AndroidHealthClinic

Sterkste man van vlaanderen 28.07.2007

• Topic Starter Topic Starter
Ja we hebben al een leuk deelnemers veld

- Jimmy Laureys ( 25 j. Sint-Pauwels B )
- Jeffrey Phillips ( 31 j. op en top vlaaming maar woont aan de grens van nederland voor zijn werk B )
- Dries Willeart ( 19 j. Diksmuide B )
- Steve Ringoot ( 18 j. Merchtem B )
- Steven Coppens ( 33 j. Brugge B )
- Florent Veldeman ( 28 J. Anderlecht B )
- Joeri Polfliet ( 32 j. Aardselaar B )
- Davy Daams ( 26 j. Gent B )
- Frankie Adams ( 34 j. Antwerpen B )
- Richard Revyn ( 27 j. Mechelen B )
- Tom Mestdagh ( 23 j. Gullegem B )
- Raymond Merckx ( 36 j. Nuth nl )
- Jan-Pieter Neuteboom ( 26 j. Voorschoten nl )
- Uwe Helmbond ( 36 j. D )
- En dan een misterie guest voor mij een Russ ( 32 j. Ex Body-builder , nu power lifter , ?? )

Een deelnemers veld van 13 man tot nu toe max zal zijn 15 deelnemers
Hopelijk zijn er nog een paar belgen die er zin in hebben zo niet gaan onze noorder buren mogen aanvullen als ze willen deelnemen .

Laatst bewerkt:
Volgens mij wordt dat echt een gave wedstrijd!

sterk veld !

@Jimmy: idd mooi deelnemersveld maat! Ik ga hier in Gent en omstreken eens rondvragen of er geen potentiele kandidaten zijn. Vorig jaar heeft er naar het schijnt iemand uit mijn woonplaats Wetteren meegedaan. Ik ken die gast niet maar hij is een collega van ne maat van mij.
Zoals je weet zal mijn deelname ten vroegste over een jaar of 2 zijn. :D Tot op training es!

@Patkrachtser: ik train bij Luc in Merelbeke. Er lopen idd wel wat sterke mannen rond( ik denk bv aan trainingspartner Locust enzo) maar om écht potten te gaan breken op de sterkste man van Vlaanderen? Ik denk het niet...

Ceke

Ja dat is heel goed idee laat iets weten als je mensen vindt die intresse hebben oke vrienden .

Ja dat is heel goed idee laat iets weten als je mensen vindt die intresse hebben oke vrienden .

Zoals je weet ben ik geblesseerd en dus OUT. Maar mijn broer heeft zich reeds ingeschreven voor de wedstrijden in Wommelgem en Merchtem binnenkort, dus da's ook al zeker weer iemand erbij die binnenkort zijn debuut maakt in de strongman wereld.

Ja kweet het goed teken , hoop,dat hij achteréén terug wat komt trainen bij mij thuis .
K'zal hem eens klaar stoomen.

Hoe is het trouwens met u Locust en ben je nog steeds van plan om je een paar keer te laten zien op strong man trainen en in de toekomst wedstrijden.

Ja kweet het goed teken , hoop,dat hij achteréén terug wat komt trainen bij mij thuis .
K'zal hem eens klaar stoomen.

Hoe is het trouwens met u Locust en ben je nog steeds van plan om je een paar keer te laten zien op strong man trainen en in de toekomst wedstrijden.

@beast: op dit forum ben ik lanfeust omdat wolverine al bezet was. Ik kom zo snel mogelijk nog eens langs. Eerst die wedstrijd van nu zaterdag afwerken en dan zien we wel. ;)

deelnemers, Steve Ringoot wie is da ? (uit de oude moppendoos)

Awel schrik niet het i s ook een Jonge power lifter van 18j.
afkomstig van merchtem die het heel graag zou willen proberen.

Ik heb de leeftijden er bij gezet en woonachtig of trainen . ( kijk naar het 1ste kadertje van deze pagina )

Ik vind da écht sjiek van die gast dat hij da aandurft mee te doen...

hehe t is dan ook ni zomaar ne gast he, nen doorbijter! ;)

Wie is Davy Meiskens? Traint hij onderdelen in de buurt van Gent?

Ik ben dus die Steve Ringoot, thx Kelly voor je steun!

@ Patkrachtster: ik train in dezelfde gym als jij :cool:

mop

ja jongens, khad het er nog bijgezet, dat het een grap was, alsof ik Dé Steve niet ken...

er is een filmken waarbij men winnaar Arnold Classic vraagt wat hij vind van Mariuz Pudzanowski (pool schrijven is nie mijn beste vak).
Hij antwoord met de vraag "who ??"....

dus Steve het is een compliment van de bovenste plank

Had ik wel door hoor Patrick :D, ik heb veel respect voor deze man, altijd één van de vaste waarden op de sterkste man van Merchtem!

Zou jij trouwens niet kunnen meedoen in Vlaanderen?

Dat zal ik doen als de prijzenpot komende jaren minstens * 2 is of als elke deelnemer een ruime vergoeding in baar geld krijgt.
Of als de hoofdprijs een aandelenpakket is in een windturbinepark (ben nogal omgevingsvriendelijk)

een andere reden is, men moet er voor gaan als men denkt dat men er klaar voor is. Ik onderschat mezelf niet, dat laat ik liever over aan mijn tegenstanders, maar ik zal mezelf ook niet overschatten. Als mijn Deadlift klokt op 300 of meer zal ik er klaar voor zijn, nog een 70, 65, 60, 55, 50, 45, 40, 35, 30 .... KG slapen

aandelen in een windturbinepark... manmanman
gewoon, voor de eeuwige roem moet je het doen! ;)

Ik zal er zeer waarschijnlijk zijn. Als supporter welteverstaan ;)

haha eq je gaat je toch niet laten kennen? :p

Terug
Naar boven