MuscleMeat

Sterkste man wedstrijden in 2009

Ano_1992_2

Ripped Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
32
Weet iemand hier al iets van?

Komen er misschien een aantal wedstrijden terug of zijn er nieuwe plannen?

Ben wel benieuwd.

De kalender voor 2009 wordt volgende week gepubliceerd op RDP.
Nog even geduld.

Ik doe iig mee aan:
  • Sterkste man van Limburg
  • Sterkste man van Sint-Job
  • Sterkste team van NL
  • Sterkste man wedstrijd in Zurich, Zwitserland
  • Team Champions League
  • Sterkste man van Vlaanderen
  • Sterkste man van België

mss nog paar andere maar dat zijn voornaamste

Ik wil ook meedoen aan:
- Sint-job
- Vlaanderen
- Limburg

En ligt aan de vorm waarin ze het gaan gieten, maar dan ook nog aan:
- Kampen
- Hoekse waard

e.e.a ligt ook aan mijn vorm.. want de progressie is momenteel ver te zoeken.

Verdomme, ik doe misschien ook mee in St-Job, gaat een bikkelharde concurentie worden blijkbaar

• Topic Starter Topic Starter
Oke Jan, zal het in de gaten houden!

Zie dat er in ieder geval al wat 'vaste' wedstrijden gepland staan.

De kalender 2009 voor de wedstrijden in Nederland en België is online op RDP.

Medewerking gevraagd aan iedereen: heb je kennis van een wedstrijd die niet op de kalender vermeld staat, laat het me even weten!

• Topic Starter Topic Starter
Oke mooi, snel gedaan.

Ik denk dat Hoekse waard ook wel weer komt, denk je niet?

Volgende wedstrijden staan bij mij in de planning:

15 febr. De Sterkste Limburger (Brunssum)
21 febr. Sugden strongman classic (Manchester - Engeland)
12 april Sterkste man van Limburg (Brunssum)
25 april Kristiansand showlift (Kristiansand - Norway)
1 mei Sterkste man van Sint Job in het Goor (Sint Job-Belgie)
25 juli Sterkste man van Vlaanderen (Bazel-Belgie)
juli/aug International Haefland-Sport strongman comp.
sept Hercules von Tirol (buch bei Jenbach-Oostenrijk)

Misschien nog in Schotland/Engeland wat andere wedstrijdjes, maar die zijn nog niet bekend...

De wedstrijd HG der Lage Landen in Sneek is tussen Friesland-Vlaanderen- Holland, info bij Wout is daarom niet nodig mede omdat de deelnemers bekend zijn en Wout dit trouwens ook niet organiseerd, we zetten hem als Fries in als Joker

ik kom terug kijken sterkste man van belgie.en hopelijk heeft de jimmy dan wat meer concurrentie zodat het wat spannerder wprd,met alle respect,buiten snoov heeft niemand het hem lastig gemaakt.
en hopelijk iedereen clean

Ik heb er (voorlopig) 2 op de planning staan, de Fungames op 14 Maart samen met een maat, en 5 juli Sterkste Krachtsporter van NL (B-klasse). Morgen alvast even proberen in te schrijven.

ja, sterkste team van Nederland doe ik in team met Jimmy, champions league is voor team van 3 dus dat wordt normaalgezien Jimmy, Jeffrey Phlips, ik en als reserve Karel.
ik kom terug kijken sterkste man van belgie.en hopelijk heeft de jimmy dan wat meer concurrentie zodat het wat spannerder wprd,met alle respect,buiten snoob heeft niemand het hem lastig gemaakt.
en hopelijk iedereen clean

Bwa Karel is 3 keer 2de geweest en Jeffrey was enigste die bij jimmy op de stones in de buurt kwam :p.

Misschien Sterkste Krachtsporters van Nederland in de C-klasse :o. Maar ik begrijp alleen niet goed wat er met dit bedoelt wordt?

''Onder leiding van scheidsrechter Wout Zijlstra zullen teams van twee personen strijden voor de eerste plaats in deze wedstrijd.''

Wat is de bedoeling als je met ze 2'en in een team zit? Elk onderdeel allebei doen of afwisselen?

Misschien Sterkste Krachtsporters van Nederland in de C-klasse :o. Maar ik begrijp alleen niet goed wat er met dit bedoelt wordt?

''Onder leiding van scheidsrechter Wout Zijlstra zullen teams van twee personen strijden voor de eerste plaats in deze wedstrijd.''

Wat is de bedoeling als je met ze 2'en in een team zit? Elk onderdeel allebei doen of afwisselen?

Kijk even naar de uitslag van deze wedstrijd (van dit jaar) op RDP. Dan wordt je een hoop duidelijk.

Terug
Naar boven