AndroidHealthClinic

Sterkste man wedstrijden in 2009

krachtsporters was wel een leuke wedstrijd vorig jaar... alleen vind ik het niet echt super leuk met al die klasses... dat is bij de fungames ook al zo... maar misschien dat ik ze toch mee doe..

Is wel leuk , om den duur weet je wie iedereen is en weet men jullie trainen en wonen.

Gggr dus braaf zijn hé.

hahahaha

Ik zie dat veel meer Belgen wedstrijden beginnen doen en dat doet echt goed.
Kom het door mij ?? I don't know ? maar t'is wel leuk dat er ambitie is.

in 2010 zijn onze atleten net zo massaal als in Nederland ??? ( alle da hopen we toch )

mmmzzz die op 19juli in team ziet er wel vet uit

Een paar wedstrijden die ik zowiezo wil gaan doen zijn:
-Sterkste limburger
-Fungames
-Sterkte man van Kerkrade
-Sterkste Man van Sint Job in 't Goor
-Kristiansand showlift (Kristiansand - Norway)-105 klasse
En de rest moet ik nog door het jaar bekijken.

Hahaha, 170kg farmers en 150kg clean en press for reps bij de wedstrijd van dhr. Koekoek... hij heeft dus duidelijk weer geen idee waar ie mee bezig is.....

welke wedstrijd is dat jules ?

ja, sterkste team van Nederland doe ik in team met Jimmy, champions league is voor team van 3 dus dat wordt normaalgezien Jimmy, Jeffrey Phlips, ik en als reserve Karel.

Bwa Karel is 3 keer 2de geweest en Jeffrey was enigste die bij jimmy op de stones in de buurt kwam :p.

idd,had er niet op ge let

Hahaha, 170kg farmers en 150kg clean en press for reps bij de wedstrijd van dhr. Koekoek... hij heeft dus duidelijk weer geen idee waar ie mee bezig is.....

In de A-klasse van de Sterkste man van de Limburgse Heuvels. Ik denk dat hij probeerd de echt top aan te trekken, zijn idd flinke gewichten die A klasse.

Voorderst vind ik die A-B-C klasses wel een mooi idee

Ik zie ook 2x het NK vrachtwagentrekken ??

• Topic Starter Topic Starter

De wedstrijden die hij organiseert zijn raar ingedeeld qua gewichten en onderdelen. Niet om hem af te zeiken, maar die wedstrijden worden niks. Ik zag al ergens 300kg deadlift op herhalingen staan voor A klasse, B klasse 120kg en C klasse 100kg bijvoorbeeld, zo zijn er nog tal van andere dingen te noemen. Jules jij weet kennelijk wie de beste man is, zou jij hem niet even kunnen adviseren? Die gewichten slaan nergens op nu. Ik wil hem anders ook wel een mail sturen ofzo, maar mij kent 'ie niet.

In de A-klasse van de Sterkste man van de Limburgse Heuvels. Ik denk dat hij probeerd de echt top aan te trekken, zijn idd flinke gewichten die A klasse.

Welke top? De Nederlandse of internationaal. Want het is wat dat betreft eenzaam voor Jarno...;)
En om internationale top-atleten aan te trekken, dan moet er meer gebeuren dan alleen zware odd's aanbieden, imo.

De wedstrijden die hij organiseert zijn raar ingedeeld qua gewichten en onderdelen. Niet om hem af te zeiken, maar die wedstrijden worden niks. Ik zag al ergens 300kg deadlift op herhalingen staan voor A klasse, B klasse 120kg en C klasse 100kg bijvoorbeeld, zo zijn er nog tal van andere dingen te noemen. Jules jij weet kennelijk wie de beste man is, zou jij hem niet even kunnen adviseren? Die gewichten slaan nergens op nu. Ik wil hem anders ook wel een mail sturen ofzo, maar mij kent 'ie niet.

dat heeft die al vaker gedaan :p

Terug
Naar boven