XXL Nutrition

stoned

hehe :)
het gaat weer goed hard aankomen :D echt totaal niet meer gewoon nu! meer dan 1 maand gestopt...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo'n waterpijp vullen met één pure J en in één keer binnentrekken... en dan layed back luisteren naar "The Sky Was Pink - Nathan Fake (James Holden rmx)" of "Chinois - Aphrodite" of "Flatbeat - Mr. Oiso" of voor de 1000ste keer kijken naar "How High" (ik zweer je, ik weet nog altijd niet wat er gebeurt in die film :roflol:) of "Harold and Kumar go to White Castle"

heerlijk :D

:D enjoy your smoke bro'!

how high blijft gewoon goed om te zien

• Topic Starter Topic Starter
How high is zeker chill

maar vergeet ook niet de film: Kung Pow :D

van blowen word je dom

op welke studie gebaseerd? het verandert je hippocampus, maar dat ding zorgt niet voor intelligentie...

Pulp Fiction is ook een beestige film als je stoned bent! Plots veel stoerder! Net als Scarface, The Godfather, The Matrix,...!
Of LOTR is ook superchill! Maar als je wasted bent kun je totaal niet volgen :D
Doodserieus... paar maand geleden Bambi 2 gezien toen ik echt knetterweg was... NIET DOEN! We waren met twee aant blijten zoals kleine kindjes :roflol: uit ontroering toen Bambi zijn eerste hoorntjes kreeg :D

How high is zeker chill

maar vergeet ook niet de film: Kung Pow :D

???

op welke studie gebaseerd? het verandert je hippocampus, maar dat ding zorgt niet voor intelligentie...

Pulp Fiction is ook een beestige film als je stoned bent! Plots veel stoerder! Net als Scarface, The Godfather, The Matrix,...!
Of LOTR is ook superchill! Maar als je wasted bent kun je totaal niet volgen :D
Doodserieus... paar maand geleden Bambi 2 gezien toen ik echt knetterweg was... NIET DOEN! We waren met twee aant blijten zoals kleine kindjes :roflol: uit ontroering toen Bambi zijn eerste hoorntjes kreeg :D

en zeker de fridayreeks en don't be a menace niet vergeten!:cool:

Verdorie ik wou dat het vrijdagochtend was :D:D:D:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Sanca..
ken je Kung Pow niet? zeker een aanrader.
maar je moet wel hun engels laten spreken en NL ondertiteling doen,
dan kom je echt niet meer bij :roflol:

how high hebben we zitte kijken toen haha

maar Muay Thai J, jij wil dus een paar gram gaan roken? :p
met hoeveel man? haha succes ermee :D

how high hebben we zitte kijken toen haha

maar Muay Thai J, jij wil dus een paar gram gaan roken? :p
met hoeveel man? haha succes ermee :D

met twee :D :o mss drie

ik vertrek rond 8 uur 's morgens en we gaan smoren tot 's avonds laat! de schade inhalen van een maand niks doen ;) en als we nog actief genoeg zijn een stapje in de wereld zetten ;)

ik zal je laten weten hoeveel gram het ongeveer geworden is ;) en ik ga proberen (maar ik weet niet of dat nog gaat lukken) van een bericht te zetten van hoe stoned ik ben :D

ik wacht vol spanning af

:roflol:

Terug
Naar boven