Fitness Seller

stoned

met twee :D :o mss drie

ik vertrek rond 8 uur 's morgens en we gaan smoren tot 's avonds laat! de schade inhalen van een maand niks doen ;) en als we nog actief genoeg zijn een stapje in de wereld zetten ;)

ik zal je laten weten hoeveel gram het ongeveer geworden is ;) en ik ga proberen (maar ik weet niet of dat nog gaat lukken) van een bericht te zetten van hoe stoned ik ben :D

damn... dat ga je nooit redden dan een paar gram.. maar ik wacht het af ;)

:shut:

damn... dat ga je nooit redden dan een paar gram.. maar ik wacht het af ;)

ik ga vanavond al beginnen :D als opwarmer
Jack Herrer en Mexican Haze, 50 euro voor 4 gram in totaal, twee soorten die ik nog nooit heb geprobeerd ;) maar daarmee gaan we niet smijten zou een zonde zijn :) nu cake aant bakken voor morgen en doodserieus er zit 20 gram zelfkweek van een vriend in :D:D:D :cool: maar die gaan we niet gans opeten, pakweg als we met twee zijn elk één vierde van de cake en dan nog een 5 a 10 joints verspreid over de dag... nuja ik laat het jullie nog wel weten :D
met m'n vriendin nu naar de cinema en dan bij een maat smoren en crashen vanavond!

peace :D

Jack Herrer en Mexican Haze, 50 euro voor 4 gram in totaal, twee soorten die ik nog nooit heb geprobeerd ;) maar daarmee gaan we niet smijten zou een zonde zijn :) nu cake aant bakken voor morgen en doodserieus er zit 20 gram zelfkweek van een vriend in :D:D:D :cool: maar die gaan we niet gans opeten, pakweg als we met twee zijn elk één vierde van de cake en dan nog een 5 a 10 joints verspreid over de dag... nuja ik laat het jullie nog wel weten :D
met m'n vriendin nu naar de cinema en dan bij een maat smoren en crashen vanavond!

don't ya bogart that shit bro'

broederlijk delen

Muay Thai geniet maar lekker van de mannenliefde hoor vanavond. Mannen kunnen best knuffelen en wat casual anale coïtus hebben. Niets mis mee:thumbup:

toe maar! wij gaan zaterdag ook ff flink wat roken.. ouders van sjoerdhaas zijn naar afrika :D
santa maria is wel relaxte shit :D

:roflol: pk nasty mind

:bukkake:

:orly:

Muay Thai geniet maar lekker van de mannenliefde hoor vanavond. Mannen kunnen best knuffelen en wat casual anale coïtus hebben. Niets mis mee:thumbup:

gebruik jij dan poppers om je anale grot wijder open te sperren?

nu extreem stoned, ma echt extreeeeeeeeeem, en we hebben enkel maar één blunt gesmoord! damn b*ch ass n**ga... Nog 40 gram ligt hier :roflol:

shizzle my nizzle

nu extreem stoned, ma echt extreeeeeeeeeem, en we hebben enkel maar één blunt gesmoord! damn b*ch ass n**ga... Nog 40 gram ligt hier :roflol:

shizzle my nizzle

shit bro' blijkbaar goeie shizzlle :rolleyes:

pass some overhere cuz' :D

shizzle my nizzle

mn reet 40 gram hahaha en dan met zn tweejen. dit vraagt om een foto

gisteren 15 gram weed gegeten via cake :D
en 7 joints, dus totaal wasted! nog nooit zo extreem geweest...
ik kon echt niet meer typen ;) gewoon de hele tijd naar Top Gear gekeken echt beestig chill, nu opnieuw erin vliegen want er is nog véééél over :cool:

heb een paar foto's van eergisteren SanderM :D

Aardig gek hier. Ik wacht op de foto's

ik kon echt niet meer typen ;) gewoon de hele tijd naar Top Gear gekeken echt beestig chill, nu opnieuw erin vliegen want er is nog véééél over :cool:

dat had je nou niet moeten zeggen!!!

dus je volgende post hier op dbb zijn de exclusieve foto's
ahight?!

:D

waar wacht je nog op? post die foto's! :D
ben gisteren gewoon bij die maat van mij in slaap gevalle man..
moon flower is da bomb. met zn drieen smoken en chillen, werden helemaal verlamd. worden we wakker, 1 op de bank ik op logeer bed ander op ander bed.. steken we er nog een 1 om wakker te worden haha.. die heb ik niet meegerookt omdat ik zo op verjaardag moet ;)

ik zal kijken of ik vanavond ook foto's kan maken, waarschijnlijk gaan we blunt roken :woot:

waar wacht je nog op? post die foto's! :D
ben gisteren gewoon bij die maat van mij in slaap gevalle man..
moon flower is da bomb.met zn drieen smoken en chillen, werden helemaal verlamd. worden we wakker, 1 op de bank ik op logeer bed ander op ander bed.. steken we er nog een 1 om wakker te worden haha.. die heb ik niet meegerookt omdat ik zo op verjaardag moet ;)

:roflol:

pk, where are you? :D

Ja, nu ga je ook nog eens dood.

Terug
Naar boven