AndroidHealthClinic

steroiden???

darky

Novice
Waardering
0
ik heb misschien een hele domme als domme vragen al bestaan
ik zit met het volgende een maat van me is een ex verslaafde die nu alweer 7 jaar echt helemaal clean is en hij traind nu al 6 jaar erg hard vier keer in de week maar nu het volgende
hij staat nu ong een jaar helemaal stil in zijn groei en hij wil graag door groeien met evt steroiden maar nu komt het hij weet maar al te goed dat teblatten erg slecht zijn voor je lichaam en het probleem is dat hij niet meer spuiten zetten mag bij zichzelf omdat hij niet het verband tussen spuiten en het goede voor het lichaam leggen mag zou hij dat wel doen kan hij weer in de problemen komen
is er ook een vorm van steroiden die je bijv rectaal zou kunnen nemen ???
deze vraag is echt serieus bedoeld en hoop dus ook op serieuze antwoorden
bij voorbaat dank

misschien kan je maatje eens zelf researchen?
maar voor zover ik weet zijn er geen rectale middelen

Ernstig.
Zelfs als je steroiden rectaal zou kunnen nemen,ze zijn toch verslavend!
Zeker voor iemand met aanleg om zich te zeer aan een lekker middel te hechten.
Dat die jongen zorgt dat het eerst tussen zijn oortjes goed zit en hij kan onderscheid maken tussen zijn vroegere verslavingen en een injectie met een prestatiebevorderend middel dat hij voor korte periodes dient te gebruiken.
Van steroiden kan je ook een roes- en genotsmiddel maken hoor...

• Topic Starter Topic Starter
dat tussen de oortjes goed zitten heb je helemaal gelijk in maar dat is het probleem ook niet hij drinkt ook gewoon een biertje zonder verslaafd te worden het probleem zit het hem erin dat hij bang is voor het injecteren en daar ziet hij huizenhoog tegenop en wil op geen enkele manier daardoor in de verleiding komen dus dat is eigenlijk het grote struikelblok

denk dat oraal dan de enige optie is bro ;)
moet ie zijn pintje wel laten staan natuurlijk (en best vervangen door een litertje of 3-4 water :p)
maar imo is hij niet klaar voor AS, hij zit duidelijk nog met psychologiscge problemen en zoals borninawonder al zei kan je ook verslaafd raken aan AS, zeker wanneer hij bij het beëindigen van de kuur in een depressie raakt zal hij makkelijk terug naar AS grijpen.

Als ik hem was zou ik lekker overal afblijven.
Hij heeft al een verslaving gehad en denk dat er een grote kans is dat hij ook hier verslaaft aan zal raken met de gevolgen van dien.
Je moet eens weten hoeveel er al zijn die stoppen met een kuur en meteen weer verder gaan.
Zeg niet dat het ook zo bij hem moet zijn maar de kans is er wel dus hij moet zeker uitkijken.

Hij moet er gewoon van afblijven :dance: , de praktijk heeft uitgewezen
dat (ex)verslaafden een zwak in hun systeem hebben voor stimulerende
middelen, er bestaat een grote kans dat dit tot een nieuwe verslaving zal
uitmonden (bb-verslaving uitgezonderd :D ). Laat hem eerst maar eens zorgen
dat hij zijn voedingsschema, trainingsschema en supplementenschema op orde
heeft dan valt er nog genoeg te verbeteren.
Train zelf al 17 jaar naturel :dance: en kan zeggen dat er nog steeds progressie
in zit :fu:

Terug
Naar boven