- Waardering
- 104
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
miss dat we vanavond nog eentje draaiensjoerd just en ik
![]()

hij zit meestal op www.ikrukmevaakaf.nl
hahaha ik hoop dat ie dit leest en anders vertel ik het hem vanavond wel even.
haha hij kijkt soms maar post bijna nooithij zit meestal op www.ikrukmevaakaf.nl
hahaha ik hoop dat ie dit leest en anders vertel ik het hem vanavond wel even.
ook altijd leuk op msn, als ik sjoerd en just in 1 gesprek zitten zegt sjoerd; ik ga en dan zeggen wij SJOERD GAAT RUKKEEEEEE of als we op een feest zijn en sjoerd gaat even naar de wc zeggen wij; SJOERD GAAT RUKKENNNNN![]()
omg 

uiteraard niet in mn eentje en uiteraard heb ik ze ook niet gedraaid.. ik heb daar zo mn mensen voor.. allemaal binnenste buiten 
Ik was al uit de kast gekomen hoor![]()
![]()
was wel een lekker avondjeuiteraard niet in mn eentje en uiteraard heb ik ze ook niet gedraaid.. ik heb daar zo mn mensen voor.. allemaal binnenste buiten
![]()

![]()
was wel een lekker avondjeuiteraard niet in mn eentje en uiteraard heb ik ze ook niet gedraaid.. ik heb daar zo mn mensen voor.. allemaal binnenste buiten
![]()

![]()
![]()
2e van links te beginnen ziet er mij het lekkerst uit. Lekker groen en dik

ow Holandaise gebold zoals wij dat hier noemen... t*ring dat zijn de lekkerste![]()