Shivo
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 69
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, staat dat er? Ik had het over Apple fans in het algemeen. Van die mafkezen die een nacht lang voor de deur van een winkel wachten en bij iedere discussie op internet mad worden.Dus als iets beter is en je vind dat t beter is ben je gelijk een religieuze aanhanger?
Ik heb gewoon een hekel aan k*t argumenten of dit nu over mijn iPhone, iPad, Macbook gaat.. Of over iets anders wat ik heb en dat niet van apple is.
Prima als jij een hekel hebt aan apple maar ga niet je standpunt met totaal zinloze argumenten. 9 van de 10 fandroids loopt constant uit te kramen hoe duur Apple wel niet is of ze gooien met zinloze features waarvan ze vaak de betekenis niet weten laat staan dat ze het op andere tijdstippen gebruiken dan wanneer ze willen laten zien dat hun toestel beter is dan een iPhone.
Dus ik mag mijn mening over Apple en zijn fans niet geven? Lijkt wel censuur, een kenmerk van religies trouwens.Komt misschien omdat het topic geopend wordt door dit figuur:
Een hekel hebben aan Apple en vooraan staan als de mogelijkheid bestaat een discussie te beginnen
Nee, staat dat er? Ik had het over Apple fans in het algemeen. Van die mafkezen die een nacht lang voor de deur van een winkel wachten en bij iedere discussie op internet mad worden.
Dus ik mag mijn mening over Apple en zijn fans niet geven?
Dus ik mag mijn mening over Apple en zijn fans niet geven? Lijkt wel censuur, een kenmerk van religies trouwens.

Wat een onzin. Je gaat je gang maar, ik leg alleen uit aan jimbooo hoe het komt dat dit soort topics altijd ontaarden in deze discussies.
Al zou Apple een religie zijn en aanbid ik mn iPhone. Laat me lekker
Die haat snap ik gewoon niet goed.
Bij xbox, ps3, grote game titels enz heb je dat ook.. Maak je je daar ook druk om?
Veel verder dan dom lullen kom je ook gewoon niet he..Religies verdienen haat.
---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 18:41 ----------
Ik maak mij er niet druk om, maar ik vind het nogal triest.

Religies verdienen haat.
---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 18:41 ----------
Ik maak mij er niet druk om, maar ik vind het nogal triest.

(De domme mensen zijn juist degenen die 200 euro extra neerleggen voor zo'n telefoon om níet in de rij te hoeven staan)

Veel verder dan dom lullen kom je ook gewoon niet he..
Maar je kunt het dus gewoon niet hebben dat mensen zo tevreden zijn over een product terwijl er in jouw ogen betere alternatieven bestaan.
En ja, voor de deur wachten... Daardoor heb ik wel 400 euro kunnen verdienen door twee telefoon extra met winst door te verkopen en zodoende heb ik mn eigen telefoontje dus eigenlijk voor €280. En dan heb je van die dumb****s die een Android toestel voor het dubbele kopen
En over een jaar levert mn telefoon nog een keer €400 op dus iPhone is voor mij winstgevend en ik verdien er juist aan.. Vanuit commercieel opzicht is er niks slimmer dan in die rij gaan staan.
(De domme mensen zijn juist degenen die 200 euro extra neerleggen voor zo'n telefoon om níet in de rij te hoeven staan)
Apple gebruikers zijn gewoon slimmer dan andere mensen en ergeren zich gewoon sneller aan domme argumenten![]()
Apple gebruikers zijn gewoon slimmer dan andere mensen en ergeren zich gewoon sneller aan domme argumenten![]()
LOL....Apple gebruikers zijn gewoon slimmer dan andere mensen en ergeren zich gewoon sneller aan domme argumenten![]()

Dat lijkt mij zeer sterk, want jij bent een Apple gebruiker en tevens één van de grootste r**ards van dbb.
hoi sniperx

De uitzondering bevestigd de regel.
---------- Post toegevoegd Sat 6 Oct 2012 om 19:42 ----------
Windows support is beter op Mac dan op de meeste OEM windows laptops
Daarnaast heb je geen last van bloatware als je Windows op een Mac zet..
Zou zelfs een mac kopen als ik een windows laptop nodig had, puur om die bagger er niet op te hebben![]()
Weet ik ,De uitzondering bevestigd de regel.
Zou zelfs een mac kopen als ik een windows laptop nodig had, puur om die bagger er niet op te hebben![]()

De uitzondering bevestigd de regel.

bloatware op windows is een hele zooi software die je waarschijnlijk nooit gebruikt, maar af en toe te pas komt. Bloatware op mac is non existant omdat ze je liever laten betalen voor software die onmisbaar is en verder moeilijk (gratis) te downloaden is.