MuscleMeat

stoned

miss dat we vanavond nog eentje draaien ;) sjoerd just en ik :D

hij zegt niets meer tegen ons :sad:

haha hij kijkt soms maar post bijna nooit ;) hij zit meestal op www.ikrukmevaakaf.nl ;) hahaha ik hoop dat ie dit leest en anders vertel ik het hem vanavond wel even.

ook altijd leuk op msn, als ik sjoerd en just in 1 gesprek zitten zegt sjoerd; ik ga en dan zeggen wij SJOERD GAAT RUKKEEEEEE of als we op een feest zijn en sjoerd gaat even naar de wc zeggen wij; SJOERD GAAT RUKKENNNNN :roflol:

haha hij kijkt soms maar post bijna nooit ;) hij zit meestal op www.ikrukmevaakaf.nl ;) hahaha ik hoop dat ie dit leest en anders vertel ik het hem vanavond wel even.

ook altijd leuk op msn, als ik sjoerd en just in 1 gesprek zitten zegt sjoerd; ik ga en dan zeggen wij SJOERD GAAT RUKKEEEEEE of als we op een feest zijn en sjoerd gaat even naar de wc zeggen wij; SJOERD GAAT RUKKENNNNN :roflol:

:roflol: omg :roflol:

ruk en smoke ze ;)

vanavond paar gram halen en door die pijp jassen!

gisteren was een goeie partij smoken! vanavond weer :D

gisteren hebben we een heel leuk flessen spel gedaan :cool:

Gister heb ik ook wel weer even mijn portie gehad :D

yff komt uit de kast! ;)

vertel, wat heb je gehad?

yff komt uit de kast! ;)

vertel, wat heb je gehad?

Ik was al uit de kast gekomen hoor ;)

4tzkjlx.jpg

was wel een lekker avondje :D uiteraard niet in mn eentje en uiteraard heb ik ze ook niet gedraaid.. ik heb daar zo mn mensen voor.. allemaal binnenste buiten :heart:

4tzkjlx.jpg

was wel een lekker avondje :D uiteraard niet in mn eentje en uiteraard heb ik ze ook niet gedraaid.. ik heb daar zo mn mensen voor.. allemaal binnenste buiten :heart:

ow Holandaise gebold zoals wij dat hier noemen... t*ring dat zijn de lekkerste :D

oftewel inside out;)

4tzkjlx.jpg

2e van links te beginnen ziet er mij het lekkerst uit. Lekker groen en dik

deze avond ook weer lekker zitten stomen!
ga nou slapen, weltrusten!

ik ben strowappie

Terug
Naar boven