AndroidHealthClinic

Nieuws Steve Jobs-school in Nederland

Zolang het geen subsidies krijgt vind ik het best. Dit experiment zal aantonen of dit een betere manier van leren is. Als dat het geval is twijfel ik er niet aan dat alle haters plots lovers worden als er "HTC en Samsung scholen" plots hetzelfde gaan doen.

Vrij fout imo.

• Topic Starter Topic Starter
Oud nieuws idd.. Word al op veel scholen gedeeltelijk toegepast. Op onze school doen een paar klassen dit, schijnt goed te werken.

Ze werken met een tablet ja, dat is ook niet zo interessant. Als dat een goede manier is om kinderen iets te leren, prima. Het gaat er mij om dat ze die school de ''Steve Jobs school'' willen noemen alsof het één of andere weldoener betreft, maar het is was gewoon een zak hooi.

Weldoener, eigenlijk wel. Iemand die een bedrijf en ook gewoon een hele sector op zo'n fundamentele manier laat evolueren en groeien, creëert voor de maatschappij een grote technologische vooruitgang, heel veel banen, en dus meer welvaart. Sowieso zie ik succesvolle (creatieve) bedrijfsleiders als de grootste weldoeners in de wereld. Het zijn zij die de economie maken, de mensheid doen evolueren, armoede écht bestrijden enz.

Als ze straten, pleinen, enz. naar monarchen vernoemen die volgens mij niks toevoegen aan de maatschappij, dan zie ik niet in waarom de naam van een handige zakenman niet gebruikt zou kunnen worden voor een school. Voor de haters is dat natuurlijk wel een doorn in het oog. :D

Maar laten we eerlijk zijn, de "Kwon Oh Hyun-school" klinkt gewoon een stuk minder.

Kan me voorstellen dat deze naam parasiteren hen wel wat zal opleveren.Reputatie,aantrekken van status chasers en dergelijke.Maar zolang het niet beperkend werkt en een innovatief initief blijft,who cares.

Verder ben ik volledig voor het implementeren van technologie op scholen.Moet VEEL meer gebeuren en op ALLE scholen.Het brengt tal van mogelijkheden met zich om op een nieuwe en uitgebreide manier leerstof over te brengen en te verwerken.
Lessen kunnen op nationaal vlak beter afgestemd worden op elkaar qua kwaliteit.
Ze kunnen ook gefinetuned worden op de behoeftes en capaciteiten van elke leerling op individueel vlak(denk aan achterstand inhalen of een leerhandicap).

Zelf denk ik dat er ook meer met internet gewerkt moet worden zodat lessen flexibele uren kunnen krijgen en dat je bv. met modules kunt werken.
Maar die boot zal nog een hele tijd afgehouden worden*zucht*.

Huidig schoolsysteem faalt hard en is antiek!
Leerlingen zouden minder afhankelijk kunnen zijn van de kwaliteiten van de leerkracht en/of school indien met zijn tijd zou meegaan.

Weldoener, eigenlijk wel. Iemand die een bedrijf en ook gewoon een hele sector op zo'n fundamentele manier laat evolueren en groeien, creëert voor de maatschappij een grote technologische vooruitgang, heel veel banen, en dus meer welvaart. Sowieso zie ik succesvolle (creatieve) bedrijfsleiders als de grootste weldoeners in de wereld. Het zijn zij die de economie maken, de mensheid doen evolueren, armoede écht bestrijden enz.

Als ze straten, pleinen, enz. naar monarchen vernoemen die volgens mij niks toevoegen aan de maatschappij, dan zie ik niet in waarom de naam van een handige zakenman niet gebruikt zou kunnen worden voor een school. Voor de haters is dat natuurlijk wel een doorn in het oog. :D

Maar laten we eerlijk zijn, de "Kwon Oh Hyun-school" klinkt gewoon een stuk minder.

Jezus man wat zit jij diep met je hoofd in de kont van steve jobs.
Weldoener? Wereldverbeteraar? Bestrijder van armoede? What the **** man.
De 100k+ Chinese werknemers die apple producten maken moeten een suicide contract tekenen zodat er geen geld aan de nabestaanden uitgeleverd wordt als ze toch hun leven nemen.

Apple als bedrijf heeft geen cent aan goede doelen gegeven, ze laten domme mensen enorm hoge prijzen betalen voor kwalitatief gelijkwaardige producten aan hun concurrent en hebben zo 100+ miljard verdiend.
Innovatief/grote vooruitgang.. niet echt. ipod en de eerste iphone wel, nu doen ze gewoon alsof ze ver vooruitlopen op de rest van de bedrijven met hun "retina display" "superspeed" onzin zodat mensen doorgaan met hun overpriced troep kopen.

WN03i.jpg

Weer een topic waar mensen lekker op Apple haten zonder reden eigenlijk.

Ja want Apple is duur en sommige mensen trekken het zich gigantisch aan dat anderen er bereidwillig voor betalen :roflol:

Maar van een scherm leren lijkt me echt niet chill, ik print zelfs mn meeste readers uit

Jezus man wat zit jij diep met je hoofd in de kont van steve jobs.
Weldoener? Wereldverbeteraar? Bestrijder van armoede? What the **** man.
De 100k+ Chinese werknemers die apple producten maken moeten een suicide contract tekenen zodat er geen geld aan de nabestaanden uitgeleverd wordt als ze toch hun leven nemen.

Apple als bedrijf heeft geen cent aan goede doelen gegeven, ze laten domme mensen enorm hoge prijzen betalen voor kwalitatief gelijkwaardige producten aan hun concurrent en hebben zo 100+ miljard verdiend.
Innovatief/grote vooruitgang.. niet echt. ipod en de eerste iphone wel, nu doen ze gewoon alsof ze ver vooruitlopen op de rest van de bedrijven met hun "retina display" "superspeed" onzin zodat mensen doorgaan met hun overpriced troep kopen.

http://img.imgur.com/WN03i.jpg

Je weet dat belgen een hoger zelfmoord percentage heeft dan foxconn werknemers?:rolleyes:

Daarnaast is foxconn 's werelds grootste elektronica concern. Zou bijna mijn schoenen op durven eten als jij niets van dat bedrijf in huis hebt.

Wat Apple vooral doet is rechtzaken voeren om lachwekkende patenten te beschermen. Vooruitgang? Nee.

Samsung en Android zijn gewoon rechtstreeks gekopiëerd als iemand dat niet ziet heeft ie een bord voor de kop...
Maak ik me verder niet druk om, concurrentie is goed voor de markt.

Irriteer me alleen wel aan die Android fanboys die telkens willen bewijzen wat voor goede koop ze wel niet hebben gedaan en hoe Apple gebruikers zich wel niet laten beetnemen.

Hmm, de basis van android is wel gebaseerd op iOS maar probeert het niet na te maken. Samsung daar in tegen is wel bewust bezig met de positieve punten van Apple te kopieren.

Zou er dan ook niet om rouwen als Samsung telefoons/tablets geheel verboden worden in de eu. Op die manier krijgen HTC, Sony en alle andere bedrijven die wel zelf het risico nemen iets eigens te ontwerpen weer een eerlijke kans.

Ja samsung is lekker innovatief wou je zeggen? :roflol:

Noem 1 ding wat zij bijgedragen hebben aan hedendaagse smartphones?
Geen idee. Ik heb geen Samsung, volgens mij al een paar keer gezegd.
Samsung en Android zijn gewoon rechtstreeks gekopiëerd als iemand dat niet ziet heeft ie een bord voor de kop...
Maak ik me verder niet druk om, concurrentie is goed voor de markt.

Irriteer me alleen wel aan die Android fanboys die telkens willen bewijzen wat voor goede koop ze wel niet hebben gedaan en hoe Apple gebruikers zich wel niet laten beetnemen.
Jammer dat Apple zich er wel druk om maakt.

True, fanboys zijn irritant. Vooral die van Apple, want daar zitten een hoop hippies tussen die Apple verafgoden en haten op kapitalisme. K*t mong*len.

Geen idee. Ik heb geen Samsung, volgens mij al een paar keer gezegd.

Jammer dat Apple zich er wel druk om maakt.

True, fanboys zijn irritant. Vooral die van Apple, want daar zitten een hoop hippies tussen die Apple verafgoden en haten op kapitalisme. K*t mong*len.

Waar maak je je druk om dan? Je zou bijna zeggen dat je pik krimpt als samsung een rechtszaak verliest :o

En ik vraag me af waar je dat laatste op baseert, gok dat de meeste kapitalisme haters wel een android hebben kijkend naar het feit hoe erg die altijd zeiken over prijzen :o

Wat mij vaak opvalt is dat Android gebruikers hun toestel beter vinden en het daar vaak bij laten, als je dan van die Apple gebruikers hebt, dan moeten ze met allerlei redenen komen om mensen te overtuigen dat Apple beter is en dat doen ze dan door Android van alle kanten af te kraken.

pretty fishie if you ask me.

Wat mij vaak opvalt is dat Android gebruikers hun toestel beter vinden en het daar vaak bij laten, als je dan van die Apple gebruikers hebt, dan moeten ze met allerlei redenen komen om mensen te overtuigen dat Apple beter is en dat doen ze dan door Android van alle kanten af te kraken.

Zou jij je niet bedonderd voelen als je zoveel geld neerlegt voor iets waarvan je een gelijkwaardig product voor ~40% minder geld kon kopen? Ze overtuigen zichzelf met onzin. Het is net religie.
Daarom zijn de fanboys ook zo verdomde irritant

iPhone was aangekondigd voor de Prada (if i'm right)

Daarnaast implementeert apple dingen pas als het werkt..

Ooit iemand zien video bellen met hun oude nokia? :rolleyes:

Oja, en een iPad prototype uit 2002

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 14:17 ----------

Zou jij je niet bedonderd voelen als je zoveel geld neerlegt voor iets waarvan je een gelijkwaardig product voor ~40% minder geld kon kopen? Ze overtuigen zichzelf met onzin. Het is net religie.
Daarom zijn de fanboys ook zo verdomde irritant

:roflol:

Wat was vergelijkbaar met de iPhone 3g toen hij net in nederland uit kwam?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat?

God, waren nog mooie tijden, geen android liefhebbers die hun gevoel van minderwaardigheid moeten compenseren door frustraties te uitten over iets wat zij niet kunnen betalen terwijl t verschil nog geen 15 cent per dag is.

iPhone was aangekondigd voor de Prada (if i'm right)

Daarnaast implementeert apple dingen pas als het werkt..

Ooit iemand zien video bellen met hun oude nokia? :rolleyes:

Oja, en een iPad prototype uit 2002

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 14:17 ----------

:roflol:

Wat was vergelijkbaar met de iPhone 3g toen hij net in nederland uit kwam?

Lijkt wel een meatball krijtbord, klein en dik.

Lijkt wel een meatball krijtbord, klein en dik.

Daarom is het toen ook niet uitgebracht :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 14:20 ----------

Niet zeker of je zag wie er op Apple begon te haten in dit topic :rolleyes:

Terug
Naar boven