- Waardering
- 6.993
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 105kg
Haha mijn god wat een oeverloze discussie. Ik ken je niet Wiel, maar nu moet je echt kappen met discussieren op kinderniveau. Als het op gras is is het op gras basta, de foto's staan gewoon op RDP dus wat wil je nu nog verder er over zeggen. Als je vergunning wordt ingetrokken is dat idd k*t prima argument dus. Ik zou er verder geen woorden over vuil maken richting Jules. Leg dit soort situaties uit en geef eens een goede verklaring voor gewichtkeuzes in verschillende klassen. Misschien verbaas je jezelf en door een volwassen post met een goede verklaring over dit soort zaken win je misschien wel deelnemers.
Ga niet dingen roepen zoals dhr Bremer wil de sport kapot maken. Iedereen hier kent Jules als een fanatiek voorstander en promotor van de sport, door dit soort dingen te roepen gooi je je eigen glazen in.
jules zie je 12 April, kijk ernaar uit. De deelnemers lijst ziet er veelbelovend uit.
Ga niet dingen roepen zoals dhr Bremer wil de sport kapot maken. Iedereen hier kent Jules als een fanatiek voorstander en promotor van de sport, door dit soort dingen te roepen gooi je je eigen glazen in.
jules zie je 12 April, kijk ernaar uit. De deelnemers lijst ziet er veelbelovend uit.

.