Fitness Seller

stoned

mooi zo

zondag heb net 1 aangestoken :rocker:

dit weekend 2 avonden gesmoked :cool: it was good!

denk dat ik even een tijdje(paar maandjes) stop zodat het als ik weer begin het zoals vanouds leuk was! ik wil weer die gekke ouwe lachkicks :D

haha wel grappig maat van me gaf soort feestje in zn huis, veel ecto's, dus ik steek er 1 op, komt zo'n meisje naar me toe: 'Rook je die helemaal alleen?!?! ???, dat is slecht voor je hoor'

:roflol:

ik ben tot vrijdag weg met school, survivallen in de ardennen :cool:

met dit mooie weer :cool:

l0v3 y4'll

survivallen was PRIMA! wel heeeeeeeeel veeeeeel regen gehad maar dat was relax! vertel nog wel meer als ik tijd heb ;)

topic is beetje dood gevallen he? :D

cool, ik wacht af op foto's ;)

tja, de ts was er niet hé :D

ik hoop dat er een beetje foto's gelukt zijn :p het heeft alleen maar geregend!
maar dat hoort erbij :cool:

ben wel actief bezig geweest, 26km mountainbiken berg op en af en de volgende dag van 's ochtends half 10 tot 's avonds 10 gelopen en daar onder een zeiltje geslapen. dus heb een weekje gecut ;)

ik hoop dat er een beetje foto's gelukt zijn :p het heeft alleen maar geregend!
maar dat hoort erbij :cool:

ben wel actief bezig geweest, 26km mountainbiken berg op en af en de volgende dag van 's ochtends half 10 tot 's avonds 10 gelopen en daar onder een zeiltje geslapen. dus heb een weekje gecut ;)

very nice, survivle owns, ik denk dat we deze zomer ook weer eens terug gaan naar de ardennen ;)

ben ook eens op't dagstrand geweest, alkmaar dacht ik?! was cool daar hoor

very nice, survivle owns, ik denk dat we deze zomer ook weer eens terug gaan naar de ardennen ;)

ben ook eens op't dagstrand geweest, alkmaar dacht ik?! was cool daar hoor

ik ken niks in alkmaar ;)

maar het survivallen was echt vet ja!
een dagje lopen is wel pittig, en vooral als er vrouwen in je groepje zitten die van 's ochtends half 10 tot 's avonds 10 aan je kop lopen te zeuren dat hun voeten pijn doen ;)

mijn voeten bloeden ook maar ik heb totaal maar 5 minuten geklaagd :cool:
(ben ik nu cool? :bang: )

ik wil nog een keer terug voor het mountainbiken!

ik ken niks in alkmaar ;)

maar het survivallen was echt vet ja!
een dagje lopen is wel pittig, en vooral als er vrouwen in je groepje zitten die van 's ochtends half 10 tot 's avonds 10 aan je kop lopen te zeuren dat hun voeten pijn doen ;)

mijn voeten bloeden ook maar ik heb totaal maar 5 minuten geklaagd :cool:
(ben ik nu cool? :bang: )

ik wil nog een keer terug voor het mountainbiken!

:finger: nooit 5 minuten klagen met vrouwen in je groepje

:p

Ik mag nu niet stoned zijn want ik ga zo dadelijk pokeren :D

Terug
Naar boven