squatbeast
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 160kg
Hallo iedereen ;
Vorig jaar was deze wedstrijd een sucses we hadden 13 deelnemers en een toeschouwers veld volgens de plaatselijke media van 3500 man .
Bij deze oproep doe ik aan potensieele deelnemers , nederlanders zijn welkom ( we hebben er al 2 Ramond Mercks & Jan-pieter Neuteboom ) .
Maar de voorkeur gaat toch naar Belgen omdat hier toch zo weining zijn gebruiken we alle middelen om aan land genoten te geraken als strong man.
Volgend jaar zal deze organisatie ook voor 4 wedstrijden zorgen ( waaronder vlaanderen en de sterkste man van belgie , dan nog een belgische strong man cup en een Benelux strong man cup ) ( hier onder hebben we ook nog 2 andere organisators sterkste man van merchtem en wommelgem )
Dus dit wil zeggen dat het in 2008 gaat stijgen op wedstrijd van in belgie en mogelijkheden .
Dus hier was ik
Sterkste man van vlaanderen 28 juli 2007
Hoogstraat 46 9150 bazel ( kruibeke ) Belgie . ( oost-vlaanderen )
Aanvang atleten 15 u , aanvang wedstrijd 16 u .
6 events
en cash prijzen te winnen en een ton aan natuura prijzen
- 1st plaats 500 euro
- 2de plaats 250 euro
- 3de plaats 125 euro
De 1ste 3 belgen mogen op internationaal vlak uitkomen voor belgie en de verblijfs en vervoers kosten worden vergoed door de bond ( IFSA )
Inschrijven kan op dit e-mail adres en telefoon nr.
Tel.: +32(0)3 774 45 62
E-mail: info@patsactivitycenter.be
Met vriendelijke groeten TM IFSA Belgium .
Vorig jaar was deze wedstrijd een sucses we hadden 13 deelnemers en een toeschouwers veld volgens de plaatselijke media van 3500 man .
Bij deze oproep doe ik aan potensieele deelnemers , nederlanders zijn welkom ( we hebben er al 2 Ramond Mercks & Jan-pieter Neuteboom ) .
Maar de voorkeur gaat toch naar Belgen omdat hier toch zo weining zijn gebruiken we alle middelen om aan land genoten te geraken als strong man.
Volgend jaar zal deze organisatie ook voor 4 wedstrijden zorgen ( waaronder vlaanderen en de sterkste man van belgie , dan nog een belgische strong man cup en een Benelux strong man cup ) ( hier onder hebben we ook nog 2 andere organisators sterkste man van merchtem en wommelgem )
Dus dit wil zeggen dat het in 2008 gaat stijgen op wedstrijd van in belgie en mogelijkheden .
Dus hier was ik
Sterkste man van vlaanderen 28 juli 2007
Hoogstraat 46 9150 bazel ( kruibeke ) Belgie . ( oost-vlaanderen )
Aanvang atleten 15 u , aanvang wedstrijd 16 u .
6 events
en cash prijzen te winnen en een ton aan natuura prijzen
- 1st plaats 500 euro
- 2de plaats 250 euro
- 3de plaats 125 euro
De 1ste 3 belgen mogen op internationaal vlak uitkomen voor belgie en de verblijfs en vervoers kosten worden vergoed door de bond ( IFSA )
Inschrijven kan op dit e-mail adres en telefoon nr.
Tel.: +32(0)3 774 45 62
E-mail: info@patsactivitycenter.be
Met vriendelijke groeten TM IFSA Belgium .