Zoals de meeste al weten heb ik me gebleseerd op the worldstrongest man the dutch grand prix . Ik heb een bicepsfractuur opgelopen op 1 van mij pezen ( de korte spier ) en moet er operatief terug aan ge zet worden.
Al bij al is het zo erg niet , het zal terug 100% in orde zijn , allen wat langer revalideren.
Dit wil zeggen dat ik mijn titel van vlaanderen niet kan verdedigen en niet zal deelnemen.
Ik zal wel aanwezig zijn als mede-presentator bij de introductie van de wedstrijd. En tijdens de wedstrijd zal ik mee instaan als scheidsrechter samen met nog iemand om er voor te zorgen dat alles correct verloopt . ( Het meeste valt wel op de andere persoon Kurt de scheidsrechter van voorig jaar )
Maar ik zal ook onze jongens opvangen en begeleiden door de wedstrijd heen.
Dus veel doen om me bezig te houden en geen fouten te maken of te vinden , zodat die volgend jaar er niet meer in zitten of verbeterd zijn.
Ik ben al bezig met de voorbereidingen voor volgend jaar en natuurlijk zijn we ook bezig met de sterkste man van belgie 2008.
Het is erg maar ik moet er spijtig genoeg door , erg dat mij titel zo moet mee gaan met iemand anders.
Dus ook een oproep naar de vlaamingen toe doe u best en geef nog meer dan 100% ( want ik ben er niet om deel te nemen ) zodat er een kleine kans bestaat dat er een vlaaming toch met de titel naar huis gaat.
greetz Jimmy.