Fitness Seller

steroids

Status
Niet open voor verdere reacties.

spongebob123

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
71kg
hoi
heeft er iemand verstand van het gebruik van steroids? Bijvoorbeeld:
- Hoelang een kuur +na kuur duurt, of de voordelen wegen tegenover de nadelen en hoeveel je nog moet trainen eten cardio etc? Alles wat jullie weten en adviseren is welkom! (ik ben 17)

u wot m8

79999500-I'm-out-fore-here-.jpg

17

reported to cyberpolice

Wees nou niet zo een luie koekwammes, en als je het echt wilt vraag het aan een doctor en niet via een forum.

Ik zou een wheykuurtje pakken (voor maximaal 10 weken anders gaat je eigen wheyproductie eraan en dat herstelt niet of zeer slecht), en nakuren met creatine. Eerste 2 weken 20 gram per dag, daarna nog 3 weken 5 gram per dag.

Ik zou een wheykuurtje pakken (voor maximaal 10 weken anders gaat je eigen wheyproductie eraan en dat herstelt niet of zeer slecht), en nakuren met creatine. Eerste 2 weken 20 gram per dag, daarna nog 3 weken 5 gram per dag.
ja en om de roidrages van whey tegen te gaan om de dag een eetlepel pindakaas anaal injecteren

1pmd6jE.jpg

Laatst bewerkt:
Ik wil deze kuurtje beginnen voor bulk, is mijn 3e wheykuur.
1-16 500mg Whey (isolaat) ew
1-16 75mg Weight gainer eod
1-16 150mg Whey(soja) e3d
1-10 Creatine 0.5 mg ed
1-20 15ui BCAA ed

20-26 Creatine 0.5mg ed
20-26 BCAA(capsules) 200mg ed
20-26 Multi vitamine 500mg e/w

Welke compounds kan ik er nog bij nemen, en wat moet ik doen als ik gyno begin te krijgen?
Is vitamine D waard om in my kuur te gooien? zo niet is visolie is goede alternatief?

kuren is wel heel gevaarlijk, je kan er vrouwentieten van krijgen en je kan in een keer heel groot worden.
wij hebben er wel verstand van maar ik raad je eerst aan om toch even naturel te trainen, dus ook geen shakes of creatine want je lever kan dat allemaal niet verwerken als je 17 bent.

3000mg Omega 3 dagelijks tijdens de kuur om je balletjes niet te laten krimpen.

• Topic Starter Topic Starter
thxx voor al de feedback. Ik begin toch wel erg te twijfelen om het te gebruiken want als ik de reacties zo zie lijkt het me een hele onderneming. Maar als ik het toch ga doen. Is zijn er ook steroids die minder schadelijk zijn voor je? En waar kan ik die krijgen/hoe duur etc. Kan ik dit ook met mijn huisarts bespreken? want me wel heel raar lijkt.

Je huisarts zal je uitlachen en doorverwijzen naar een psycholoog.

Ga eens normaal trainen. Als naturel kun je nog een paar jaar vooruit. Over de jaren heen krijg je ervaring, meer kennis over trainingsmethodes, voeding en hoe je lichaam er op reageert. Dan kun je overwegen om aan AAS te beginnen. Bovendien, je bent te jong voor die shit, je ****t je er alleen maar mee. Stel een voedings- en trainingsschema en ga gewoon aan de slag.

-D

Paardenhormonen schijnen erg goed te werken

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1. Ik ben nog geen 20, mag ik anabolen gebruiken ?

NEEN. Zo simpel is het. Anabolen / steroiden zullen, niet kunnen, zullen je groei volledig stoppen. Als je nog verder moet groeien zullen je epiphysair schijven dichtgroeien, waardoor verdere groei onmogelijk wordt. Verder is het ten sterkste af te raden steroiden te gebruiken tewijl je endocrien systeem nog in groei is, en erg fragiel. Het herstelt niet zo snel en kan permanent schade aanrichten op lange termijn waardoor je later in je leven je libido verliest, (al dan niet tijdelijk) impotent wordt en mogelijk zelfs onvruchtbaar wordt. Ik neem aan dat de meeste mensen van plan zijn om kinderen en een vervullend coïtusleven te hebben in hun toekomst, dus onder de 20 GEEN ANABOLEN. Punt uit.

Als je onder die leeftijd bent, kom gerust binnen, stel vragen, lees en leer. Als je later ooit van plan bent te gaan gebruiken is het ten sterkste aan te raden om je tijd te nemen om alle aspecten voldoende te leren inzake werking en veiligheid, voor je zelf voorgeschreven medicatie gaat gebruiken. het uiteindelijke doel is het behouden en zelfs bevorderen van de gezondheid, zodat we een fitte en sterke oude dag hebben. het is niet de bedoeling je leven naar de verdoemenis te zenden waarbij je aan 40 hem niet meer recht krijgt, geen enkele normale relatie kunt aangaan en na 3 hartaanvallen uiteindelijk bezwijkt voor je 50 bent ...

/lock

• Topic Starter Topic Starter
Je huisarts zal je uitlachen en doorverwijzen naar een psycholoog.

Ga eens normaal trainen. Als naturel kun je nog een paar jaar vooruit. Over de jaren heen krijg je ervaring, meer kennis over trainingsmethodes, voeding en hoe je lichaam er op reageert. Dan kun je overwegen om aan AAS te beginnen. Bovendien, je bent te jong voor die shit, je ****t je er alleen maar mee. Stel een voedings- en trainingsschema en ga gewoon aan de slag.

-D

dankjewel, het lijkt me idd beter gwn natural te trainen. Weet je miss hoe ik een voedingsschema en trainingsschema zelf kan maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven