MuscleMeat

Vraagje over aankomen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Oke,

Ik ga toch even serieus reageren ... tja.. ik ben ik nu eenmaal :o

Je bent nu niet gewend goed te eten en wil gaan kuren. Dat is sowieso niet verstandig en ik denk dat het je mentaal ook geen boost zal geven maar eerder een tegenslag. Want als je zo weinig eet en je gaat dan ook meteen aan de AAS zal het effect er ook niet zijn. Je verknoeit sowieso je hormonen die nu al verstoord zijn door je weinige eten en het kan je wellicht alleen maar verder omlaag brengen en dat is ook wat je niet wil.

Misschien dan om je te helpen.
Post eens wat je nu eet. Je hoeft niet meteen bergen te gaan eten maar ik wil je est wat tips geven om eerst die voeding wat aan te pakken VOORDAT je naar AAS gaat grijpen.
Je zal waarschijnlijk als je meer gaat eten ook meer energie hebben en als je dan gaat trainen ook weer de motivatie wat beter terug krijgen omdat je genoeg (of in ieder gevak in eerste instanatie) meer gaat eten. Dat zal ook je hormonen ten goede komen en vooral als je ook goede vetten erin zet zal het je testosteron positief beinvloeden waardoor je je mogelijk na een paar wken ook al beter gaat voelen. En ja ik weet dat een paar weken op zich lang klinkt. Maar een paar weken een kuurtje en dan je hormonen nog meer om zeep helpen en dan stoppen dan zal de put waar je invalt nog dieper zijn... als de AAS je niet al tegen gaat werken als je dus zo weinig eet erbij.

Dus wil je echt wat meer hulp en ook verstandiger ermee omgaan zodat je blijvend een resultaat haalt. Post dan je voeding eens. Dan wil ik best meekijken hoe je je intake zo snel mogelijk maar wel op een goede manier kan uppen zonder dat je je in ene klem hoeft te vreten en zonder AAS.

Jij mag kiezen. :)
 
Back
Naar boven