MuscleMeat

Sterkste man wedstrijden in 2009

De Lange Muur of de Muur prima eten

Hallo Ja ik weet een uitstekend wok restaurant dat heet de Lange Muur of de muur dat ligt tussen schinveld en brunssum in.
Heerlijk eten niet duur echt prima.

Gr Wiel

Haha idd, eerst competitie, dan feest!
Over feest gesproken: Weet er toevallig iemand van de limbo's een wokrestaurant in de omgeving van Brunssum?

Beste Wiel,

Op de site van RDP staat dat de fungames van 14/03/09 zijn voor tweetallen.
Klopt dit? Want op de site van the fungames staat dat niet vermeld.

Beste mensen,

Ik heb nog nooit eerder een discussie gezien van dit niveau.....

Maar vond het wel smakelijk om te lezen.

Hier in groningen zijn er ook sinds dit jaar een paar jongens actief met het organiseren van wedstrijden, en dat gaat super.....

Kom maar eens naar het hoge noorden... watch and learn!!

Met vriendelijke groet,

Peter de Jong

dat klopt zeker:D
heb zelf mee gedaan bij sterkste man van stadskanaal en dat was super georganiseerd alles eerlijk!:)

Klopt Thefungames is twee tallen

Hallo Ja het klopt inderdaad thefungames is voor twee tallen de wedstrijd in maastricht is ook voor twee tallen, zoals de wedstrijden op realdutchpower staan zo kloppen ze thefungames moet nog bij gewerkt worden.

Gr Wiel en alle goeds voor 2009

Beste Wiel,

Op de site van RDP staat dat de fungames van 14/03/09 zijn voor tweetallen.
Klopt dit? Want op de site van the fungames staat dat niet vermeld.

Hallo Ja het klopt inderdaad thefungames is voor twee tallen de wedstrijd in maastricht is ook voor twee tallen, zoals de wedstrijden op realdutchpower staan zo kloppen ze thefungames moet nog bij gewerkt worden.

Gr Wiel en alle goeds voor 2009
Ah ok, en dan misschien een stomme vraag, maar hoe werkt dat dan als het met tweetallen is?

Hier een Beetje uitleg

Hallo Ja hoe werkt het hoe moet ik dat uitleggen.

Je doet alles als team en dan word het bijelkaar opgesteld en welk koppel het beste voor de dag komt die wint.
zo werkt het

Wil je ook mee doen met onze wedstrijden ? zoja iedereen is van hartewelkom.

Gr Wiel

Ah ok, en dan misschien een stomme vraag, maar hoe werkt dat dan als het met tweetallen is?

BIJVOORBEELD:

hooggooien... ik gooi 3 meter en mijn maat gooit 4 meter samen = 7 meter

deadlift : ik trek 220 mijn maat trekt 210 samen = 430

squaten : ik deo 16 herhalingen mijn maat doet er 21 samen 37 :p in die trent moet je het zien

Ah ok duidelijk, thx maxiation! :)

Terug
Naar boven