Fitness Seller

Sterkste man van vlaanderen 28.07.2007

Hoe bedoel je? Meedoen met deze jongens? Nee, die afgang bespaar ik me :D

Gewoon meedoen voor de ervaring, vraag me soms ook af wat the **** ik daar ga uitvreten maar ben toch gemotiveerd om mee te doen!

• Topic Starter Topic Starter
Ja we moeten atleten hebben anders krijgen we nooit meer sponsering en nooit meer prijze geld.
Voor sommige is dit te weining , als ze het zelf bij één kunnen sprokkelen moeten ze dan ook maar eens een wedstrijd organiseren .
Bij ons is het rode kruis aan wezig , een masseur en als punt op de vuurpijl elke atleet heeft een dagverzekering voor mogelijke ongevallen of kwetsures. ( dit vindt je ook niet veel op wedstrijd )

he en ik ben er om te supporteren ;)

Gewoon meedoen voor de ervaring, vraag me soms ook af wat the **** ik daar ga uitvreten maar ben toch gemotiveerd om mee te doen!

Volgens mij kan je daar wel wat uitspoken, neem dat maar van mij aan. Ik volg je log regelmatig

groet Lanfeust (aka Wolverine)

Hallo heren ;

We hebben dus 14 deelnemers , dit wil zeggen dat we bijna voltallig zijn.
Dus er is nog 1 plaats open en 2 reserve plaatsen.
Mocht er maar 1 reserve zijn en hij is aan wezig zal de wedstrijd door gaan met 16 deelnemers.

Wil jij graag proberen , ken jij iemand die het aan durft , schrijf je of hem in , en laat zien dat je een goede deelnemer bent voor publiek en deelnemer.

Schrijfje in op info@patsactivitycenter.be of kijk via real dutch power.

ik ga komen kijken!
staat al lekker genoteerd in mijn agenda

btw, heeft er iemand het exacte adres voor mij?

Het wedstrijdterrein bevind zich op de Hoogstraat 46 te Bazel. De wedstrijd begint om 16.00 uur.

Zoals de meeste al weten heb ik me gebleseerd op the worldstrongest man the dutch grand prix . Ik heb een bicepsfractuur opgelopen op 1 van mij pezen ( de korte spier ) en moet er operatief terug aan ge zet worden.

Al bij al is het zo erg niet , het zal terug 100% in orde zijn , allen wat langer revalideren.

Dit wil zeggen dat ik mijn titel van vlaanderen niet kan verdedigen en niet zal deelnemen.
Ik zal wel aanwezig zijn als mede-presentator bij de introductie van de wedstrijd. En tijdens de wedstrijd zal ik mee instaan als scheidsrechter samen met nog iemand om er voor te zorgen dat alles correct verloopt . ( Het meeste valt wel op de andere persoon Kurt de scheidsrechter van voorig jaar )

Maar ik zal ook onze jongens opvangen en begeleiden door de wedstrijd heen.

Dus veel doen om me bezig te houden en geen fouten te maken of te vinden , zodat die volgend jaar er niet meer in zitten of verbeterd zijn.

Ik ben al bezig met de voorbereidingen voor volgend jaar en natuurlijk zijn we ook bezig met de sterkste man van belgie 2008.

Het is erg maar ik moet er spijtig genoeg door , erg dat mij titel zo moet mee gaan met iemand anders.

Dus ook een oproep naar de vlaamingen toe doe u best en geef nog meer dan 100% ( want ik ben er niet om deel te nemen ) zodat er een kleine kans bestaat dat er een vlaaming toch met de titel naar huis gaat.

greetz Jimmy.

holla

Ja, dat opent serieuse perspectieven voor andere deelnemers, al zal ik niet meteen meedingen voor die eerste plaats. Maar dat zal wel willen zeggen dat het dit jaar eens iemand anders zal zijn die die titel mag waarnemen.
Zijn er nog plaatsen over (om de rangen te sluiten).

ja nog 1 plaats nu ik er afgevallen ben.

beterschap jimmy!

Veel beterschap Jimmy!

Het begint te korten ben is benieuwd wie er nu met de titel gaat lopen maar volgend jaar pakt Jimmy hem toch weer terug ;)

tenzij

dat is een waarschijnlijkheid, maar je weet maar nooit, zoals nu met een blessure. Het is goed dat er wat beweging, verschuiving inzit dat stimuleert een gezonde wedijver voor de anderen om beter te worden.

ben nu geopereerd en alles is goed verlopen binnen 6 weken ben ik terug aan het trainen.
Volgens de Dr zal mijn arm er sterker uitkomen ( 110% )
Ik voel nu al de verbetering van de operatie.
Alles rustig aan doen en volgend jaar beter dan ooit.
Daar zorgen we wel voor.

- farmers walk
- medley
- car deadlift
- Stones
- Boomstam
Welke nog?

(gewichten al bekend?)

Ik wens u een spoedig herstel.

1) Super farmer's walk (3 sets farmer's verplaatsen)

2) Boomstam tillen

3) Super yoke race

4) Car dead lift

5) Heavy medley

6) Stones of strenght (110-125-135-145-155 kg)

realdutchpower :)

Ik zou eigelijk eerder een gewone deadlift zien ipv een car deadlift. Car deadlift was er immers vorig jaar al bij. De meeste onderdelen eigelijk maar dat zijn gewoon klassiekers, die horen erbij.
Bovendien oogt een volledige bar van 300kg van de grond heffen zwaarder dan een auto die nog half op de grond staat. Maar dat is maar mijn mening :)

Terug
Naar boven