- Waardering
- 11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
skydirk zei:bassd: laat misschien de mensen spreken die ervaring hebben en tenminste al gekuurd hebben. wat weet jij van coïtus tijdens of na het kuren. je hebt immers nog nooit gebruikt. waarom zitten hier altijd gasten commentaar te geven die er niets van weten? ik heb ook niet nagekuurd na mijn eerste kuur die licht was. en of dat echt zo dom is weet ik niet. je herstelt minder vlug, maar je herstelt. 10 jaar geleden waren er veel bb'ers die niet nakuurden. nu zijn er die al een nakuur gebruiken na een prohormoonkuur van zes weken of na een winstrolonly van zes weken. allemaal paniek voor niets.
Soulreaver zei:
BassD zei:@Pipo
Lees eerst dit forum es goed door oordat je gelijk je oordeel veldt
Skydirk heeft gewoon mijn reactie erkeerd geintrepeteerd
En in mijn ogen ben je gewoon echt dom beig als je niet nakuurt met deca lijkt me geen pretje een decadick
BassD zei:Skydirk: Wie zegt dat ik nooit heb gekuurd?? Fitnesboy doelde op de neg. bijwerkingen van kuren zoals gyno en platte axis (impotentie). Daar heb ik idd geen ervaring mee nee, omdat ik altijd heb nagekuurd.
En de prohormonen die tegenwoordig op de markt verkrijgbaar zijn, zijn vaak anaboler dan de lichtere AAS producten... noem een 4-AD en Methyl 1-Test. Al praten we dan bij 1-test niet meer echt over 'pro' hormonen want het is gewoon de actieve stof.
Men beweerd zelfs dat methyl 1-test potentieler is dan dianabol, veel meer winst van droge spiermassa in nog kortere tijd. En ik heb zelfs vernomen dat sommige gasten in de VS zelfs injecteren met 1-test omdat het gewoonweg een behoorlijk heftig goedje is, helemaal by inject!
Chemical zei:Denk toch dat je wel een beetje respect mag tonen voor de mensen die al een tijd langer meedraaien in dit wereldje dan dat jij doet.
En nakuren is nderdaad belangrijk, helaas voor sommige te belangrijk. Ook aan een nakuur kan je lichaam enigszins gaan wennen. Dus als het niet nodig is niet doen. En mijn mening is met een mild middel als deca in een lage dosis is het niet nodig.
Om de een of andere reden is het sommige mensen aangepraat dat je van deca spontaan impotent wordt en dat is gewoon zware onzin. Het kan invloed hebben wanneer je meer dan 600mg per week gaat nemen maar niet bij 200mg
Juriaan zei:Wat een complete BULLSHIT, t*ring zeg.
De meeste M1-T gebruikers zijn geen roidgebruikers en een eerste keer reageer je meestal heftig op gear. Lees eens wat reviews op 1fast400 over M1-T en je zal zien dat aas gebruikers die het proberen er weinig aanvinden. Ken zelf ook enkele jongens die het gekuurd hebben en die hebben er ook weinig mee behaald. BOS zelfs werd er alleen moe van. Een vriend van me blies wat op en viel ook weer af. Dan hou je nog eens een shitload vocht vast van M1-T.
4-AD heeft ORAAL een waardeloze omzetting. Het target hormoon is gewoon testosteron dus gaan we ons kapot slikken met 4-ad of zet je gewoon wekelijks een injectie test wat nog gezonder is omdat het niet meer omgezet hoeft te worden.
BassD ik vind dat je dikke onzin lult, je kan ph's en roids niet vergelijken
De enige ph die de moeite waard is als je het toch wilt gebruiken is 1-test maar dan kan je voor je geld beter primo kopen omdat het primo is zonder de 1-methyl groep. Nu kom je aan met 1-test inject. Aangezien alle verkrijgbare 1-test voor zover ik weet niet steriel is moet je dus poeder kopen en gaan homebrewen terwijl je dus gewoon primo kan gebruiken ook.
Ik ben het echt spuugzat aan het worden al die onzin dat ph's beter zijn als ''lichte'' roids
Om nog even door te gaan over je onzinnige praat, niet alle roids leggen je axis plat dus nakuren is niet altijd nodig ook dit ligt aan de steroiden die je gebruikt.
Bovendien omschrijf je ''Platte Axis (impotent)'', ook de grootste onzin als je impotent bent kan je geen erectie meer krijgen, nou beste man ik heb test,deca en d-boll gekuurd en zowel voor als tijdens als na de kuur liep ik gewoon dagelijks met een stijve
Madball zei:Nakuren is volgens mij ook iets persoonlijks.. bij hoge doseringen is het een ander verhaal, maar mijn eerste kuur was 500 mg deca plus 100 mg primo 8 weken lang en geen nakuur gedaan en totaal geen last gehad.. (wel goede resultaten)
ik heb altijd wel van alles bij de hand, je weet het nooit.
Maar het kost even tijd zoordat je je eigen lichaam leert kennen. En niemand is het zelfde!
gr
skydirk zei:bassd: waar zit je toch over te lullen. juriaan, pipo en ik zitten niet zomaar te lullen omdat een vriend dit, of iemand heeft gezegd dat, of ik heb gehoord van.
als ik over iets een mening heb, is het wel degelijk omdat ik het ook al geprobeerd heb.
en juriaan en pipo zitten ook niet uit hun nek te kletsen. dat weet ik want ik lees hun berichten ook.
skydirk zei:winnytabs only: natuurlijk boek je daar niet veel winst mee, maar een kuur winnytabs is ook geen kuur. is een ondersteuning die je is kan doen, maar normaalgezien neem je winnytabs in combinatie met andere middelen. dboll heb ik nooit gebruikt. kan ik dus niet over meespreken. maar als je daar niets mee gewonnen hebt, zal je wel fake hebben gekocht. ofwel heb je natuurlijk een veel te lage dosis genomen.
skydirk zei:winnytabs en dboll samen. daar wil ik wel het fijne van weten. hoelang? en hoeveel? zijn nu twee middelen die ik nooit samen zou nemen.
skydirk zei:winnytabs en dboll samen. daar wil ik wel het fijne van weten. hoelang? en hoeveel? zijn nu twee middelen die ik nooit samen zou nemen.