MuscleMeat

stoned

Dankje! :)

Bah bah weet ik het maar mn moeder ligt al een paar dagen plat en nu heeft ze me aangestoken :(
weg eetlust! :treuren:

:sad:

ach dat komt wel terug goed! is het plots opgekomen (bacterie) of is het in de loop van een paar dagen opgekomen (virus) ??

paar dagen, maar had niet gedacht dat het door zou zetten..
Nu een hele discussie met mn moeder over niet mogen trainen :p

inderdaad loca, nu kun je beter een paar rustdagjes erin gooien, anders doe je meer kwaad dan goed!

veel beterschap gewenst!!!!

Voel me al wat opgeknapt:)
Tja, rustdag.. ik hoef nog 1 training en dan heb ik een rustweek ingeplanned.. :Ddus wil eigenlijk gewoon morgen die laatste training doen.
en dan in mn rustweek gewoon wat vaker boksen :p

Voel me al wat opgeknapt:)
Tja, rustdag.. ik hoef nog 1 training en dan heb ik een rustweek ingeplanned.. :Ddus wil eigenlijk gewoon morgen die laatste training doen.
en dan in mn rustweek gewoon wat vaker boksen :p

:finger:

maja, je zult zelf wel voelen wat je aankunt hé ;)

:o

trainen is verslavend :D

maar als je echt ziek bent laat je het toch beter even voor wat het is, kick maar ns goed af :D

word er hier nog gerookt?!

Thanks! :D

@sanca, je hebt natuurlijk gelijk.. maarja alleen die ééééne training nog en dan heb ik een hele week rust :P
:grinny:

Dan weet je meer dan ik? What happend to the .. "ohh ik train wel ff met jou mee pinda, van het weekend" houding?

Maar goed, blijf jij maar lekker liggen in bed dan, ga ik wel alleen :D

Dan weet je meer dan ik? What happend to the .. "ohh ik train wel ff met jou mee pinda, van het weekend" houding?

Maar goed, blijf jij maar lekker liggen in bed dan, ga ik wel alleen :D

ik wist het, en hier lekker stoer komen doen

:roflol:

Ik ga nog steeds mee hoor, "Pinda''
:D
en hoezo loop ik stoer te doen?:(

Terug
Naar boven