MuscleMeat

Sterkste man van vlaanderen 28.07.2007

Denk dat een auto opheffen indrukwekkender overkomt op het publiek dan een halter met paar schijven aan. Grotendeels van het publiek zijn leken op het gebied van krachtsport, en die vinden 100kg opheffen al een bovenmenselijke prestatie ;)

ik word nog altijd aangesproken op de cardeadlift van vorig jaar in merchtem, niet over de 162.5 die ik met gewone deadlift doe, dries heeft n punt

• Topic Starter Topic Starter
de auto blijft spectaculaire awa.

450 kg ( knie hoogte de baar ) de veeren worden vast gezet , zodat er niet kan gestuiterd worden ( iets dat we voorig jaar nog ni gedaan hadden ) + de auto is op herhalingen op een tijd van 90 sec. ze moeten echt strikt uit gevoerd worden ,anders tellen ze niet.

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
zo zag jimmy zen arm er dus uit woensdag, dag voor de operatie :o

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

spectakel

het publiek komt voor spectakel, een auto tillen spreekt tot de verbeelding, het publiek is daarvan onder de indruk.

Aan de andere kant, bijvoorbeeld herhalingen dl op 250 spreekt bij een krachtsporter tot de verbeelding. Als je ziet dat een sterke man atleet 12 herhalingen doet met 250 ben je daarvan onder de indruk.

Als het maar leuk is ;) wordt wel zenuwachtiger met de dag geef mij is wat moed mensen :D :D

Wie van op dit forum doet er feitelijk mee?

zo ver ik weet zijn er 4 die meedoen die hier ook op zitten.
als ik mee deed zouden dat er 5 zijn :)

Geen paniek vriend , dit is leer geld en je zal het er niet slecht vanaf brengen.
Je bent de jongste deelnemer en daar alleen voor petje af man.

Iedereen die meedoet is in mij ogen en veel andere atleten en mensen ook , al een kampioen om dat jullie de uitdaaging aan durven.

Iedere atleet ( waanonder me zelf ook ) zal je helpen en steunen en als het moet je een schop onder je kont er bij geven ;)

ik vraag me nu af bij het zien van die foto's, scheert gij u benen soms jimmy? :p

zo ver ik weet zijn er 4 die meedoen die hier ook op zitten.
als ik mee deed zouden dat er 5 zijn :)

Geen paniek vriend , dit is leer geld en je zal het er niet slecht vanaf brengen.
Je bent de jongste deelnemer en daar alleen voor petje af man.

Iedereen die meedoet is in mij ogen en veel andere atleten en mensen ook , al een kampioen om dat jullie de uitdaaging aan durven.

Iedere atleet ( waanonder me zelf ook ) zal je helpen en steunen en als het moet je een schop onder je kont er bij geven ;)

Thx Jimmy ;)

np Steve

En ja Snoob ik schreer mijn benen en armen ja , da is wa mooiere , iets meer detail in je spieren en als je de stenen doet met veel hars is dat minder pijnlijk (voor mij toch ).
Dus ik Scheer en trim alles aan mijn lichaam ;) ( een beetje verzorging voor een man kan toch ook geen kwaad , de vrouwe moeten da niet altijd alleen zijn ).

np Steve

En ja Snoob ik schreer mijn benen en armen ja , da is wa mooiere , iets meer detail in je spieren en als je de stenen doet met veel hars is dat minder pijnlijk (voor mij toch ).
Dus ik Scheer en trim alles aan mijn lichaam ;) ( een beetje verzorging voor een man kan toch ook geen kwaad , de vrouwe moeten da niet altijd alleen zijn ).

nja das wel te verstaan ze, ik zie men eigen wel nie om de vijf botten gans men lijf scheren lol, zeker da haar op men rug en buik nie lol

ik wens je succes met je herstel jimmy.

De atleten voor Vlaanderen zijn bekend.

Jeffrey Phillips ( 112 kg , 1m83 , 31 jaar , Belg )
Florent Veldeman ( 200 kg , 2m , 28 jaar , Belg )
Joeri Polfliet ( 98 kg , 1m83 , 33 jaar , Belg )
Dries Willeart ( 112 kg , 1m84 , 19 jaar , Belg )
David Daems ( 100 kg , 1m80 , 31 jaar , Belg )
Franky Adams ( 125 kg , 1m86 , 39 jaar , Belg )
Tom Mestagh ( 90 kg , 1m70 , 23 jaar , Belg )
Steve Ringoot ( 105 kg , 1m91 , 18 jaar , Belg )
Steven Coppens ( 110 kg , 1m90 , 40 jaar , Belg )
Richard Revein ( 110 kg , 1m90 , 25 jaar , Belg )
Raymond Merckx ( 145 kg , 1m92 , 36 jaar , Nederland )
Jan-Pieter Neuteboom ( 135 kg,1m86,27 jaar, nederland )
Fouad Hsaini ( 106 kg , 1m77 , 26 jaar , Nederland )
Richard Van Der Linden ( 146 kg , 2m, 37 jaar, Nederland )
Uwe Helmbond ( 170 kg , 1m90 ,33 jaar , Duitsland )

Dit zijn de 15 deelnemers voor de open sterkste man van vlaanderen op 28 juli , zij hebben bevestigd dat ze komen en waren bij de 1st die zich in schreven .

damn ziet er sterk deelnemersveld uit :p
Iedereen veel succes gewenst vooral alle lichtere en jongere deelnemers zoals dries, tom, steve en joeri als -100 ! :D Jammer dat jimmy uitvalt met blessure(s)
ik kom prolly kijken, ben es benieuwd !

Terug
Naar boven