Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De dag na mijn training ben ik vrijwel altijd stijf, ik train 3x in de week. Ik krijg maar heel weining massa bij, zouden m'n spieren niet goed herstellen? Zou ik whey gaan gebruiken?
Tel je kcal, alles wat je eet moet op papier staan.
Kijk dan naar je beroepsactiviteiten, metabolisme en beweging.
Je moet dit zien als een virtuele weegschaal: als links zwaarder wordt dan win je gewicht, als rechts zwaarder wordt dan verlies je gewicht.
Je indruk van veel eten zegt niets, je moet in begin leren om meer te gaan eten als je uit een periode van ondervoeding komt, dit heeft tijd nodig. Er zijn echter technieken om meer te leren eten. Bovendien heeft elk lichaamstype een andere eetgewoonte en frequentie nodig.
Als je twijfelt aan je trainingsschema post dit dan even in de daarvoor bestemde sectie.
Zit je voeding rondom je training goed in orde? Maak je gebruik van de ''window of opportunity''. Eet je genoeg koolhydraten? Eet je wel gezond en krijg je wel genoeg vitamines en mineralen binnen? Krijg je genoeg eiwitten binnen? Etc Etc Etc Etc