MuscleMeat

stoned

Was van het weekend ook weer lekker aardig knetter.

Doen jullie ook wel een spelletjes als je knetter bent met je mate? Zoals bakka enzo?
Wij hebbe wel een chille bakka uitvoering:D. BIj ons wordt er niet geslagen, alleen mag je rondje niet heise aan de jonko.

Hier nog chille muziek als je flink knetter bent.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

haha ik doe meestal met 1 maat dammen, met de rest blijft het meestal beperkt tot comedy central kijken of een dvd'tje ;) (laatst A Bee movie gezien, echt lachen :D)

wat is bakka dan? linkje?

haha ik doe meestal met 1 maat dammen, met de rest blijft het meestal beperkt tot comedy central kijken of een dvd'tje ;) (laatst A Bee movie gezien, echt lachen :D)

wat is bakka dan? linkje?

Bakka.

Ik gebruik als voorbeeld plaatsnamen.

Je neemt een hijs van de jonko en als plaatsnaam zeg je bijvoorbeeld amsterdam.
Nu paas de honkbalknuppel door aan je maat en die moet een plaatsnaam noemen die begint met het laatste letter van de plaatsnaam die voorhem genoemd wordt.
Dus in dit geval eindigt amsterdam op een M, dus moet er een plaatsnaam worden verzonne met een M bijvoorbeeld maastricht. De volgende moet dat een plaatsnaam verzinnen met een T,

Als je knetter bent vergeet je nogal snel dinge:D. Dus komt het wel voor dat 2 keer de zelfde plaatsnaam wordt genoemd. Dus als je niks weet te zeggen of je noemt 2 keer de zelfde plaatsnaam dan heb je bakka. En moet je een rondje overslaan en mag je geen hijs van de jonko nemen.

DUs je neemt een een hijs, noemt een plaatsnaam. Paas de jonko door aan de gene naast je. Die noemt een plaatsnaam en neemt eem hijs enz enz

kon het helaas niet laten, morgen pas laat college :joint:

Morge avond weer knetter weze.

WHaha ja LEKKERRRRRR.

Ik ben nu best vrij bezope, had net bedrijfs uitje. Was wel lache. Maar ik verlang na morge avond. Weer knetter weze.

Morge weer lekker werke. Gotverdomme man ik wil uitslape.
Mijn droom is gewoon 24/7 een keer te slape. Gewoon zwaar chille. Geen gezijk niks aan me hoofd.

Zo duidelijk

ik ga pitte ouwe

ik ben nu redeliujk bezopen, huisfeest hierow van hyuisgenoot (jka das logisch hehehehe)

maar ik kan denk ik beter ggaaan slapen zo want dit is echt te dronken :P

wat een gek heeeeeeeeeeeee, maarjah ik ga niet stoned worden want moet ook nog koken ofzo lekker rijst jeweeeeeeeet

Morge avond weer knetter weze.

WHaha ja LEKKERRRRRR.

Ik ben nu best vrij bezope, had net bedrijfs uitje. Was wel lache. Maar ik verlang na morge avond. Weer knetter weze.

Morge weer lekker werke. Gotverdomme man ik wil uitslape.
Mijn droom is gewoon 24/7 een keer te slape. Gewoon zwaar chille. Geen gezijk niks aan me hoofd.

Zo duidelijk

ik ga pitte ouwe

Soort van vakantie zeg maar?

ik ben nu redeliujk bezopen, huisfeest hierow van hyuisgenoot (jka das logisch hehehehe)

maar ik kan denk ik beter ggaaan slapen zo want dit is echt te dronken :P

wat een gek heeeeeeeeeeeee, maarjah ik ga niet stoned worden want moet ook nog koken ofzo lekker rijst jeweeeeeeeet

hhahahahaa, dronkaard. :D

Zo kan niet wachte trouwens tot maart. Weer lekker plantjes buite zette:p

en we hebben een WINNAAAAAAAAAAAAAR

net zo stoneddddddd

JAHAHAHAHA haha. Morge weer lekker hard space. En die dag erna ook:D.

Net een ernstig chille nap gedaan.

En ik wil jullie dit niet onthouden.

Dit is chill

Haha jezus, ik krijg het nooit voor elkaar om het fatsoenlijk te poste.

Friday night:joint:

:d

yooo ik was gister van de kaart, niet normaal... moest ook nog terugrijden vanuit de stad :D was echt irritant

JAHAHAHAHA haha. Morge weer lekker hard space. En die dag erna ook:D.

Net een ernstig chille nap gedaan.

En ik wil jullie dit niet onthouden.

Dit is chill

Anders dan tjil je hem even ipv te zeggen dat je hem tjilt.

Terug
Naar boven