erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar het is toch ook gewoon heerlijk dat je zo erg jouw aandacht kan trekken door iets simpels over Apple te zeggen.
Je kan zeggen wat je wilt over Android, ik vind het gewoon beter dus boeit het mij niet wat ze er over zeggen.![]()

Het zijn gewoon altijd de domme k*t argumenten die irritant zijn.
Net als mensen die janken dat t te duur is, ze zijn gewoon gefrustreerd dat zij het niet kunnen betalen. Vraag me altijd af waarom ze nooit bij supermarkten staan te zeiken over A-merken.. Bij auto dealers dat mensen geen audi moeten nemen maar volkswagen omdat je bij audi meer betaald
Zal maar geen fandroids in ons huis binnen laten, denk dat ze een hartaanval krijgen van alles waarvoor meer betaald is dan nodig![]()
En weer gaat het over het geld met jouw he.
Echt toen je net je topicje had aangemaakt dacht ik nog dat je best wel een realaxte gozer was die verkeerd werd begrepen maar zo langzamerhand begin ik al die haat te snappen.
Discussie loopt er weer op uit dat mensen die geen apple kopen paupers zijn en het niet kunnen betalen.
ze laten domme mensen enorm hoge prijzen betalen voor kwalitatief gelijkwaardige producten aan hun concurrent en hebben zo 100+ miljard verdiend.
Iedereen kan natuurlijk een iPad betalen. Waarom zou je alleen zoveel geld uitgeven terwijl je waarschijnlijk al een laptop hebt ?
Verkoop die krengen zelf in het weekend bij Saturn en het zijn vooral oudere die Apple producten kopen. Die hebben gewoon meer te besteden.
Maarja k*t discussie, je bent echt een loser als je daar zo over in zit. Of je moet voor Apple werken en er ook nog wat aan verdienen dan snap ik het wel. Of samsung natuurlijk, omgedraaid kan ook.

Niet helemaal precies maar wel ongeveer dus mag ik legitiem Apple verdedigen nu?
En een iPad is gewoon praktisch, denk dat de meeste ouderen het kopen zonder dat ze een laptop hebben.. Mijn oma heeft er sinds kort ook 1, doet er alles mee, stuk makkelijker voor haar dan een laptop.
Het zijn gewoon altijd de domme k*t argumenten die irritant zijn.
Net als mensen die janken dat t te duur is, ze zijn gewoon gefrustreerd dat zij het niet kunnen betalen. Vraag me altijd af waarom ze nooit bij supermarkten staan te zeiken over A-merken.. Bij auto dealers dat mensen geen audi moeten nemen maar volkswagen omdat je bij audi meer betaald
Zal maar geen fandroids in ons huis binnen laten, denk dat ze een hartaanval krijgen van alles waarvoor meer betaald is dan nodig![]()
Prima dingen als je wat extra te besteden hebt. 90% van de jongeren heeft dit niet en is eigenlijk gewoon zijn geld aan het verspillen aan al die dure producten van Apple die je eigenlijk niet echt nodig hebt.
Meer sparen jongens, investeren in een huis en uiteindelijk later dik profiteren. Al die gadgets hou je toch nooit bij.
Maarja Apple zal zich wel dood lachen.
T is meer een kwestie van prioriteiten dan prijs.. Punt is gewoon dat ik de frustratie over prijs niet snap bij apple producten. Smiths is ook duurder dan euroshopper chips, maken ze zich daar ook druk om?
Zie het al voor me, oh mijn god jij bent zo kanker dom omdat je lays koopt o mijn god die zak euroshopper is 10x groter en 10x goedkoper omg waarom koop je lays 

Lol deze post na een ellenlange post vol met plaatjes van een android gebruiker die apple aan het dissen isWat mij vaak opvalt is dat Android gebruikers hun toestel beter vinden en het daar vaak bij laten, als je dan van die Apple gebruikers hebt, dan moeten ze met allerlei redenen komen om mensen te overtuigen dat Apple beter is en dat doen ze dan door Android van alle kanten af te kraken.
pretty fishie if you ask me.
"
Lol deze post na een ellenlange post vol met plaatjes van een android gebruiker die apple aan het dissen is"
Het is precies tegenovergekeerd.
Dit is een APPLE topic en gelijk zie je overal mensen vandaan komen om te dissen. Dus die mensen zoeken het zelf op. Andersom zie je dat niet in topics die over Android gaan dat er opeens allemaal mensen komen om Android af te zeiken![]()
Waar maak je je druk om dan? Je zou bijna zeggen dat je pik krimpt als samsung een rechtszaak verliest
En ik vraag me af waar je dat laatste op baseert, gok dat de meeste kapitalisme haters wel een android hebben kijkend naar het feit hoe erg die altijd zeiken over prijzen![]()
Lol deze post na een ellenlange post vol met plaatjes van een android gebruiker die apple aan het dissen is"
Het is precies tegenovergekeerd.
Dit is een APPLE topic en gelijk zie je overal mensen vandaan komen om te dissen. Dus die mensen zoeken het zelf op. Andersom zie je dat niet in topics die over Android gaan dat er opeens allemaal mensen komen om Android af te zeiken![]()

Prima dingen als je wat extra te besteden hebt. 90% van de jongeren heeft dit niet en is eigenlijk gewoon zijn geld aan het verspillen aan al die dure producten van Apple die je eigenlijk niet echt nodig hebt.
.
hoezo extra te besteden? volgens mij is een goeie laptop gewoon evenduur of zelfs duurder dan een ipad..
Nee, want Samsung interesseert mij geen zak, dus geen idee hoe je daar bij komt. Ik heb alleen een hekel aan Apple en dan met name aan de religieuze aanhangers.
Not sure if srs, algemeen bekend dat hippies op Apple fappen, ken er zelf ook wel een paar.

Alles waar apple/steve jobs in voorkomt eindigt in een android vs apple discussie. Dit topic gaat over een ****ing school.![]()
Ik heb alleen een hekel aan Apple en dan met name aan de religieuze aanhangers.