XXL Nutrition

stoned

Goodmorning Sunshine's !!:D

@Sanca: ssssst!!! :shut:

Spamtopic

Anyway, na een weekje aardig wat gesmoked te hebben houd ik het weer voor gezien, het is weer leuk geweest :D

Go Loca! 300+ en still going ;)

wanneer organiseer je het? :D

deze vrijdag, jullie zijn welkom :D

is er een overnachtingsmogelijkheid? ??? want zo extreem stoned de baan op voor zo'n afstand...

haha ik snap het, als je zelf een luchtbed meeneemt zou je wel kunnen pitten hoor. niet zoveel problemen mee. maar het is nog niet zeker he, heb nog wel beetje waterpokken, zijn aan het wegtrekken gelukkig maar anders wordt het voor maar 3 of 4 mensen een smoke avondje en dan nodig ik verder niemand uit. maar adt hoor je nog wel dan ;)

haha ik snap het, als je zelf een luchtbed meeneemt zou je wel kunnen pitten hoor. niet zoveel problemen mee. maar het is nog niet zeker he, heb nog wel beetje waterpokken, zijn aan het wegtrekken gelukkig maar anders wordt het voor maar 3 of 4 mensen een smoke avondje en dan nodig ik verder niemand uit. maar adt hoor je nog wel dan ;)

ik kan het niet meer krijgen :D ;) handig hé :)
zowiezo deze zomer eens hé! en laat nog iets weten als je meer weet voor vrijdag (stuur een PM naar sanca en mij ofzo ;))

ik kan het niet meer krijgen :D ;) handig hé :)
zowiezo deze zomer eens hé! en laat nog iets weten als je meer weet voor vrijdag (stuur een PM naar sanca en mij ofzo ;))

wat kan je niet meer krijgen?
deze zomer zoiezo want mn ouders gaan hopelijk naar italie ofzo en dan ben ik ook alleen thuis :cool:
maar ik laat het jullie weten!

wat kan je niet meer krijgen?
deze zomer zoiezo want mn ouders gaan hopelijk naar italie ofzo en dan ben ik ook alleen thuis :cool:
maar ik laat het jullie weten!

waterpokken!

ik zou dan zeker genoeg gras meenemen om een hele Marokaanse familie stoned mee te krijgen hoor ;)

Terug
Naar boven