MuscleMeat

Sterkste man wedstrijden in 2009

Haha mijn god wat een oeverloze discussie. Ik ken je niet Wiel, maar nu moet je echt kappen met discussieren op kinderniveau. Als het op gras is is het op gras basta, de foto's staan gewoon op RDP dus wat wil je nu nog verder er over zeggen. Als je vergunning wordt ingetrokken is dat idd k*t prima argument dus. Ik zou er verder geen woorden over vuil maken richting Jules. Leg dit soort situaties uit en geef eens een goede verklaring voor gewichtkeuzes in verschillende klassen. Misschien verbaas je jezelf en door een volwassen post met een goede verklaring over dit soort zaken win je misschien wel deelnemers.

Ga niet dingen roepen zoals dhr Bremer wil de sport kapot maken. Iedereen hier kent Jules als een fanatiek voorstander en promotor van de sport, door dit soort dingen te roepen gooi je je eigen glazen in.

jules zie je 12 April, kijk ernaar uit. De deelnemers lijst ziet er veelbelovend uit.

Wow, hier word veel over me geschreven.
Normaal kom ik dus nooit hier, maar ik hoorde dat er zoveel te doen was over wedstrijden die ik, i.s.w met anderen organiseer.

Ik wil en ga niemand afzeiken, maar wil wel effe iets kwijt.

In Februarie 2008 zijn wij begonnen met een wedstrijd dat The Fungames heette.
Deze werd niet gehouden op een hondenuitlaatplaats, maar op een veld, waar een bestraat gedeelte tussendoor liep.
De gemeente zou hier hebben gezorgd ervoor dat dit schoon zou worden gemaakt, maar het bleek niet te zijn gebeurt, hierover hebben wij met de gemeente contact gehad en ons ongenoegen kenbaar gemaakt.
Over de geleende materialen van Jules die hij heeft schoon moeten maken kan ik alleen maar kwijt, dat hij mij nooit heeft gezegd dat deze onder de stront zaten, dus daar is mij niets van bekend.
2008 was ons eerste jaar van wedstrijden organiseren en we hebben zeker wat kleine steekjes laten vallen, maar daar wel een leer uit getrokken.

Qau gewichten, onderdelen en klasse indelingen laten wij ons door onze vaste scheidsrechter adviseren, en ja er waren enkele overdreven gewichten, die inmiddels zijn aangepast.
Echter waren deze niet door mij geplaatst, maar berustte dit op een misverstand.

Is er iemand die het niet eens is met ons of onze werkwijze, dan staan wij ten alle tijden open voor suggesties, neem dan gerust contact op via www.thefungames.nl

Al onze wedstrijden van 2009 staan gepland op verharde grond, en dus niet op gras.
Ik nodig dan ook iedereen uit om deel te nemen aan deze wedstrijden en/of een kijkje te nemen.
Zo kan iedereen zelf beoordelen of de organisatie goed is of niet, en mij liefst persoonlijk aanspreken en niet via een forum.

P.s. We hebben voor al onze wedstrijden 2 rode kruis medewerkers aanwezig in 2009.

Groet,

Michel Koekoek

goede post!

Wie zit op kinder nivo Jules toch

Nou ik zou zeggen kijk eens op www.realdutchpower.nl daar staan al onze wedstrijden op iedereen is natuurlijk van harte welkom ik heb ook niet ontkent dat het op gras was maar ik heb uitgelegd waardoor dit is gekomen dus waarom blijft jules dan zagen ? wij hebben hem zelfs een jaar terug aangeboden om samen te werken en nu dit waarom ? wie zit dan op kinder nivo ? wat de gewichten berteft hebben we laten aanpassen omdat het te zwaar was, maar ons doel was om ook Nederlandse toppers naar limburg te krijgen maar het was toch bij nader inzien te zwaar en daar is het mee begonnen en nu begint Jules alles erbij te halen wat al ver achter ons ligt waarom ? en dan zouden wij dat maar moeten nemen zo werkt het natuurlijk even niet.
Gr Wiel

Haha mijn god wat een oeverloze discussie. Ik ken je niet Wiel, maar nu moet je echt kappen met discussieren op kinderniveau. Als het op gras is is het op gras basta, de foto's staan gewoon op RDP dus wat wil je nu nog verder er over zeggen. Als je vergunning wordt ingetrokken is dat idd k*t prima argument dus. Ik zou er verder geen woorden over vuil maken richting Jules. Leg dit soort situaties uit en geef eens een goede verklaring voor gewichtkeuzes in verschillende klassen. Misschien verbaas je jezelf en door een volwassen post met een goede verklaring over dit soort zaken win je misschien wel deelnemers.

Ga niet dingen roepen zoals dhr Bremer wil de sport kapot maken. Iedereen hier kent Jules als een fanatiek voorstander en promotor van de sport, door dit soort dingen te roepen gooi je je eigen glazen in.

jules zie je 12 April, kijk ernaar uit. De deelnemers lijst ziet er veelbelovend uit.

Ik ga jullie es helpen hé

1) Boomstam tillen (maximaal gewicht - drie beurten)

2) Wheelflip
A-klasse: 400 kg
B-klasse: 330 kg
C-klasse: 260 kg

3) Timberwalk
A-klasse: 2 keer 150 kg
B-klasse: 2 keer 120 kg
C-klasse: 2 keer 80 kg

4) Vrachtwagentrekken harnas pull (40.000 kg)

5) Deadlift (herhalingen)
A-klasse: 280 kg
B-klasse: 220 kg
C-klasse: 150 kg

6) Accu tillen (15 kg) gooi dit er maar uit

7) Vrachtwagentrekken hand over hand (17.000 kg)

Gooi dat accutillen er maar uit en ik zou voor 1 van de 2 truckpulls opteren en niet allebij.

Zo werken wij niet

Leuk dat je ons wilt helpen maar niet op deze manier natuurlijk de wedstrijden zijn aangepast en staan nu zoals ze staan. er kan altijd overlegd worden maar ik pas ervoor om dit op deze manier te doen.

Gr Wiel

Ik ga jullie es helpen hé

1) Boomstam tillen (maximaal gewicht - drie beurten)

2) Wheelflip
A-klasse: 400 kg
B-klasse: 330 kg
C-klasse: 260 kg

3) Timberwalk
A-klasse: 2 keer 150 kg
B-klasse: 2 keer 120 kg
C-klasse: 2 keer 80 kg

4) Vrachtwagentrekken harnas pull (40.000 kg)

5) Deadlift (herhalingen)
A-klasse: 280 kg
B-klasse: 220 kg
C-klasse: 150 kg

6) Accu tillen (15 kg) gooi dit er maar uit

7) Vrachtwagentrekken hand over hand (17.000 kg)

Gooi dat accutillen er maar uit en ik zou voor 1 van de 2 truckpulls opteren en niet allebij.

Even het volgende voor de heren Koekoek en Van Boekel.
Allereerst waardeer ik ten zeerste dat jullie het iniatief nemen om westrijden te organiseren.
Maar met welk doel organiseren jullie eigenlijk deze wedstrijden?
En verder ben ik benieuwd of jullie deze sport ook zelf beoefenen, hetzij PL-en, HG-en of Strongman?

kom eens mee doen bij ons

Hallo Beste mensen ik sluit mij helemaal aan bij dhr koekoek ik wil wel nog even kwijt dat er niet geoordeeld of beoordeeld moet worden als iemand de feiten niet kent want dat is nu gebeurd de feiten waren niet bekend en er word wel geoordeeld vraag dan eerst eens via mail of telefoon naar de oorzaken.

Verder roep ook ik iedereen op om eens mee te doen bij ons of eens te komen kijken dan kunnen jullie erna oordelen of het goed middel of slecht was.

Gr Wiel

Normaal kom ik dus nooit hier, maar ik hoorde dat er zoveel te doen was over wedstrijden die ik, i.s.w met anderen organiseer.

Deze werd niet gehouden op een hondenuitlaatplaats, maar op een veld, waar een bestraat gedeelte tussendoor liep.
De gemeente zou hier hebben gezorgd ervoor dat dit schoon zou worden gemaakt, maar het bleek niet te zijn gebeurt, hierover hebben wij met de gemeente contact gehad en ons ongenoegen kenbaar gemaakt.
Over de geleende materialen van Jules die hij heeft schoon moeten maken kan ik alleen maar kwijt, dat hij mij nooit heeft gezegd dat deze onder de stront zaten, dus daar is mij niets van bekend.
2008 was ons eerste jaar van wedstrijden organiseren en we hebben zeker wat kleine steekjes laten vallen, maar daar wel een leer uit getrokken.

Qau gewichten, onderdelen en klasse indelingen laten wij ons door onze vaste scheidsrechter adviseren, en ja er waren enkele overdreven gewichten, die inmiddels zijn aangepast.
Echter waren deze niet door mij geplaatst, maar berustte dit op een misverstand.

Is er iemand die het niet eens is met ons of onze werkwijze, dan staan wij ten alle tijden open voor suggesties, neem dan gerust contact op via www.thefungames.nl

Al onze wedstrijden van 2009 staan gepland op verharde grond, en dus niet op gras.
Ik nodig dan ook iedereen uit om deel te nemen aan deze wedstrijden en/of een kijkje te nemen.
Zo kan iedereen zelf beoordelen of de organisatie goed is of niet, en mij liefst persoonlijk aanspreken en niet via een forum.

P.s. We hebben voor al onze wedstrijden 2 rode kruis medewerkers aanwezig in 2009.

Groet,

Michel Koekoek

Leuk dat je ons wilt helpen maar niet op deze manier natuurlijk de wedstrijden zijn aangepast en staan nu zoals ze staan. er kan altijd overlegd worden maar ik pas ervoor om dit op deze manier te doen.

Gr Wiel

Ik hoop dat je serieus wat prijzengeld hebt dan als je mensen wilt hebben die 300kg deadlift op reps trekken want zoveel lopen er niet die voor 250 euro of een hesp zo'n wedstrijd gaan doen.

Oh en ik zie mezelf als B atleet en ik ga niet naar een wedstrijd om deadlift op reps te doen met minder gewicht dan de farmers per hand :p .

Groet,

Michel Koekoek

Hey Michel,
Ook jij veel succes met het organiseren van je wedstrijden in 2009.
Had je graag persoonlijk willen spreken maar krijg je niet te pakken op je mobiel nr.. Als die veranderd is dan pm me ff je nieuwe nr.
Grtz Jules

@ Wiel van Boekel,
Damned kerel, wees eens niet zo explosief op alles... Ik ben niet over jullie wedstrijden begonnen, dat deden anderen, check het eens... Ben er alleen op in gegaan en naderhand op verder gegaan. Einde discussie graag want begin me er nu wel een beetje aan te irriteren.
Grtz Jules

Antwoord op je vragen

Hallo beste Mike,
Mike wij organiseren deze wedstrijden omdat we het op de eerste plaats leuk vinden op de tweede plaats om de sterksteman sport weer nieuw leven in te blazen in limburg zodat het ook weer in limburg op de kaart komt te staan.
En ja wij doen ook zelf mee aan deze sport sinds 2008

Gr Wiel

Allereerst waardeer ik ten zeerste dat jullie het iniatief nemen om westrijden te organiseren.
En verder ben ik benieuwd of jullie deze sport ook zelf beoefenen, hetzij PL-en, HG-en of Strongman?

Kijk maar op je hyves

Jules dan kun je ook ons gewoon mailen niet dan ? waarom ga jij dan door hiermee ? voor ons teminste voor mij is het goed geweest met jou, kijk maar op je hyves.

GR Wiel

Hey Michel,
Ook jij veel succes met het organiseren van je wedstrijden in 2009.
Had je graag persoonlijk willen spreken maar krijg je niet te pakken op je mobiel nr.. Als die veranderd is dan pm me ff je nieuwe nr.
Grtz Jules

@ Wiel van Boekel,
Damned kerel, wees eens niet zo explosief op alles... Ik ben niet over jullie wedstrijden begonnen, dat deden anderen, check het eens... Ben er alleen op in gegaan en naderhand op verder gegaan. Einde discussie graag want begin me er nu wel een beetje aan te irriteren.
Grtz Jules

Hallo Mike,

Ons doel van het organiseren is in eerste instantie de krachtsport in Limburg promoten, daar deze een beetje van het uitstervend soort was in deze regio.
Daar komt bij dat het ook een uitdaging is om dit te organiseren, en steeds weer verbeteringen hier aan te brengen.

Zelf ben ik beginnend in deze sport en heb pas vier wedstrijden gedraait, waarvan ik een beter niet had kunnen doen, gezien het niveau.
Maar goed aldoende leert men.

Groet,

Michel

Beste mensen,

Ik heb nog nooit eerder een discussie gezien van dit niveau.....

Maar vond het wel smakelijk om te lezen.

Hier in groningen zijn er ook sinds dit jaar een paar jongens actief met het organiseren van wedstrijden, en dat gaat super.....

Kom maar eens naar het hoge noorden... watch and learn!!

Met vriendelijke groet,

Peter de Jong

Hallo alle mensen,

Ik heb deze discussie ook gevolgd. Ik durf er al bijna niet meer aan deel te nemen, want je krijgt normaal gesproken veel gezeik over je heen en weinig serieuze antwoorden. Toch wil ik even kwijt dat ik de afgelopen dagen veel e-mailcontact heb gehad met Wiel van Boekel. Ik zette ook mijn vraagtekens bij de gehanteerde gewichten en heb hem wat tips en aanbevelingen gedaan om de onderdelen aan te passen qua gewicht en heb ook voorstellen gedaan voor te hanteren gewichten. Ik draai zelf al 15 jaar sterkste man wedstrijden dus ik weet wel waar ik over praat. Het resultaat is dat inderdaad door Wiel (in overleg met Michel) een aantal cruciale gewichten zijn aangepast. En er zullen mogelijk nog kleine wijzigingen volgen. Dit echter achter de schermen en dat ging goed. Ik vind het erg jammer dat er hier zo'n oeverloze discussie is losgebarsten. E-mail elkaar persoonlijk even om de lucht te klaren voordat je iets op een forum knalt. Dat geldt voor Wiel, maar ook voor Jules. Hopende dat ik deze twee nu allebei nog steeds tot mijn sportvrienden kan rekenen nu ik dit gezegd heb.

Jules is goed bezig met de sport daar in Limburg, zijn wedstrijd vorig jaar in Brunssum zat uitstekend inelkaar en heb daar met plezier meegedaan. Ook zet hij zich erg in zodat er bij hem op sterkste man getraind kan worden en zodoende zijn er gelukkig weer een aantal sterke atleten opgestaan in Limburg. En er komen er zeker in de toekomst nog een paar aan.

En Wiel en Michel zijn ook zeker initiatiefvol bezig. Jullie zitten vol enthousiasme. Orgaiseren veel wedstrijden. Ik heb jou Wiel wel verteld wat de valkuil kan zijn dus dat weet je. Jullie zijn echter nog niet zo ervaren in de sterkste man sport, dat weet ik. Dus sta open voor adviezen en tips voor verbetering van anderen.Als die eens wat ongemakkelijk worden gebracht, prik daar dan even doorheen, slik eens, en mail de betreffende persoon dan.

Met zijn allen sta je veel sterker in de toekomst. Je hebt elkaar nodig in deze sport. Dus ik hoop dat jullie elkaar de hand gaan schudden!

Nu wilde ik hier nog iets tikken, maar dat stuur ik door aan Wiel en Michel persoonlijk!

Hallo alle mensen,

Ik heb deze discussie ook gevolgd. Ik durf er al bijna niet meer aan deel te nemen, want je krijgt normaal gesproken veel gezeik over je heen en weinig serieuze antwoorden. Toch wil ik even kwijt dat ik de afgelopen dagen veel e-mailcontact heb gehad met Wiel van Boekel. Ik zette ook mijn vraagtekens bij de gehanteerde gewichten en heb hem wat tips en aanbevelingen gedaan om de onderdelen aan te passen qua gewicht en heb ook voorstellen gedaan voor te hanteren gewichten. Ik draai zelf al 15 jaar sterkste man wedstrijden dus ik weet wel waar ik over praat. Het resultaat is dat inderdaad door Wiel (in overleg met Michel) een aantal cruciale gewichten zijn aangepast. En er zullen mogelijk nog kleine wijzigingen volgen. Dit echter achter de schermen en dat ging goed. Ik vind het erg jammer dat er hier zo'n oeverloze discussie is losgebarsten. E-mail elkaar persoonlijk even om de lucht te klaren voordat je iets op een forum knalt. Dat geldt voor Wiel, maar ook voor Jules. Hopende dat ik deze twee nu allebei nog steeds tot mijn sportvrienden kan rekenen nu ik dit gezegd heb.

Jules is goed bezig met de sport daar in Limburg, zijn wedstrijd vorig jaar in Brunssum zat uitstekend inelkaar en heb daar met plezier meegedaan. Ook zet hij zich erg in zodat er bij hem op sterkste man getraind kan worden en zodoende zijn er gelukkig weer een aantal sterke atleten opgestaan in Limburg. En er komen er zeker in de toekomst nog een paar aan.

En Wiel en Michel zijn ook zeker initiatiefvol bezig. Jullie zitten vol enthousiasme. Orgaiseren veel wedstrijden. Ik heb jou Wiel wel verteld wat de valkuil kan zijn dus dat weet je. Jullie zijn echter nog niet zo ervaren in de sterkste man sport, dat weet ik. Dus sta open voor adviezen en tips voor verbetering van anderen.Als die eens wat ongemakkelijk worden gebracht, prik daar dan even doorheen, slik eens, en mail de betreffende persoon dan.

Met zijn allen sta je veel sterker in de toekomst. Je hebt elkaar nodig in deze sport. Dus ik hoop dat jullie elkaar de hand gaan schudden!

Nu wilde ik hier nog iets tikken, maar dat stuur ik door aan Wiel en Michel persoonlijk!

He Jan,

Je verpest het stront gooien wel zo haha....

Maar wat je zegt is helemaal goed.....

En daar sluit ik me helemaal bij aan....

Trouwens hoorde ik in de wandel gangen dat jij ook iets ging organiseren? want dan ben ik van de partij.

Groeten,

Peter de Jong

Hallo alle mensen,

Keigoede post Jan.

Hopelijk is deze discussie nu dan ook gesloten :D

owww wat zie ik nu!!!!!!

ik zie al dat jullie een beetje naar Ons groningers hebt gekeken haha

Wat schetst mijn verbazing!!!

STERKSTE SINTERKLAAS EN ZWARTE PIET HAHA!!!!

dit riekt een beetje naar plagiaat haha van ons sterkste kerstman debut dit jaar.....

En nog eens wat.... wat organiseren jullie veel wedstrijden ja....

Heel de realdutchpower agenda staat vol met jullie wedstrijden.....

Ik vind het trouwens leuk hoor.... dat er veel wedstrijden georganiseerd worden.

Hoe meer hoe beter....

Laatst bewerkt:
owww wat zie ik nu!!!!!!

ik zie al dat jullie een beetje naar Ons groningers hebt gekeken haha

Wat schetst mijn verbazing!!!

STERKSTE SINTERKLAAS EN ZWARTE PIET HAHA!!!!

dit riekt een beetje naar plagiaat haha van ons sterkste kerstman debut dit jaar.....

En nog eens wat.... wat organiseren jullie veel wedstrijden ja....

Heel de realdutchpower agenda staat vol met jullie wedstrijden.....

Ik vind het trouwens leuk hoor.... dat er veel wedstrijden georganiseerd worden.

Hoe meer hoe beter....

Haha.... Peter,

Min of meer is het een klein beetje plagiaat, hahaha......
Alleen is het geen strongman wedstrijd, maar vrachtwagentrekken.
Wij hopen je dan ook als Sint of Piet te mogen begroeten.

Groet, Michel

Wat mij betreft was de discussie al lang gesloten...
Vind het alleen weer een erg kinderachtige actie om me dan een mail te sturen dat na onderling overleg besloten is dat ik niet meer welkom ben op jullie wedstrijden...
Kerel luister, ik wil niet meedoen!!!

Terug
Naar boven