hier op de forum , dan kan ik ze verwittigen van het evenement ( wel liefs ook een e-mail adres ).

Weet je nog andere oplossingen om aan belgische deelnemers te gerakken zeg het of help mee , we kunnen elke hulp gebruiken op dat vlak .

Ik ben zelf niet zo thuis in strongman/powerlifting maar denk wel dat de meeste clubs elkaar kenne vanop meets, monsterstrength zal toch wel paar clubs over vlaanderen moeten kenne waar er kerels zitten die dit aankunnen?

Denk het niet anders zal hij dit al lang gezegt hebben en ze mee gebracht hebben op training .

Ik heb geen auto dus kom zelden ergens anders dan in de lokale gym. Anders had ik het al lang laten weten inderdaad.

het aantal sterke mannen voor dit niveau is mijns inziens niet dik gezaaid.
Ik zou wel eens proberen om Luc Dobbelaere te strikken tegen Gent. Ik ben daar eens langsgeweest voor een riem en hij als veteraan PL zegt dat er in zijn Gym wel wat sterke mannen komen trainen.

Ja dat is goed hoor eens vriend en laat iets weten.
Bedankt al maateke .

Doet die van anderlecht van 200kg ook mee aan deze wedstrijd?

Terug
Naar boven