XXL Nutrition

sth?

Status
Niet open voor verdere reacties.
BassD zei:
@Pipo

Lees eerst dit forum es goed door oordat je gelijk je oordeel veldt
Skydirk heeft gewoon mijn reactie erkeerd geintrepeteerd

En in mijn ogen ben je gewoon echt dom beig als je niet nakuurt met deca lijkt me geen pretje een decadick

Ik vrees, na een aantal reacties van jou te hebben gelezen, dat jij hier en daar wat begrippen als 'decadick' en 'axis' bij elkaar hebt gegrepen, om vervolgens als ervaringsdeskundige over te proberen te komen, en waarschijnlijk nog nooit een naald hebt gebruikt!

Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat je met een zwaardere decakuur beter een goeie nakuur kunt nemen.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
go leviathan , go leviathan :p
zou hij dan echt enkel uit eigen ervaring spreken ? :D

Leviathan zei:
Ik vrees, na een aantal reacties van jou te hebben gelezen, dat jij hier en daar wat begrippen als 'decadick' en 'axis' bij elkaar hebt gegrepen, om vervolgens als ervaringsdeskundige over te proberen te komen, en waarschijnlijk nog nooit een naald hebt gebruikt!

Natuurlijk heb je gelijk als je zegt dat je met een zwaardere decakuur beter een goeie nakuur kunt nemen.

Uit jouw reactie kan ik dus opmaken dat je dus pas recht van spreken hebt hier op dit forum als dus zelf een naald erin hebt gejast? Dus mensen die de moeite hebben genomen om eerst allerlei informatie in te winnen alvorens zelf ooit aan een kuur te beginnen of gewoon geinteresseerd zijn in de materie moeten maar hun snavel houden?? Sorry daar doe je toch een hoop leden mee tekort!

En voor degenen die vinden dat ik 'betweterig' overkom.... dat kan misschien zo zijn overgekomen, maar ik probeerde alleen hier de feiten hier recht te trekken, aangezien er sommigen hier tussen zitten die de moeite niet nemen om zich te verdiepen in wat er al eerder is gezegd of gewoonweg over de woorden heen lezen en maar gelijk beginnen te brullen.

Peace...

P.s. ik heb het hierboven nog netjes geprobeerd te bewoorden allemaal, omdat ik niet van plan was mezelf te verlagen tot het niveau van ene 'Mr. Ed'
hier.....

BassD zei:
ik spreek hier volledig uit eigen ervaring (train al 6 jaar serieus) en ik ben van mening dat sommige prohormonen een effectievere uitwerking hebben dan sommige roids
heb nl betere resultaten geboekt met s1plus dan met dbol en winnytabs

En jij bent die persoon op jou avatar ? Laat ik dan snel mijn mond maar houden.. :o

1 ding heb ik hier geleerd, uiteraard hoef je niet persé gekuurd te hebben wil je advies geven, maar je moet wél weten of het klopt wat je zegt. Al dan niet uit theorie.

In andere fora kun je misschien nog rustig mee discussieren maar bij roids werkt dat niet zo, als je een advies neemt moet het ook kloppen en geen onzin en/of halve waarheden praten want dan hou je maar beter je mond.

Om je eigen image niet af te breken, en om de gezondheid van anderen niet in gevaar te brengen laat je bij geval van twijfel het advies geven over aan degenen die dat wél weten.

*adrbeest heeft overigens nog altijd niet gereageerd terwijl ik daar op blz 1 al op aan stuurde, thread verzand in gekakel en verwijten* :(

Laatst bewerkt:
demo zei:
Hoi Mightyduck
heb jij ervaring met insuline?
kun jij mij vertellen hoe dat in zijn werk gaat in combinatie met sth?

groet demo

:D :D :D

Hehehehehe lees het nu pas. Nee ik heb daar geen ervaring mee, ik weet hoe het werkt maar dat weten een boel anderen ook. En waarschijnlijk nog exacter ook.

De dosis mbt je hoeveelheid carbs en het moment van prikken zou ik nog wel uit kunnen leggen maar dat lijkt me nou niet zo verstandig, gezien de "professionaliteit" van je post. :cool:

we hadden het hier over STH dacht ik...

Jongens dit soort zaken voortaan via PM of op een andere manier, maar niet hier op het board.. :cool: :cool:

Rico

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven